Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Sondy wymienione a nadal duzo pali

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 02 cze 2014, 08:24

Tutaj nie możemy mówić, że jedna osoba zalewa co 1 miesiąc druga co 2 miesiące.
Chodzi raczej o to ile jest "rozgrzewek" silnika do temperatury przełączenia na LPG.
Druga sprawa, jeden ma ustawione przełączanie przy 15 st C drugi przy 40.
Czas rozgrzania do 40 jest większy i więcej Pb będzie konsumowane.

Jak ktoś jeździ autem kilka razy w miesiącu to zalanie 30 litrów benzyny styknie
na kilka miesięcy.

Inna osoba jeżdżac codziennie do pracy i później po 8h do domu
ma 2x rozgrzanie silnika gdzie Pb jest konsumowane i to w ilościach sporawych (silnik
nienagrzany, wzbogacona mieszanka).

Są osoby, że co 4h zmieniają położenie i mają więcej niż 2 "rozgrzewki" silnika dziennie.
Latem jest to mniej widoczne ponieważ wolniej stygnie silnik i czas rozgrzewnia silnika
jest krótszy.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 02 cze 2014, 11:38

w moim przypadku dziennie pale auto jakieś 10 razy jeżdze nim wszędzie to dlatego. Wymienie sondy na wstepie zobaczymy co będzie dalej.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 cze 2014, 13:39

Ja auto używam na codzień na dojaz do pracy, wiec min. 2 razy go pale, ale również raz / dwa razy w miesiącu przejade się na PB żeby wtryski nie padły za szybko. Wiec leje średnio za ok. 100-150pln / miesiąc PB + LPG do tego :)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 cze 2014, 20:43

ja testowałem nawet 10 ;)
bez urazu ale ten komp co teraz mam a już mam trzeci :D
jest o niebo lepszy od tutaj wymienionego a dlaczego bo on działa w czasie rzeczywistym
a nie bierze sygnał i powiela na rząd cylindrów ;)
Ale mniejsza z tym każdy lubi co innego .
Moje auto nie ma łatwo robi po 2-3 kilometry 8 godzin i powrót
to 1 kilometr na paliwie .

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 03 cze 2014, 00:13

Mam u siebie ustawione przełączanie na lpg przy 20 stopniach celsjusza, ponadto ciepły start, czyli jak silnik ma >30 stopni celsjusza startuje od razu na lpg.

pepi jaki masz sterownik?
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 cze 2014, 21:50

agis ;)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 03 cze 2014, 23:36

No cóż. To smutne. Nie zazdroszczę :)
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 cze 2014, 08:05

:)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 04 cze 2014, 08:15

Też mam AGISA i jest ok. <okioki>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 cze 2014, 11:59

bo jest o niebo lepszy od tego co mowa wyżej
tylko jeśli ktoś naumiał się stag i temu podobne produkty ustawiać to agis
może wydawać się dziwny .
Ja zmieniałem ze stag , kme , lpgtech , i jedno jakieś coś stefaneli czy coś takiego
w autach ze by nie było że tylko jedno audi
z forda to od 2,0 -3,0
audi a3 ,
a6 2.4 -2,8
a8 -moje 4,2 i jedno s8 w manualu
hondy dwie
i w każdym aucie które miałem a było tego troszkę
W każdym aucie było lepiej i spalanie spadało bo stag przylewa agis lepiej dawkuje paliwo .
Więc jako takie podejście do tematu mam
co nie znaczy że jak ktoś chciał to nie zakładałem stagów i innych sterowników
nawet raz wywalałem agisa i zakładałem stag .
Kto bogatemu zabroni i upartemu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl