![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Obecnie to co piszesz to prawda
![]() |
![]() |
![]() |
pepi pisze:na wolnych obrotach to tylko wolne można ustawić i tu nie ma znaczenia model instalacji
wszystkie tak mają .
Do ustawienia korekty dawki mnożnika wymagana jest jazda bo inaczej się nie da .
Ale te mapki to też o tyłek potłucz bo komp lpg opiera się na czasach wtrysku a jak butujemy to idzie z mapy która nie opiera się na odczytach więc ....
Dlatego takie prawidłowe strojenie to tylko na afr bo wtedy widać czy przy bucie ubogo czy bogato jest
Czyli co , u mnie AFR-em będzie sonda diagnostyczna w kacie ?Bugalon pisze:W wozach po 2001 roku nie ma potrzeby juz strojenia samochodu na AFR bo każdy samochod posiada szerokopasmowa sonde lambda. Potrzebny jest po prostu interfejs do komunikacji ze sterownikiem silnika i zajomość bloków pomiarowych.