
Jeśli jest coś nie tak, to co moge zrobić, ażeby te wartości poprawić.
![]() |
![]() |
![]() |

No w sumie duże wachania , jutro sprawdzę jak u mnie wygląda po wymianie modułu zapłonowego. A ty sprawdz czy na gazie i na benzynie masz takie same wartości i tak w ogóle w jakim celu pytasz ?? coś się dzieję z autkiem ??kmicic-lt pisze:Jeśli jest coś nie tak, to co moge zrobić, ażeby te wartości poprawić.


czarna wtyczka to głowica od pasażera , brązowa od strony kierowcykmicic-lt pisze:tylko nie jestem pewien której głowicy dotyczył






Z tymi wartościami sobie poradziłem. Problem leżał po stronie wtyczki (zaznaczyłem na rys.) i wartości wróciły. Wtyczka była popękana, nie wiem kto mi ja uszkodziłmarekp750 pisze:Wartości referencyjne dla stukowców na biegu jałowym:
od 0,273 do 2,5 V
Większe różnice niż 50% wskazań między sobą świadczyć może o:
1. korozja na stykach
2. uszkodzony knock-sensor
Jeżeli powyższe nie pomogą to... zaczynamy od sprawdzenia ciśnienia sprężania na cylindrach.

