części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 97 3.7PB/LPG ] Po wymianie pompy paliwa dalej coś nie

adrian949

Post autor: adrian949 » 14 paź 2011, 18:48

I ja mam problem z porannym odpalaniem, narazie zalałem do pełna i jest OK, się troszkę boję tego rozbierania, pompa wygląda jakby nigdy nie była rozbierana wszystko oznaczone białą farbą.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 14 paź 2011, 18:58

oma142 pisze:niech moj horror juz sie skonczy z siedzeniem w bagazniku hehe
to idzie się naćpać tymi oparami przy tej pompie paliwa :-P

klesk1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2003
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Olesno

Post autor: klesk1986 » 14 paź 2011, 19:26

U siebie też mam problem z pompą - mianowicie wytarł się całkiem komutator na wirniku. Zgodnie z instrukcją oprócz pompy będę wymieniał również komplet uszczelek (w serwisie 360 zł + dodatkowo brałem komplet od strony czujnika 60 zł), czego widzę, że inni nie robią. Jak już zapewne wiecie bak w A8 jest dość zaawansowaną "machiną" i myślę, że to właśnie nieszczelności są powodem niedomagania kolejnych pomp paliwa.

Jutro przystąpię do akcji i w niedługim czasie dam znać czy tak jak większość będę musiał jeździć z połową baku - czy też normalnie. Pompa będzie zakładana nowa firmy VDO (490 zł).

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 19 paź 2011, 15:59

Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu Obrazek
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien :/ może gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
Obrazek

klesk1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2003
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Olesno

Post autor: klesk1986 » 19 paź 2011, 16:16

tomi26 pisze:Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu [url=http://images46.fotosik.pl/1118/4aab5f059b9265e1m.jpg]Obrazek[/URL]
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien :/ może gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
[url=http://images45.fotosik.pl/1161/709deabb973c5a1am.jpg]Obrazek[/URL]

Witam,

ja w ostatnią sobotę zmieniałem pompę wraz z kompletem uszczelek i na tej długiej śrubie nie było uszczelki. Co zresztą jej założenie bez wyciągniętego kosza byłoby trudne. Dodatkowo w komplecie uszczelek z serwisu nie przewidzieli tej uszczelki do wymiany, tak więc kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że tam jej być nie powinno.

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 19 paź 2011, 20:04

no widzisz klesk1986, chciałbym ci przytaknąć,ale może nie zwróciłeś na to uwagi,ja już kolejny raz to rozbierałem i dopiero teraz to zauważyłem.
Najlepiej gdyby potwierdził to ktoś,kto akurat ma na wierzchu tą śrubę.
W końcu kilku klubowiczów przerabia akurat temat z pompą :mrgreen:

Nie chciałbym tego rozbierać kolejny raz bo zapomniałem o jakiejś uszczelce czy mini dystansie :-/

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 19 paź 2011, 20:34

tomi26 pisze:Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu [url=http://images46.fotosik.pl/1118/4aab5f059b9265e1m.jpg]Obrazek[/URL]
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien :/ może gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
[url=http://images45.fotosik.pl/1161/709deabb973c5a1am.jpg]Obrazek[/URL]
w odpowiedzi na wezwanie kolegi ;-)
ja troche tych baków juz rozebrałem i w żadnym w tym miejscu nie było uszczelki
tej szpary 3mm o której piszesz nie bedzie po zamontowaniu kosza do baku,gdyż sruba o której mowa ma za zadanie scisnac kosz z ta dolna czescia która zostaje na dnie baku

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 19 paź 2011, 20:42

no i ok,dzięki Tomek,oczywiście tobie klesk1986, również.
Można w końcu na spokojnie skladać ;-)

oma142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 sty 2010, 22:34
Lokalizacja: strzelin

Post autor: oma142 » 21 paź 2011, 21:34

nie ma napewno...
audi bogiem... a8 nałogiem...

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 22 paź 2011, 04:37

oma142 pisze:nie ma napewno...
ok,dzięki ;-) jeszcze nie złożyłem więc informacja jak najbardziej przydatna.

Pozdrawiam.

klesk1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2003
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Olesno

Post autor: klesk1986 » 04 lis 2011, 22:52

Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem :)

Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 04 lis 2011, 23:07

klesk1986 pisze:Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem :)

Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.
ale to jest oczywiste.kto wymienia pompe paliwa bez nowych uszczelek :-D

klesk1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2003
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Olesno

Post autor: klesk1986 » 06 lis 2011, 09:20

PEPOL D2 pisze:
ale to jest oczywiste.kto wymienia pompe paliwa bez nowych uszczelek :-D
Patrząc na problemy ludzi po wymianie pompy paliwa to naprawdę wielu próbuje zaoszczędzić.

oma142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 sty 2010, 22:34
Lokalizacja: strzelin

Post autor: oma142 » 06 lis 2011, 12:53

ja osobiscie nic nie zmieniałem uszczelek bo były w dobrym stanie poprostu trzeba kupic dobra pompe z dzyndzelkiem i dobrze złozyc i musi działac....pozdro
audi bogiem... a8 nałogiem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl