![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika
-
- Super Klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
- Lokalizacja: Ryki
077-117-411-A rurka chlodniczki
077 115 441 oring jajko
077 121 437 3szt oring
077.198.070 uszczelki wewnatrz chlodniczki
Tu masz naswietlony temat
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... stall.html
Według Mnie cieknie Ci z pod głowic, Ja bym dokręcił sruby na początek i zobaczył czy jest poprawa jak nie to worek kasy i obie do zdjecia planowania itd.
077 115 441 oring jajko
077 121 437 3szt oring
077.198.070 uszczelki wewnatrz chlodniczki
Tu masz naswietlony temat
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... stall.html
Według Mnie cieknie Ci z pod głowic, Ja bym dokręcił sruby na początek i zobaczył czy jest poprawa jak nie to worek kasy i obie do zdjecia planowania itd.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
- Lokalizacja: Brodnica
z nieba mi spadłeśkmicic-lt pisze:Najpierw spróbuj dokręcić głowice - bo to najprostszy sposób. Ja dokręcałem - a śruby potrafią sie wyciągnać - u mnie były momenty dokręceń od 40 - 80 Nm. Powiem tak - wszędzie prawie zalewało, ale teraz tylko czasem wycieknie z prawej głowicy z przodu jakaś kropla przed rozgrzaniem auta, a tak sucho. Kolega marekp750 może ci powiedzieć cos wiecej na ten temat, bodajże według jego doświadczen z dokręcaniem głowic 2 aut nie dało sie odratować, a dużo głowic dokręcał. Może u Ciebie to załatwi sprawę i przynajmniej troszke kasy zaoszczedzisz.

Więc tak 3 pytania
jakim momentem mają być dokręcone szpilki głowicy (na ile je podciągałeś)
czy lepiej dokręcić wszystkie czy tylko z cieknącego rantu (u mnie leci na rogu przy alternatorze)
czy żeby dostać się do szpilek głowicy trzeba wyciągać wałki czy da sie tam jakoś dostać kluczem po zdjęciu pokrywy zaworów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
- Lokalizacja: Brodnica
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
- Lokalizacja: Brodnica
Dokręciłem szpilki zgodnie ze wskazówką kolegi ustawiłem klucz na 110Nm i przeleciałem wszystkie szpilki zgodnie z kolejnością dokręcania głowicy. Wszystkie dały się bezproblemowo dociągnąć. Później po kilku minutach (to już tak od siebie profilaktycznie) dodałem jeszcze 10 Nm i przeleciałem ponownie a ostatnią 10 tą na rogu koło alternatora trochę mocniej. Zauważyłem że najsłabiej dociągnięte zaraz przy pierwszym dociąganiu były szpilki od strony ściany grodziowej. Umyłem silnik i za parę kilometrów zobaczę czy pomogło.
I minęło trochę czasu i podzielę się efektem. Pomogło ale trochę tzn kapie zdecydowanie mniej ale dalej szczelnie nie jest.
I minęło trochę czasu i podzielę się efektem. Pomogło ale trochę tzn kapie zdecydowanie mniej ale dalej szczelnie nie jest.