Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 4.2PB/LPG ] LPG do regulacji ? Silnik AUW

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

[D2 01 4.2PB/LPG ] LPG do regulacji ? Silnik AUW

Post autor: Lechu » 15 wrz 2017, 11:54

POdczas ostatniej podróży po zatankowaniu na stacji Orlen na zakopiance zapalił się check.

Pi¹tek,15,Wrzesieñ,2017,11:47:53:58745
Wersja VCDS: AKP 17.1.3 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003

4 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:

16804 - Zespó³ 1; system katalizatora
P0420 - 35-10 - za ma³a skutecznoœæ - Sporadyczny
17535 - Zespó³ 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny
16534 - Zespó³ 2; sonda 1
P0150 - 35-10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
17537 - Zespó³ 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1129 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny

Kody gotowoœci: 0000 0000

Wina lpg czy rzeczywiście jest problem. za lewej strony mam nieszczelny wydech prawdopodobnie przed katem .
Ostatnio zmieniony 21 cze 2019, 14:29 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 wrz 2017, 19:22

Lechu pisze:za lewej strony mam nieszczelny wydech prawdopodobnie przed katem .
To usuń nieszczelność i zapewne problem/błąd zniknie, znaczy się nie pojawi się więcej <hihi>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 wrz 2017, 20:58

ale u niego zalewa go to raczej lpg
i mala skuteczność kata na dodatek

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 17 paź 2017, 21:00

Wydech uszczelniony, lpg niby wyregulowany, ale widzę po pracy skrzyni że jak jade wolniej to gorzej przerzuca niż jak wcisnę trochę w palnik. Na PB tego nie ma.

I znowu błędy

Wtorek,17,PaYdziernik,2017,13:39:10:58745
Wersja VCDS: AKP 17.1.3 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003

2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:

16804 - Zespó3 1; system katalizatora
P0420 - 35-00 - za ma3a skutecznooa
17535 - Zespó3 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny

Kody gotowooci: 0000 1000


Czy taką jazde może mi zrobić sonda ?
Ostatnio zmieniony 02 lip 2019, 18:36 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 paź 2017, 22:01

co ty za gaz masz jakie podzespoły ?

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 18 paź 2017, 19:40

Gaz jest BRC
ECU : Sequent P&D
Reduktor : Genius MAX

A wtryski nie wiem
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 21:18 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2017, 20:47

No to masz Pan wydatek jak siadzie cos <cicho> jak nie masz ogarnietego gazownika od Braku Regulacji Czegokolwiek to bedziesz sie bujal z tym shitem jak ja przez dwa lata by w koncu wydac 2k na nowa normalna instalacje <hihi>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 18 paź 2017, 21:19

Co mogę sprawdzić na PB by się upewnić czy to wina LPG .

Mnie wydatkami już nie strasz, być może wstawie tam staga, ale jeszcze decyzji nie podjąłem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2017, 21:33

Zakrec butle, odkrec filtr fl by gaz wylecial z obiegu i lataj ze dwa dni na samej PB. Jak bledy sie nie oojawia to juz wiesz ;)

A co do cen za brc to nie strasze a informuje ze sa zajebiscie wysokie
* wtryskiwacz 225-240zl
* geniusz 1000zl
* za glupie ustawienie po 150zl biora bo toż to byrycy....
* filtry ok 70zl ori brc

Wiem co mowie bo juz przez to bagno przechodzilem. <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 paź 2017, 22:30

nie strasz go :]

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 19 paź 2017, 00:02

CINEK pisze:Zakrec butle, odkrec filtr fl by gaz wylecial z obiegu i lataj ze dwa dni na samej PB. Jak bledy sie nie oojawia to juz wiesz ;)
Nie chodzi mi do końca o to czy to LPG czy PB, chodzi mi o sondy czy są sprawne. jakieś wartości tam powinny mieć tylko jak to sprawdzić. <bezradny>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 19 paź 2017, 07:01

W blok pomiarowy wejdź, sonda powinna oscylować a raczej jej napięcie w granicach od 0-0,9 V. W lifcie to nie wiem który to będzie blok, w prze fl zdaje się 10 lub 11
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 20 paź 2017, 13:13

Bez znaczenia czy rozgrzany czy nie ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 paź 2017, 14:51

no jest bo jak zimny to raczej labdy nie działają
http://www.a8team.pl/d2-prefl-all-znacz ... t19258.htm

tu masz do poczytania

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 25 paź 2017, 17:34

I dzisiaj po powrocie do domu odpalilem vaga.

I nie moge tutaj tych logów wrzucić <onie> , jedynie zrzuty ekranow.
Strona vaglog już chyba nie działa

I chyba coś tu nie działa dobrze, bo mam naprzemiennie te wartości.

Robione na postoju. na pb.


Obrazek


Obrazek

[ Dodano: 2017-10-25, 09:10 ]
Czy mam sondy do wymiany ?

W grupie 010 (wg informacji na forum to korekty)
mam 15.8% i 1,2%

w grupie 011 (wg informacji na forum to korekty)
mam temp i ostatnio wartość to chyba kąt wtrysku

031 (wg informacji na forum to też korekty)
są napięcia
0,110 0,700 0,080 0,690

032 (wg informacji na forum to też korekty)
-2,1 3,9 -1,5 4,7

[ Dodano: 2017-10-25, 17:34 ]
I chyba musze zacząc od tego . przepływka max jakie wypluła przy 5800 obr to 180


Obrazek


i zrobiłem jeszcze raz logi 031 032 033



Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl