[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa
Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercanepepi pisze:było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli
Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm Szukam przyczyn dalej.
Ja bym nic nie wiercił - w oryginale to pracuje poprawnie więc nie widzę powodu aby poprawiać fabrykę.tomek1234 pisze:Widziałem, szukałem, czytałem i to forum i inne i polskie i zagraniczne. Nie jestem przekonany czy w oryginale cokolwiek jest rozwiercanepepi pisze:było na forum co i jak się rozwierca ;-)
szukanie nie boli
Jesli mówisz o 2 krućcu pompy paliwa to ja mam obecnie oryginał VDO, porównany z oryginałem który miałem wcześniej (też VDO tyle że z oznaczeniami Audi i numerem ) wygląda identycznie -średnica 4mm Szukam przyczyn dalej.
Może jednak kosz jest nie szczelny?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wcale nie aż tak.
Ale faktycznie, cały ten układ w baku jest przekombinowany, moim zdaniem i dlatego przysparza problemy. No a wówczas ludzie piszą o tym dużo i dlatego wydaje się że ciągle ktoś ma problem.
W innym aucie jak padnie, to nie pisze się na forach tyle, bo wymienia się ją i spokój. A u nas trzeba pokombinować trochę.
Ale padają jak w innych autach i śmigają również jak w innych i nie trzeba nic wiercić :-P
Ale faktycznie, cały ten układ w baku jest przekombinowany, moim zdaniem i dlatego przysparza problemy. No a wówczas ludzie piszą o tym dużo i dlatego wydaje się że ciągle ktoś ma problem.
W innym aucie jak padnie, to nie pisze się na forach tyle, bo wymienia się ją i spokój. A u nas trzeba pokombinować trochę.
Ale padają jak w innych autach i śmigają również jak w innych i nie trzeba nic wiercić :-P
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
witam. co do wymiany pompy paliwa ja dziś to robiłem i wychodzi na to że znów kicha ,paliwo ciągnie do zera ,manometr na zasilaniu listwy 4 bary i po trzech godzinach auto zapala za drugim razem.po trzech godzinach 1bar na manometrze podmieniłem regulator ciśnienia i zobaczę co będzie rano .może ktoś wie jak długo po zgaszeniu auta i jakie ciśnieni powinno być w układzie paliwowym
[ Dodano: 2013-08-20, 23:07 ]
[ Dodano: 2013-08-20, 23:07 ]
na 99%masz nieszczelny ten króciec na którym jest oring którego tak trudno wcelować przy montażutomek1234 pisze:Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.
Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.
Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...
Dzięki
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
po godzinie są jeszcze trzy bary,nie mam już siły do tego ale według mnie pompa już niema nic z tym wspólnego
[ Dodano: 2013-08-21, 09:20 ]
tak jak myślałem ,znów kicha
[ Dodano: 2013-08-21, 10:03 ]
przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?
[ Dodano: 2013-08-21, 09:20 ]
tak jak myślałem ,znów kicha
[ Dodano: 2013-08-21, 10:03 ]
przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?
Szczerze w to wątpię ;-)Marcin1981 pisze:przeczytałem wczoraj z kilka stron na forum o pompie i ktoś napisał ze po wymianie pompy trzeba zatankować do pełna żeby wszystko się odpowietrzyło ,czy to prawda?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Brawo , myślę że problem zniknie do czasu , aż wrócisz do stanu paliwa przed zatankowaniem ;-)Marcin1981 pisze:zawsze zalewam kosz przez powrót i teoretycznie wszystko działa ,ale zatankowałem dziś do pełna ,może coś to da.
W tedy napiszesz , znowu kicha :mrgreen:
Myślę że wina właśnie może leżeć w tym o ringu co jest na tym króćcu co ciągnie z rezerwy .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.