[D2 94 4.2PB ] Wymiana rozrządu
A nie słyszałeś o podróbkach Conti w zeszłym roku?Sporo pasków Conti strzeliło ludziom na rozrządach.
Sorki za błąd CT727 i K5518 są w podobnych cenach,klinowe też są zbliżone.Ja myślałem o CT 920 i 5593XS ( silniki 5 zaworowe v6 i v8) i tu cena Conti jest śmiesznie mała w porównaniu do Gatesa,który jest dwa razy droższy od Conti.
Sam osobiście mam u siebie założony w tej chwili Gates i nie obawiam się o niego,bo wiem,że mam założony oryginał GATES,a nie jakąś podróbkę.Dlatego nie mam takich problemów.Do następnego auta natomiast założę sobie CT920 bo jest połowę tańszy.
Towar kupuję od pewnych dystrybutorów,dlatego nie obawiam się o to czy to oryginał czy podróbka.
[ Dodano: 2010-03-03, 21:10 ]
pomyłka :5493XS ,a nie 5593 jak napisałęm
Sorki za błąd CT727 i K5518 są w podobnych cenach,klinowe też są zbliżone.Ja myślałem o CT 920 i 5593XS ( silniki 5 zaworowe v6 i v8) i tu cena Conti jest śmiesznie mała w porównaniu do Gatesa,który jest dwa razy droższy od Conti.
Sam osobiście mam u siebie założony w tej chwili Gates i nie obawiam się o niego,bo wiem,że mam założony oryginał GATES,a nie jakąś podróbkę.Dlatego nie mam takich problemów.Do następnego auta natomiast założę sobie CT920 bo jest połowę tańszy.
Towar kupuję od pewnych dystrybutorów,dlatego nie obawiam się o to czy to oryginał czy podróbka.
[ Dodano: 2010-03-03, 21:10 ]
pomyłka :5493XS ,a nie 5593 jak napisałęm
a możesz napisac co by wypadalo jeszcze wymienic ?dice111 pisze:W pudełku Ruville'a siedzi INA. Co do pasków - jak klinowy można sie pokusić o Gates'a tak rozrządu - CONTI.
PS - zestawy na allegro to tak naprawde połowa jak czasem nie mniej części, które wypadałoby zmienić przy okazji wymiany rozrządu.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Rolka napinacza - 077 109 243A
tłumik drgań - 077 109 246B
2xrolka prowadząca 077 109 244A
pasek 077 109 119B lub D lub E
pompa wody 077 121 004 F
termostat 078 121 113F
pasek wieloklin. 077 903 137Q
2xrolka prowadząca 077 903 341
tłumik drgań 077 903 427
jeżeli jeszcze chcesz to można uszczelniacze na wałkach rozrządu 077 103 487Ai łożysko na visco
tłumik drgań - 077 109 246B
2xrolka prowadząca 077 109 244A
pasek 077 109 119B lub D lub E
pompa wody 077 121 004 F
termostat 078 121 113F
pasek wieloklin. 077 903 137Q
2xrolka prowadząca 077 903 341
tłumik drgań 077 903 427
jeżeli jeszcze chcesz to można uszczelniacze na wałkach rozrządu 077 103 487Ai łożysko na visco
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Koledzy moglibyście podać wymiary lub oryginalne symbole uszczelniaczy na wałki i wał rozrządu,no i wymiary lożyska na visco,nie mam etki a w serwisie wymyslają cuda na kiju,sam jestem mechanikiem i sam wszystko sobie naprawiam z tymi dupkami nie chce mi się dyskutować,mam już kompletny rozrząd i chce przy okazji wymienić całą reszte.Mam jeszcze pytanie dotyczące blokad wałków...jest na to jakiś sposób? nie mam oryginalnych...
Jakich blokad użyłeś do zmiany rozrzadu? Jest kilka wersji na Allegro.smyk1974 pisze:Koledzy moglibyście podać wymiary lub oryginalne symbole uszczelniaczy na wałki i wał rozrządu,no i wymiary lożyska na visco,nie mam etki a w serwisie wymyslają cuda na kiju,sam jestem mechanikiem i sam wszystko sobie naprawiam z tymi dupkami nie chce mi się dyskutować,mam już kompletny rozrząd i chce przy okazji wymienić całą reszte.Mam jeszcze pytanie dotyczące blokad wałków...jest na to jakiś sposób? nie mam oryginalnych...
Konrad pisze:Panowie, jakie czesci rozrzadu z zamienników sie najlepiej spisuja, są sprawdzone ??
na allegro i w sklepach mozna dostać takie zestawy :
Rolka napinacza INA Germany nr. Kat 531 0081 10
Rolka kierunkowa INA Germany nr. Kat 532 0054 10 - 2 szt.
Tłumik drgań skrętnych INA Germany nr. Kat.533 0068 20
Pasek rozrządu Firmy Gates nr. Kat 5518XS
cena około 800 zł
-----------------------
PASEK ROZRZĄDU CONTITECH WZMACNIANY
ROLKA NAPINAJĄCA RUVILLE ORYGINAŁ
2 x ROLKA PROWADZĄCA RUVILLE ORYGINAŁ
POMPA WODY RUVILLE ORYGINAŁ
TŁUMIK DRGAŃ RUVILLE ORYGINAŁ
cena około 1000 zł
------------------------
# PASEK firmy CONTITECH ( CT727 ) - ( Germany )
# ROLKA NAPINACZA firmy RUVILLE ( 55410 ) - ( Germany )
# ROLKA KIERUNKOWA x2 firmy RUVILLE ( 55411 ) - ( Germany )
# TŁUMIK DRGAŃ firmy RUVILLE ( 55734 ) - ( Germany )
# POMPA WODY firmy DOLZ ( A275 ) - ( Germany )
cena około 1100 zł
Witam czy moge uzyskac od Panstwa informacje jle w Polsce kosztuje zestaw do wymiany rozrzadu lacznie z pompa wody i termostatem.
Dzwonilam do ASO w Kielcach i podano mi cene 5500zl mysle ze przegieli ale to jednak ASO
W moim aucie zbliza sie czas wymiany rozrzadu a wybiram sie do Polski i mysle ze moze wymienie w Hamburgu czesci plus usluga ok. 2000€ w ASO
Dziekuje za wiadomosc
Audi A8 D3 3,7 rok 2004
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jeśli o sam rozrząd chodzi - to samo co w ASOgescheit pisze:(...)
http://www.a8team.pl/topics32/1369.htm#12397
Black Cars Matters
apg pisze:W Hamburgu 2000 euro jest dla Ciebie do przyjęcia, a w Kielcach 5500 zł uważasz za przegięcie?gescheit pisze:... w Kielcach i podano mi cene 5500zl mysle ze przegieli ale to jednak ASO
...mysle ze moze wymienie w Hamburgu czesci plus usluga ok. 2000€ w ASO
No to ja czegoś nie rozumiem.
Nie nie 2000€ jest rownierz troche drogo ale mysle ze 5500zl to jet przegiecie tu nie chodzi czy ktos ma na to kase czy nie poprostu jest to na Polskie warunki przegiecie ale moze sie myle ostatni wiele cen w Polsce jest o wiele drozszych niz w Niemczech czy to w uslugach czy normalnych zakupach i dlatego zapytalam na forum Audi milosnikow i uzytkownikow tych aut czy sie orietuja w cenie takiej uslugi i czesci.
Wczsniej jezdzilam MB S ale Audi A8 to kosmos jest mercedes to na karawany
jest mozliwosc aby mechanik-fachowiec zle zalozyl pasek, mogl sie pomylic chocby o jeden ząbek, wtedy auto bedzie mulic, moga wystepowac problemy z wolnymi obrotami itd
Mało prawdopodobne ale takie rzeczy sie zdarzaja nawet najlepszym. Skoro auto przed wymiana chodzilo idealnie a po wymiane jechac nie chce to ci powinno dac do myslenia i juz dawno powinienes stac na podjezdzie do warsztatu tego szpecmajstra
Mało prawdopodobne ale takie rzeczy sie zdarzaja nawet najlepszym. Skoro auto przed wymiana chodzilo idealnie a po wymiane jechac nie chce to ci powinno dac do myslenia i juz dawno powinienes stac na podjezdzie do warsztatu tego szpecmajstra