![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Sondy wymienione a nadal duzo pali
Tutaj nie możemy mówić, że jedna osoba zalewa co 1 miesiąc druga co 2 miesiące.
Chodzi raczej o to ile jest "rozgrzewek" silnika do temperatury przełączenia na LPG.
Druga sprawa, jeden ma ustawione przełączanie przy 15 st C drugi przy 40.
Czas rozgrzania do 40 jest większy i więcej Pb będzie konsumowane.
Jak ktoś jeździ autem kilka razy w miesiącu to zalanie 30 litrów benzyny styknie
na kilka miesięcy.
Inna osoba jeżdżac codziennie do pracy i później po 8h do domu
ma 2x rozgrzanie silnika gdzie Pb jest konsumowane i to w ilościach sporawych (silnik
nienagrzany, wzbogacona mieszanka).
Są osoby, że co 4h zmieniają położenie i mają więcej niż 2 "rozgrzewki" silnika dziennie.
Latem jest to mniej widoczne ponieważ wolniej stygnie silnik i czas rozgrzewnia silnika
jest krótszy.
Chodzi raczej o to ile jest "rozgrzewek" silnika do temperatury przełączenia na LPG.
Druga sprawa, jeden ma ustawione przełączanie przy 15 st C drugi przy 40.
Czas rozgrzania do 40 jest większy i więcej Pb będzie konsumowane.
Jak ktoś jeździ autem kilka razy w miesiącu to zalanie 30 litrów benzyny styknie
na kilka miesięcy.
Inna osoba jeżdżac codziennie do pracy i później po 8h do domu
ma 2x rozgrzanie silnika gdzie Pb jest konsumowane i to w ilościach sporawych (silnik
nienagrzany, wzbogacona mieszanka).
Są osoby, że co 4h zmieniają położenie i mają więcej niż 2 "rozgrzewki" silnika dziennie.
Latem jest to mniej widoczne ponieważ wolniej stygnie silnik i czas rozgrzewnia silnika
jest krótszy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
ja testowałem nawet 10
bez urazu ale ten komp co teraz mam a już mam trzeci
jest o niebo lepszy od tutaj wymienionego a dlaczego bo on działa w czasie rzeczywistym
a nie bierze sygnał i powiela na rząd cylindrów
Ale mniejsza z tym każdy lubi co innego .
Moje auto nie ma łatwo robi po 2-3 kilometry 8 godzin i powrót
to 1 kilometr na paliwie .

bez urazu ale ten komp co teraz mam a już mam trzeci

jest o niebo lepszy od tutaj wymienionego a dlaczego bo on działa w czasie rzeczywistym
a nie bierze sygnał i powiela na rząd cylindrów

Ale mniejsza z tym każdy lubi co innego .
Moje auto nie ma łatwo robi po 2-3 kilometry 8 godzin i powrót
to 1 kilometr na paliwie .
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
bo jest o niebo lepszy od tego co mowa wyżej
tylko jeśli ktoś naumiał się stag i temu podobne produkty ustawiać to agis
może wydawać się dziwny .
Ja zmieniałem ze stag , kme , lpgtech , i jedno jakieś coś stefaneli czy coś takiego
w autach ze by nie było że tylko jedno audi
z forda to od 2,0 -3,0
audi a3 ,
a6 2.4 -2,8
a8 -moje 4,2 i jedno s8 w manualu
hondy dwie
i w każdym aucie które miałem a było tego troszkę
W każdym aucie było lepiej i spalanie spadało bo stag przylewa agis lepiej dawkuje paliwo .
Więc jako takie podejście do tematu mam
co nie znaczy że jak ktoś chciał to nie zakładałem stagów i innych sterowników
nawet raz wywalałem agisa i zakładałem stag .
Kto bogatemu zabroni i upartemu
tylko jeśli ktoś naumiał się stag i temu podobne produkty ustawiać to agis
może wydawać się dziwny .
Ja zmieniałem ze stag , kme , lpgtech , i jedno jakieś coś stefaneli czy coś takiego
w autach ze by nie było że tylko jedno audi
z forda to od 2,0 -3,0
audi a3 ,
a6 2.4 -2,8
a8 -moje 4,2 i jedno s8 w manualu
hondy dwie
i w każdym aucie które miałem a było tego troszkę
W każdym aucie było lepiej i spalanie spadało bo stag przylewa agis lepiej dawkuje paliwo .
Więc jako takie podejście do tematu mam
co nie znaczy że jak ktoś chciał to nie zakładałem stagów i innych sterowników
nawet raz wywalałem agisa i zakładałem stag .
Kto bogatemu zabroni i upartemu