![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 3.7PB/LPG ] Po wymianie pompy paliwa dalej coś nie
to idzie się naćpać tymi oparami przy tej pompie paliwa :-Poma142 pisze:niech moj horror juz sie skonczy z siedzeniem w bagazniku hehe
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
U siebie też mam problem z pompą - mianowicie wytarł się całkiem komutator na wirniku. Zgodnie z instrukcją oprócz pompy będę wymieniał również komplet uszczelek (w serwisie 360 zł + dodatkowo brałem komplet od strony czujnika 60 zł), czego widzę, że inni nie robią. Jak już zapewne wiecie bak w A8 jest dość zaawansowaną "machiną" i myślę, że to właśnie nieszczelności są powodem niedomagania kolejnych pomp paliwa.
Jutro przystąpię do akcji i w niedługim czasie dam znać czy tak jak większość będę musiał jeździć z połową baku - czy też normalnie. Pompa będzie zakładana nowa firmy VDO (490 zł).
Jutro przystąpię do akcji i w niedługim czasie dam znać czy tak jak większość będę musiał jeździć z połową baku - czy też normalnie. Pompa będzie zakładana nowa firmy VDO (490 zł).
Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien
może gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:

Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewien

Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
tomi26 pisze:Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu [url=http://images46.fotosik.pl/1118/4aab5f059b9265e1m.jpg]Obrazek[/URL]
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewienmoże gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
[url=http://images45.fotosik.pl/1161/709deabb973c5a1am.jpg]Obrazek[/URL]
Witam,
ja w ostatnią sobotę zmieniałem pompę wraz z kompletem uszczelek i na tej długiej śrubie nie było uszczelki. Co zresztą jej założenie bez wyciągniętego kosza byłoby trudne. Dodatkowo w komplecie uszczelek z serwisu nie przewidzieli tej uszczelki do wymiany, tak więc kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że tam jej być nie powinno.
no widzisz klesk1986, chciałbym ci przytaknąć,ale może nie zwróciłeś na to uwagi,ja już kolejny raz to rozbierałem i dopiero teraz to zauważyłem.
Najlepiej gdyby potwierdził to ktoś,kto akurat ma na wierzchu tą śrubę.
W końcu kilku klubowiczów przerabia akurat temat z pompą :mrgreen:
Nie chciałbym tego rozbierać kolejny raz bo zapomniałem o jakiejś uszczelce czy mini dystansie :-/
Najlepiej gdyby potwierdził to ktoś,kto akurat ma na wierzchu tą śrubę.
W końcu kilku klubowiczów przerabia akurat temat z pompą :mrgreen:
Nie chciałbym tego rozbierać kolejny raz bo zapomniałem o jakiejś uszczelce czy mini dystansie :-/
w odpowiedzi na wezwanie kolegi ;-)tomi26 pisze:Mam prośbę.
Może ktoś z was kojarzy czy na tej długiej śrubie,którą skręcamy cały kosz z pompą jest jakaś uszczelka w tym miejscu [url=http://images46.fotosik.pl/1118/4aab5f059b9265e1m.jpg]Obrazek[/URL]
Już tą cholerną pompę rozkręcałem tyle razy,że nie jestem pewienmoże gdzieś ją zgubiłem.
Na tym zdjęciu widać,że zostaje tam jakieś 3mm luzu więc chyba coś tam powinno być :?:
[url=http://images45.fotosik.pl/1161/709deabb973c5a1am.jpg]Obrazek[/URL]
ja troche tych baków juz rozebrałem i w żadnym w tym miejscu nie było uszczelki
tej szpary 3mm o której piszesz nie bedzie po zamontowaniu kosza do baku,gdyż sruba o której mowa ma za zadanie scisnac kosz z ta dolna czescia która zostaje na dnie baku
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem
Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.

Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.
ale to jest oczywiste.kto wymienia pompe paliwa bez nowych uszczelek :-Dklesk1986 pisze:Zgodnie z zapowiedzią piszę o efektach wymiany pompy paliwa w swojej ślicznotce. Póki co zjeździłem 3 baki paliwa prawie do końca i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem![]()
Tak więc jak już pisałem - wg mnie podstawą PRAWIDŁOWEJ wymiany pompy paliwa w A8 (oprócz założenia oryginału pompy:)) jest po prostu montaż nowych uszczelek. Koszt niemały (wspomniane 400 zł), ale spokój później bezcenny.