części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Instalacja BRC

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 lip 2018, 10:09

Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 lip 2018, 11:43

nie no, oczywiście po dołożeniu kompensacji i / lub wymianie reduktora jak najbardziej trzeba jechać na regulację !
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 24 lip 2018, 12:50

Ukaniu pisze:Jeśli podłączysz kompensację a wcześniej było bez to dla przykładu przy obrotach jałowych będziesz miał wydajność wtrysków poniżej 70% tego co było (zakładam absolutną różnicę 1,4-0,4 do 2-0,4). Potrzeba nowej kalibracji.
A przypadku BRC jest to kliknięcie jakiegoś przycisku czy zabawa z mnożnikami ?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 lip 2018, 17:25

Zmiana ciśnienia odniesienia spowoduje zmianę charakterystyki wydajności wtrysków od podciśnienia w koloektorze. Nie znam BRC ale nie przypuszczam by strojenie mogło by by zmieniane przez przełączenie. Raczej trzeba stroić od nowa, to gruba zmiana.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 24 lip 2018, 17:38

Chodzi mi o to, że jak widziałem jak to robi koleś w warsztacie. To był klik, i czekał, aż pasek postępu się skończy. Po czym program poinformował, że zmienił ustawienie o 3%

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 lip 2018, 19:29

Lechu prawidłowa kalibracja podzespolow lpg trwa od 30min nawet do 1h.
Pseudo ustawianie lpg "na postoju" jest od czapy na szybko i niedokladnie.
Normalnie jest tak ze diagnosta wsiada z Toba i jedziecie w trase. On mapuje paliwo, robi korekty, przy niskich i wysokich obrotach, ustawia instalacje w sposob dynamiczny.
Ja widze to tylko w ten sposob <bezradny> Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 lip 2018, 22:23

ale on ma brc które zagina czas i ... :]

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 25 lip 2018, 09:30

CINEK pisze:Ja widze to tylko w ten sposob <bezradny> Niech Ci Dani powie ile trwa prawidlowe ustawienie lpg. ;)
Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał. <bezradny>
Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ... <bezradny>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 lip 2018, 12:19

Lechu pisze:Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.

Wszyscy twierdzą jednoznacznie to wystarczy (na postoju). I na własne oczy widziałem u jednego z mechanikow, ten program do BRC za wiele możliwości nie miał. Ustawienie gazu wymagało jedynie naciśnięcie jednego przycisku i to wszystko ...
miszcze <cicho> <bezradny> a potem sie dziwią ludzie
dlaczego przy kick downie, lub max obrotach przełącza mi na beznyne itp...
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lip 2018, 12:39

na wolnych obrotach to tylko wolne można ustawić i tu nie ma znaczenia model instalacji
wszystkie tak mają .
Do ustawienia korekty dawki mnożnika wymagana jest jazda bo inaczej się nie da .
Ale te mapki to też o tyłek potłucz bo komp lpg opiera się na czasach wtrysku a jak butujemy to idzie z mapy która nie opiera się na odczytach więc ....
Dlatego takie prawidłowe strojenie to tylko na afr bo wtedy widać czy przy bucie ubogo czy bogato jest

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2018, 12:34

Lechu pisze:Byłem w wielu warsztatach, co się niby specjalizują w brc, i nawet u takich polecanych, i jeszcze żaden tak gazu nie ustawiał.
Bo byłeś u druciarzy <brawo>

Ostatnio, będą w Polsce z nudów wziąłem się sprawdzenie i ustawienie mojej instalacji gazowej.
Nie ruszałem jej praktycznie od montażu, czyli ponad 3 lata i 130 kkm, wybrałem się na przejażdżkę z lapkiem.
Łącznie (mapy, poprawne ciśnienie, korekty itd.) zajęło prawie 4h i przejechałem ponad 100 km.
Wszystko inne to druciarstwo.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lip 2018, 19:40

znam takich co im wystarcza 30minut do godziny :]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2018, 20:06

Ja znam takich co im tylko 5 minutowa autokalibracja wystarcza <hihi>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lip 2018, 20:30

nie ja poważnie np struniasty :P

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2018, 22:01

A to już inna bajka, jak ma się hamownie na podwórku to nie trzeba się na drodze skupiać,
patrzysz w odczyty i jedziesz z koksem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl