części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie mogę odpalić

bartow1000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 21 lip 2011, 01:41
Lokalizacja: okolice Leszna

Post autor: bartow1000 » 25 lip 2011, 11:06

ok. dzięki. odpompowuję wodę z kanału i lookam:)

[ Dodano: 2011-07-26, 09:21 ]
moczy się, ale nie widać nic konkretnie. Podejrzewam, że to bedzie z pompy

Sylas25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 25 kwie 2010, 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sylas25 » 28 lip 2011, 23:46

jak ci miga auto z kluczykiem to bedzie immobilizer. raz tak mialem i wyciagalem kluczyk i uderzalem w niego reka i zalapywalo. okazalo sie ze kluczyk mi pare razy spadl i byly tzw. zimne luty. Sasiad elektronik pomogl i jest od jakiegos czasu spokoj a tez nieraz sie balem ze nie zapale.

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 11 sie 2011, 02:36

Jak miga immo to auto powinno odpalić i zgasnąć po chwili.. a nie że nie pali od razu
sprobuj poruszac kierownica w gore w dol - u mnie to działa, bo winny jest styk kabla od immo - na audipages chyba o tym było - tylko tam wymieniali na nowy, a bateria nie ma nic wspolnego z immo - no chyba ze o otwieranie drzwi tylko chodzi, to tak bo zasila diode
pomaga też postukanie w samą stacyjkę gdzie ponoć czesto obwód immo ma jakieś problemy z odczytaniem wkladki w kluczyku..

Objawy jak nie pali , raz zagadało - jak na pompę, sam równolegle już 2gi raz przerabiałem ten temat (w równoległym poście) wg mnie zobacz fizycznie gdzie Ci ta zakrętka od pompy/kosza przecieka - jest tam zasilanie i powrót beny - może któryś z nich - predzej zasilanie bo większe ciśnienie, też mam jakieś mikropęknięcia ale nic mi nie cieknie
jak masz rozebrany kosz - sprawdź tę wąski oring na koszu - często ma przetarcia i popuszcza bene do tego mocno dokęć jak bedziesz skręcał, bo ja przez to 3 razy rozbierałem - to musi być szczelne albo minimum pół baku paliwa inaczej..

a co do kapania - masz widzę LPG - może którys wąż popuszcza..

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 sie 2011, 00:17

bartow1000 pisze:ok. dzięki. odpompowuję wodę z kanału i lookam:)

[ Dodano: 2011-07-26, 09:21 ]
moczy się, ale nie widać nic konkretnie. Podejrzewam, że to bedzie z pompy
Jeżeli cieknie płyn chlodniczy z przodu lekko po stronie pasażera czyli w okolicach alternatora to:
jeżeli przedliftowe 4.2V8 jest podobne do poliftowego to prawdopodobnie cieknie ci z chłodniczki oleju (taki płaszcz wodny wokół filtra oleju)... chłodniczka ta ma połączenie z blokiem za pomocą takich krótkich rurek i felernych oringów... do po-liftowych w ASO do naprawy tego wycieku dostępny jest gotowy zestaw naprawczy czyli komplet wszystkich uszczelek/oringów do tej chlodniczki...
to czy tak samo jest w pre-liftach musi ktoś jeszcze potwierdzić bo ja z przed liftami miałem nie wiele do czynienia :roll:

Co do pompy paliwa i kosza to mam taki jeden sprawny kosz (kompletny, bez pompy) do sprzedania ale to jest z po-liftowego S8 2000 rok więc gdybyś potrzebował to i tak trzeba będzie sprawdzić po numerach czy będzie pasował.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl