części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sie 2013, 21:35

było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli

tomek1234
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 20 gru 2009, 18:44
Lokalizacja: Głogów

Post autor: tomek1234 » 18 sie 2013, 08:58

pepi pisze:było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli
Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercane :)

Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm :) Szukam przyczyn dalej.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sie 2013, 09:41

ja mam raczej też pompę wymienioną :roll:
u siebie nie drapię jak jest ok
ale jak mnie to dopadnie to się coś wymyśli :-D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 sie 2013, 10:11

tomek1234 pisze:
pepi pisze:było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli
Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercane :)

Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm :) Szukam przyczyn dalej.
Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę.

Może jednak kosz jest nie szczelny?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 20 sie 2013, 10:24

przeczytajcie ze zrozumieniem co i dlaczego trzeba rozwiercać...

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 20 sie 2013, 19:30

FOSS pisze:Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę.
Święte słowa, bo przecież jak wszystko jest jak należy to działa. Nie trzeba nic rozwiercać tylko usterki usunąć.

Gość

Post autor: Gość » 20 sie 2013, 19:40

No właśnie ja się zastanawiam co wy wiercicie skoro ori jest ok i hasało to musi być tak jak powinno a nie potem problemy z pompowaniem paliwa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sie 2013, 21:52

to dlaczego te pompy w tych audi tak padają ?
co chwila ktoś z tym problemem się zgłasza
wada fabryczna i tyle

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 20 sie 2013, 22:02

Wcale nie aż tak.
Ale faktycznie, cały ten układ w baku jest przekombinowany, moim zdaniem i dlatego przysparza problemy. No a wówczas ludzie piszą o tym dużo i dlatego wydaje się że ciągle ktoś ma problem.
W innym aucie jak padnie, to nie pisze się na forach tyle, bo wymienia się ją i spokój. A u nas trzeba pokombinować trochę.
Ale padają jak w innych autach i śmigają również jak w innych :) i nie trzeba nic wiercić :-P

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 20 sie 2013, 22:57

witam. co do wymiany pompy paliwa ja dziś to robiłem i wychodzi na to że znów kicha ,paliwo ciągnie do zera ,manometr na zasilaniu listwy 4 bary i po trzech godzinach auto zapala za drugim razem.po trzech godzinach 1bar na manometrze podmieniłem regulator ciśnienia i zobaczę co będzie rano .może ktoś wie jak długo po zgaszeniu auta i jakie ciśnieni powinno być w układzie paliwowym

[ Dodano: 2013-08-20, 23:07 ]
tomek1234 pisze:Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.

Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.

Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...

Dzięki
na 99%masz nieszczelny ten króciec na którym jest oring którego tak trudno wcelować przy montażu

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 20 sie 2013, 23:07

Elsa podaje tylko, że po 10min od zgaszenia ciśnienie powinno być większe niż 3 bary.
Four rings to rule them all

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 20 sie 2013, 23:10

po godzinie są jeszcze trzy bary,nie mam już siły do tego ale według mnie pompa już niema nic z tym wspólnego

[ Dodano: 2013-08-21, 09:20 ]
tak jak myślałem ,znów kicha :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/

[ Dodano: 2013-08-21, 10:03 ]
przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 sie 2013, 10:08

Marcin1981 pisze:przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?
Szczerze w to wątpię ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 sie 2013, 10:11

zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 21 sie 2013, 19:47

Marcin1981 pisze:zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da.
Brawo , myślę że problem zniknie do czasu , aż wrócisz do stanu paliwa przed zatankowaniem ;-)
W tedy napiszesz , znowu kicha :mrgreen:
Myślę że wina właśnie może leżeć w tym o ringu co jest na tym króćcu co ciągnie z rezerwy .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl