Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Sondy lambda - wskazania na VAG

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 03 sty 2014, 13:44

Podłączyłem się VAG-iem i mam takie wartości:

Obrazek


Jeśli jest coś nie tak, to co moge zrobić, ażeby te wartości poprawić.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2014, 21:56 przez kmicic-lt, łącznie zmieniany 4 razy.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 03 sty 2014, 19:10

kmicic-lt pisze:Jeśli jest coś nie tak, to co moge zrobić, ażeby te wartości poprawić.
No w sumie duże wachania , jutro sprawdzę jak u mnie wygląda po wymianie modułu zapłonowego. A ty sprawdz czy na gazie i na benzynie masz takie same wartości i tak w ogóle w jakim celu pytasz ?? coś się dzieję z autkiem ??
U mnie jak widać na 6 baniaku jest różnica dosyć spora, dawno nie zaglądałem do vaga lecz dzisiaj wymieniłem moduł zapłonowy i zobaczę czy coś się zmieniło

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 03 sty 2014, 19:36

W sumie rzeczy to sie nic za bardzo nie dzieje, tylko na LPG czasami na wolnych obrotach mam lekkie drgania. Zastanawiam sie czy to wina wymiany modułu zapłonu, bo jak na razie wymienilem 1 szt., tylko nie jestem pewien której głowicy dotyczył, ale wydaje mi sie że tej lewej od strony pasażera - więc nie wiem ktory to blok pomiarowy.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 03 sty 2014, 20:24

kmicic-lt pisze:tylko nie jestem pewien której głowicy dotyczył
czarna wtyczka to głowica od pasażera , brązowa od strony kierowcy
czarna wtyczka odpowiada za 1,4,5,6
brązowa wtyczka za 2,3,7,8
a bloki to logiczne 19 blok 1,2,3,4 cyklinder
20 blok 5,6,7,8
Ja też mam takie problemy z tymi drganiami i jeszcze nie doszedłem do finału po troszkę je zmniejszam lecz nadal są ( może jestem za wrażliwy,a te drgania to normalne)

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 02 mar 2014, 10:04

Mam znów pewien problem z autkiem, chodzi mi o bloki pomiarowe 19 i 20:

Obrazek

Dzieje się to tylko na LPG. Jak odpalę auto z rana to wyskakuja mi zapłony na każdym cylindrze, pózniej jak chwilke pojeżdżę to wypadaja mi na 3,4,5,6,7,8 cylindrze natomiast jak sie rozgrzeje to wypadanie jest na 1,2,3,5,6 - gdzie na drugim wypada mi zapłon co sekundę.
Jak chwilke ostro pojeżdżę to mam wypadanie tylko na 2cyl.
Rozmawiałem z gazownikiem to twierdzi że to są padające cewki - nie wiem czy to może być przyczyna, bo na PB jest idealnie. Sprawdziłem świece i sa ok (wymieniałem je jakies z 5 tys. km temu na NGK Japan), był problem z cewka na 5 i 3 cyl. ale je pozamieniałem i jest ok., żadnych błędów na VAG. Wskazania napięc na cewkach to zdjęcie powyżej tego posta. Nie wiem gdzie mam szukać problemu. Czy wina tkwi w instalacji LPG?

Dodam tylko, że to sie dzieje na wolnych obrotach natomiast powyżej 3 tys, wypadanie jest tylko na 2 cyl. Gdy silnik jest na wolnych obrotach i jak chce ruszyć ostrzej to robi tak jakby chciał sie zadławic - jak wejdzie na obroty to ok.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 02 mar 2014, 14:50

a jest jakiś baniak co nic nie wypada na nim ??

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 02 mar 2014, 15:12

Raczej nie przeważnie na wszystkich coś wyskakuje i nie wim gdzie szukać przyczyny .
Zastanawiam sie czy sterownik od gazu nie sieje takiego zamętu?

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 02 mar 2014, 15:35

Jak nie masz kabelka do gazu i programu to wizyta u "dobrego" gazownika się kłania. Coś robiłeś przed awarią ?? Przyczyn może być wiele ale na 90% chodzi o gaz i jego instalację

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 15 kwie 2014, 22:01

Panowie, mam pytanie odnośnie Blok-ów 15 i 16.
Mam dziwne wartosci.
Blok 15 kolejno:

0.2V, 0.6V, 0.2V, 0.6V

Blok 16:

0.6V, 0.2V, 0.6V, 0.2V

Wcześniej miałem takie wartości:

Obrazek

Co jest nie tak. Czy coś z cewkami ?
Dzieje sie tak na PB i LPG.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 16 kwie 2014, 07:30

??

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 17 kwie 2014, 15:55

Wartości referencyjne dla stukowców na biegu jałowym:

od 0,273 do 2,5 V

Większe różnice niż 50% wskazań między sobą świadczyć może o:

1. korozja na stykach
2. uszkodzony knock-sensor

Jeżeli powyższe nie pomogą to... zaczynamy od sprawdzenia ciśnienia sprężania na cylindrach.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 17 kwie 2014, 19:07

marekp750 pisze:Wartości referencyjne dla stukowców na biegu jałowym:

od 0,273 do 2,5 V

Większe różnice niż 50% wskazań między sobą świadczyć może o:

1. korozja na stykach
2. uszkodzony knock-sensor

Jeżeli powyższe nie pomogą to... zaczynamy od sprawdzenia ciśnienia sprężania na cylindrach.
Z tymi wartościami sobie poradziłem. Problem leżał po stronie wtyczki (zaznaczyłem na rys.) i wartości wróciły. Wtyczka była popękana, nie wiem kto mi ja uszkodził :(
Walczę jeszcze z wypadaniem zapłonów, i myśle że problem leż po stronie cewek.

Obrazek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 kwie 2014, 07:30

to jest wtyczka od czujnika spalania stukowego ???!!!

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 18 kwie 2014, 22:10

pepi pisze:to jest wtyczka od czujnika spalania stukowego ???!!!
Zgadza sie :)

maniuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2013, 15:51
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: maniuś » 04 maja 2014, 10:57

witam panowie mam mały problem z moją 8 mianowicie jak zimna odpala od strzału a jak się rozgrzeje muszę chwile pokręcić ma ktoś jakiś pomysł :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl