![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] Instalacja BRC
A przypadku BRC jest to kliknięcie jakiegoś przycisku czy zabawa z mnożnikami ?Ukaniu pisze:Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji.
Lechu prawidłowa kalibracja podzespolow lpg trwa od 30min nawet do 1h.
Pseudo ustawianie lpg "na postoju" jest od czapy na szybko i niedokladnie.
Normalnie jest tak ze diagnosta wsiada z Toba i jedziecie w trase. On mapuje paliwo, robi korekty, przy niskich i wysokich obrotach, ustawia instalacje w sposob dynamiczny.
Ja widze to tylko w ten sposob
Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. 
Pseudo ustawianie lpg "na postoju" jest od czapy na szybko i niedokladnie.
Normalnie jest tak ze diagnosta wsiada z Toba i jedziecie w trase. On mapuje paliwo, robi korekty, przy niskich i wysokich obrotach, ustawia instalacje w sposob dynamiczny.
Ja widze to tylko w ten sposob


to nie jest zwykły napęd...to
Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.CINEK pisze:Ja widze to tylko w ten sposobNiech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg.

Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ...

miszczeLechu pisze:Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.
Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ...


dlaczego przy kick downie, lub max obrotach przełącza mi na beznyne itp...
to nie jest zwykły napęd...to
na wolnych obrotach to tylko wolne można ustawić i tu nie ma znaczenia model instalacji
wszystkie tak mają .
Do ustawienia korekty dawki mnożnika wymagana jest jazda bo inaczej się nie da .
Ale te mapki to też o tyłek potłucz bo komp lpg opiera się na czasach wtrysku a jak butujemy to idzie z mapy która nie opiera się na odczytach więc ....
Dlatego takie prawidłowe strojenie to tylko na afr bo wtedy widać czy przy bucie ubogo czy bogato jest
wszystkie tak mają .
Do ustawienia korekty dawki mnożnika wymagana jest jazda bo inaczej się nie da .
Ale te mapki to też o tyłek potłucz bo komp lpg opiera się na czasach wtrysku a jak butujemy to idzie z mapy która nie opiera się na odczytach więc ....
Dlatego takie prawidłowe strojenie to tylko na afr bo wtedy widać czy przy bucie ubogo czy bogato jest
Bo byłeś u druciarzyLechu pisze:Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.

Ostatnio, będą w Polsce z nudów wziąłem się sprawdzenie i ustawienie mojej instalacji gazowej.
Nie ruszałem jej praktycznie od montażu, czyli ponad 3 lata i 130 kkm, wybrałem się na przejażdżkę z lapkiem.
Łącznie (mapy, poprawne ciśnienie, korekty itd.) zajęło prawie 4h i przejechałem ponad 100 km.
Wszystko inne to druciarstwo.