ok. dzięki. odpompowuję wodę z kanału i lookam:)
[ Dodano: 2011-07-26, 09:21 ]
moczy się, ale nie widać nic konkretnie. Podejrzewam, że to bedzie z pompy
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie mogę odpalić
-
- Forum Audi A8
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 lip 2011, 01:41
- Lokalizacja: okolice Leszna
Jak miga immo to auto powinno odpalić i zgasnąć po chwili.. a nie że nie pali od razu
sprobuj poruszac kierownica w gore w dol - u mnie to działa, bo winny jest styk kabla od immo - na audipages chyba o tym było - tylko tam wymieniali na nowy, a bateria nie ma nic wspolnego z immo - no chyba ze o otwieranie drzwi tylko chodzi, to tak bo zasila diode
pomaga też postukanie w samą stacyjkę gdzie ponoć czesto obwód immo ma jakieś problemy z odczytaniem wkladki w kluczyku..
Objawy jak nie pali , raz zagadało - jak na pompę, sam równolegle już 2gi raz przerabiałem ten temat (w równoległym poście) wg mnie zobacz fizycznie gdzie Ci ta zakrętka od pompy/kosza przecieka - jest tam zasilanie i powrót beny - może któryś z nich - predzej zasilanie bo większe ciśnienie, też mam jakieś mikropęknięcia ale nic mi nie cieknie
jak masz rozebrany kosz - sprawdź tę wąski oring na koszu - często ma przetarcia i popuszcza bene do tego mocno dokęć jak bedziesz skręcał, bo ja przez to 3 razy rozbierałem - to musi być szczelne albo minimum pół baku paliwa inaczej..
a co do kapania - masz widzę LPG - może którys wąż popuszcza..
sprobuj poruszac kierownica w gore w dol - u mnie to działa, bo winny jest styk kabla od immo - na audipages chyba o tym było - tylko tam wymieniali na nowy, a bateria nie ma nic wspolnego z immo - no chyba ze o otwieranie drzwi tylko chodzi, to tak bo zasila diode
pomaga też postukanie w samą stacyjkę gdzie ponoć czesto obwód immo ma jakieś problemy z odczytaniem wkladki w kluczyku..
Objawy jak nie pali , raz zagadało - jak na pompę, sam równolegle już 2gi raz przerabiałem ten temat (w równoległym poście) wg mnie zobacz fizycznie gdzie Ci ta zakrętka od pompy/kosza przecieka - jest tam zasilanie i powrót beny - może któryś z nich - predzej zasilanie bo większe ciśnienie, też mam jakieś mikropęknięcia ale nic mi nie cieknie
jak masz rozebrany kosz - sprawdź tę wąski oring na koszu - często ma przetarcia i popuszcza bene do tego mocno dokęć jak bedziesz skręcał, bo ja przez to 3 razy rozbierałem - to musi być szczelne albo minimum pół baku paliwa inaczej..
a co do kapania - masz widzę LPG - może którys wąż popuszcza..
Jeżeli cieknie płyn chlodniczy z przodu lekko po stronie pasażera czyli w okolicach alternatora to:bartow1000 pisze:ok. dzięki. odpompowuję wodę z kanału i lookam:)
[ Dodano: 2011-07-26, 09:21 ]
moczy się, ale nie widać nic konkretnie. Podejrzewam, że to bedzie z pompy
jeżeli przedliftowe 4.2V8 jest podobne do poliftowego to prawdopodobnie cieknie ci z chłodniczki oleju (taki płaszcz wodny wokół filtra oleju)... chłodniczka ta ma połączenie z blokiem za pomocą takich krótkich rurek i felernych oringów... do po-liftowych w ASO do naprawy tego wycieku dostępny jest gotowy zestaw naprawczy czyli komplet wszystkich uszczelek/oringów do tej chlodniczki...
to czy tak samo jest w pre-liftach musi ktoś jeszcze potwierdzić bo ja z przed liftami miałem nie wiele do czynienia :roll:
Co do pompy paliwa i kosza to mam taki jeden sprawny kosz (kompletny, bez pompy) do sprzedania ale to jest z po-liftowego S8 2000 rok więc gdybyś potrzebował to i tak trzeba będzie sprawdzić po numerach czy będzie pasował.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-