części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika

Gość

Post autor: Gość » 14 mar 2015, 21:49

uszczelki i króciec taki plastykowy. Ile robota to nie wiem bo zalezy czy robi znający temat czy nie ja dałem na kilka sparw i nie pytałem o szczegóły

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 15 mar 2015, 08:40

077-117-411-A rurka chlodniczki
077 115 441 oring jajko
077 121 437 3szt oring

077.198.070 uszczelki wewnatrz chlodniczki

Tu masz naswietlony temat
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... stall.html

Według Mnie cieknie Ci z pod głowic, Ja bym dokręcił sruby na początek i zobaczył czy jest poprawa jak nie to worek kasy i obie do zdjecia planowania itd.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 15 mar 2015, 10:51

Wg mnie też uszczelka głowicy. Ta plastikowa rurka w chłodnicy nie przelatuje nią olej lecz płyn chłodzący.

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 15 mar 2015, 14:17

No to na początek zrobię chlodniczke i podociągam czapki. Zobaczymy co się będzie działo.

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 13 lis 2015, 21:47

Podbijam. Jakieś rezultaty? Z czego to kapało ?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 18 lis 2015, 21:23

Jak kapało tak pewnie kapie <hihiwiesz> .Też miałem ten problem

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 18 lis 2015, 22:32

Marcin1981 pisze:Jak kapało tak pewnie kapie <hihiwiesz> .Też miałem ten problem
I co - zdejmowałes glowice?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 18 lis 2015, 22:55

tak.po tylu latach i temperaturach te uszczelki są jak beton

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 07 sty 2016, 19:50

Marcin1981 pisze:tak.po tylu latach i temperaturach te uszczelki są jak beton
tylko same uszczelki wymieniałeś?
czy robiles calkowity remont głowic?

Remarq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: Remarq » 28 lut 2016, 23:04

kmicic-lt pisze:Najpierw spróbuj dokręcić głowice - bo to najprostszy sposób. Ja dokręcałem - a śruby potrafią sie wyciągnać - u mnie były momenty dokręceń od 40 - 80 Nm. Powiem tak - wszędzie prawie zalewało, ale teraz tylko czasem wycieknie z prawej głowicy z przodu jakaś kropla przed rozgrzaniem auta, a tak sucho. Kolega marekp750 może ci powiedzieć cos wiecej na ten temat, bodajże według jego doświadczen z dokręcaniem głowic 2 aut nie dało sie odratować, a dużo głowic dokręcał. Może u Ciebie to załatwi sprawę i przynajmniej troszke kasy zaoszczedzisz.
z nieba mi spadłeś :D
Więc tak 3 pytania
jakim momentem mają być dokręcone szpilki głowicy (na ile je podciągałeś)
czy lepiej dokręcić wszystkie czy tylko z cieknącego rantu (u mnie leci na rogu przy alternatorze)
czy żeby dostać się do szpilek głowicy trzeba wyciągać wałki czy da sie tam jakoś dostać kluczem po zdjęciu pokrywy zaworów

Gość

Post autor: Gość » 28 lut 2016, 23:14

Zwalasz dekiel i dokrecasz o powiedzmy 180* ale bardziej na wyczucie. U mnie tez tam w ABZ ciekło i nic to nie dało <nie>

Remarq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: Remarq » 28 lut 2016, 23:21

a czy komuś w ten sposób udało sie chociaż w jakiejś mierze zmniejszyć wyciek?
Byłbym zadowolony żeby to chociaż trochę pomogło żebym przekukał się do czerwca to wtedy zrobiłbym to razem z rozrządem za jednym pociągnięciem.

Gość

Post autor: Gość » 28 lut 2016, 23:23

Jak napisano juz ok 30% przypadków sie nie udaje. Kolega w S8 miał pełne powodzenia ja NIE :( <bezradny>

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 01 mar 2016, 16:07

Hehe panowie u mnie ciekło bo miałem popuszczoną śrubę głowicy :) Palcami poszła. O dziwo uszczelka ładny stan bez wżerów. Dla zainteresowanych mogę zrobić galerię.

Obrazek

Trochę tej czarnej mazi. Stan po 250 tyś. Numery uszczelki oryginał

Remarq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: Remarq » 07 mar 2016, 18:35

Dokręciłem szpilki zgodnie ze wskazówką kolegi ustawiłem klucz na 110Nm i przeleciałem wszystkie szpilki zgodnie z kolejnością dokręcania głowicy. Wszystkie dały się bezproblemowo dociągnąć. Później po kilku minutach (to już tak od siebie profilaktycznie) dodałem jeszcze 10 Nm i przeleciałem ponownie a ostatnią 10 tą na rogu koło alternatora trochę mocniej. Zauważyłem że najsłabiej dociągnięte zaraz przy pierwszym dociąganiu były szpilki od strony ściany grodziowej. Umyłem silnik i za parę kilometrów zobaczę czy pomogło.

I minęło trochę czasu i podzielę się efektem. Pomogło ale trochę tzn kapie zdecydowanie mniej ale dalej szczelnie nie jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl