[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika
077-117-411-A rurka chlodniczki
077 115 441 oring jajko
077 121 437 3szt oring
077.198.070 uszczelki wewnatrz chlodniczki
Tu masz naswietlony temat
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... stall.html
Według Mnie cieknie Ci z pod głowic, Ja bym dokręcił sruby na początek i zobaczył czy jest poprawa jak nie to worek kasy i obie do zdjecia planowania itd.
077 115 441 oring jajko
077 121 437 3szt oring
077.198.070 uszczelki wewnatrz chlodniczki
Tu masz naswietlony temat
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... stall.html
Według Mnie cieknie Ci z pod głowic, Ja bym dokręcił sruby na początek i zobaczył czy jest poprawa jak nie to worek kasy i obie do zdjecia planowania itd.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
z nieba mi spadłeśkmicic-lt pisze:Najpierw spróbuj dokręcić głowice - bo to najprostszy sposób. Ja dokręcałem - a śruby potrafią sie wyciągnać - u mnie były momenty dokręceń od 40 - 80 Nm. Powiem tak - wszędzie prawie zalewało, ale teraz tylko czasem wycieknie z prawej głowicy z przodu jakaś kropla przed rozgrzaniem auta, a tak sucho. Kolega marekp750 może ci powiedzieć cos wiecej na ten temat, bodajże według jego doświadczen z dokręcaniem głowic 2 aut nie dało sie odratować, a dużo głowic dokręcał. Może u Ciebie to załatwi sprawę i przynajmniej troszke kasy zaoszczedzisz.
Więc tak 3 pytania
jakim momentem mają być dokręcone szpilki głowicy (na ile je podciągałeś)
czy lepiej dokręcić wszystkie czy tylko z cieknącego rantu (u mnie leci na rogu przy alternatorze)
czy żeby dostać się do szpilek głowicy trzeba wyciągać wałki czy da sie tam jakoś dostać kluczem po zdjęciu pokrywy zaworów
Dokręciłem szpilki zgodnie ze wskazówką kolegi ustawiłem klucz na 110Nm i przeleciałem wszystkie szpilki zgodnie z kolejnością dokręcania głowicy. Wszystkie dały się bezproblemowo dociągnąć. Później po kilku minutach (to już tak od siebie profilaktycznie) dodałem jeszcze 10 Nm i przeleciałem ponownie a ostatnią 10 tą na rogu koło alternatora trochę mocniej. Zauważyłem że najsłabiej dociągnięte zaraz przy pierwszym dociąganiu były szpilki od strony ściany grodziowej. Umyłem silnik i za parę kilometrów zobaczę czy pomogło.
I minęło trochę czasu i podzielę się efektem. Pomogło ale trochę tzn kapie zdecydowanie mniej ale dalej szczelnie nie jest.
I minęło trochę czasu i podzielę się efektem. Pomogło ale trochę tzn kapie zdecydowanie mniej ale dalej szczelnie nie jest.