Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na ssaniu

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lip 2015, 18:10

karol208, -u ciebi na bank coś jest nie tak fizycznie
to że ci nierówno pracuje bardziej wtryski

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 08 lip 2015, 20:13

pepi pisze: A tak na poważnie czy nikt u nas w kraju nie umie serwisować stagów ?
bo śmiać mi się chce co chwila wpływa jakiś kwiatek typu szarpie muli albo wali babolami .
i
Co chwila wypływają jakieś kwiatki, bo to taka instalacja. A tak na poważnie jeśli wiesz od której strony to ugryźć to uchyl rąbka tajemnicy, bo jak na razie to piszesz jaki jesteś fachura, każdy jest tuman, Ty zawsze wiesz co trzeba zrobić, ale nigdy nie napiszesz, tylko jakieś hieroglify po których człowiek się zastanawia - co autor miał na myśli <bezradny> . Niedługo mam urlop, przyjadę do Ciebie i naprawisz...aż tak daleko do Ciebie nie mam. Podejmiesz się? zobaczymy, czy jesteś taki kozak :D

Gość

Post autor: Gość » 08 lip 2015, 20:24

No i rękawica została rzucona :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lip 2015, 21:40

jedną markę aut forumowych naprawiam :]
przepraszam ale niektóre auta są jeszcze z tamtego roku <bezradny>
jeszcze dochodzą miejscowe
To po co mam jeszcze brać nowe aby stały ?

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 09 lip 2015, 20:35

Zgodnie z przewidywaniami. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma jak to mówią ;) Spoko wariacie, sie ogarnie ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lip 2015, 22:22

tak jak nie zaczniesz sam robić to będziesz się kulał od tego do tamtego <bezradny>
do nikodema się nie dopchasz

Gość

Post autor: Gość » 09 lip 2015, 23:09

Żeby on tu bliżej mieszkał to bym mu to sam zrobił-łatwo dojśc co tam ma czy drobnostke czy złom jak to czesto w stagach bywa-az dziw bierze że w stolicy brakuje kompetentnego mechanika od LPG...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lip 2015, 05:48

nie brakuje
tylko zasada jest taka przyjedzie gość a8 to go stać i robią się koszty <bezradny>
czepiłeś się tego staga jak komp akurat w tym przypadku nic nie ma
dwa parametry są kluczowe do sukcesu w wypadku lpg

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 10 lip 2015, 08:03

pepi pisze:nie brakuje
czepiłeś się tego staga jak komp akurat w tym przypadku nic nie ma
dwa parametry są kluczowe do sukcesu w wypadku lpg
2 parametry kluczowe to miała instalacja 2 generacji

Znajdź chwile to pobawisz się moim przypadkiem.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 10 lip 2015, 08:30

Mariusz, moja rada jest taka, żebyś umówił się z jakimś gazownikiem polecanym na LPG forum. Nie jezdzij do gosci z przypadku. Nawet jak masz poczekac trochę na wizytę to poczekaj cierpliwie. Ja wiem, że chłopaki mają tutaj awersję do staga ale ja bym nie przesądzał ze to od razu jego wina. Reduktory mozna zawsze zregenerowac, nie trzeba ich wymieniac a za 900 to ja nie wiem co oni tam beda robic. Nowiutki Twin z kompletem elektrozaworów kosztuje 500, to co - 400 chcą za robociznę? Tosz to sie w godzinę wymienia .....

Znajdz dobrego fachowca, to najwazniejsze. Gazownicy z ktorymi rozmawiales to garażowi partacze i lepiej ich nie słuchaj bo same problemy będą.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lip 2015, 09:31

karol208, -matko boska ty jakiś jesteś zestresowany :]
Czemu nikt z was nie może załapać że jeśli jest stałe ciśnienie i dobre wtryski które odpowiednio dawkują paliwo to komp ma znacznie mniej do korygowania !
To jest fakt a jeśli ciśnienie kuca wtryski są zaszyfione lub marnej jakości to jak ma być dobrze <bezradny>

Wtedy to i św PIOTR tego nie ustawi ale możemy pisać jak już bywało tu na forum że stag jest zły a ten sterownik najlepszy i z nim nie ma kłopotu .
jak są reduktory do wymiany to nie koniecznie trzeba udawać się do gazownika jak ustawisz takie samo ciśnienie jak było na starych to nic nie trzeba .
jest twin za 500 zł dupy nie urywa ale do spokojnej jazdy mogę go polecić kolega karol208, ma jednego golda i twierdzi że mu starcza <muzyka>

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 11 lip 2015, 11:10

pepi pisze: Czemu nikt z was nie może załapać że jeśli jest stałe ciśnienie i dobre wtryski które odpowiednio dawkują paliwo to komp ma znacznie mniej do korygowania !
Chodzi o stałe ciśnienie na reduktorach?

Gość

Post autor: Gość » 11 lip 2015, 11:59

U prestona tez tkwi srag i zaczynaja sie problemy. Juz wiemy ze cos popuszcza a instalka niewiele ma przebiegu. O kant murzynskiej pupy to rozbic.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 11 lip 2015, 14:47

Apophis, brc jest lepszym rozwiązaniem, raczej oczywiste. Zastanawia mnie jednak, jak to jest z tym ciśnieniem na reduktorach, czy ono zawsze powinno być takie same, czy zmienia się wraz z traktowaniem gazu? Jeden mówił, że ciśnienie leci na łeb, gdy pod podpiętym komputerem kazał dać mocniej w pedał

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lip 2015, 15:25

ciśnienie ma być stabilne to znaczy spadki przy bucie 0,2 -03 niektóre reduktory tak mają że chwilowo spada nawet 0,4 ale szybko powraca do normalnego
Komp sterujący zazwyczaj nie jest problemem tylko doprowadzenie ciekłego gazu poprawne bo jak jest zwalone to i mega dobry reduktor sobie nie poradzi
i wtryski .
Błędy montażowe też nie ułatwiają sprawy
ja na brc zrobiłem 10 tys nie za miło nie było na techu 6 tys na agisie 25 tys
i nic się nie dzieje

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl