wieś wóz = BMW 530 z antenką od CB na bagażniku; a odpuściłem bo jechałem z młodszą córką więc bez szaleństw, normalnie wbiłbym but w podłogę i po wiochmenie.
A wiochmen bo rejestracja zaczynała się na DSR a we Wrocku kochamy tych kierowców 8-)
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Mało brakowało do spotkania ze Św. Piot
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
ale draka, sprawdziłem u siebie i faktycznie dwa depnięcia i po hamulcachmaciu pisze:coś za szybko brakło podciśnienia, ja bym sprawdził po zgaszeniu motorkatomek87g pisze:bo w zaistniałej sytuacji taki bedzie ze względów konstrukcyjnych układu hamulcowego w a8 d2 4.2robsonik4 pisze:chodzi mi o pedał hamulca - był twardy, bez wspomagania tak jak jest przy wyłączonym silniku.
otwórz maske w swojej ósemie i popatrz skąd w serwie hamulcowym bierze sie podciśnienie i wtedy bedziesz wiedział czemu jak sie linka zacieła pedał był twardy
ile depnięć wytrzyma
w starszych m.in. w V8ce było hydrauliczne servo do hamulców i kiedyś jak mi z 20km od domu
rozwaliło waż i płyn wyciekł to oszczędzając hamulce dojechałem, stwardniał na dobre
dopiero pod domem, w tym aucie byłoby to nie mozliwe w dodatku to smierć jak zgaśnie lub
coś sie stanie że straci podciśnienie
nie do wiary że to taka padaka może ktoś z w miarę nową A8ką sprawdzic czy tam też tak
jest?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020