Nie prawa głowica to jest ta która jest z lewej strony gdy stoisz przodem do auta i to w niej właśnie łatwiej jest wymienić nastawnik.Nadol pisze:Powiedzcie mi czy prawa głowica kiedy stoję przodem do auta to jest ta, w ktorej łatwiej wymienić nastawnik?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
- Lokalizacja: michałowo
-
- Forum Audi A8
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
- Lokalizacja: michałowo
-
- Forum Audi A8
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
- Lokalizacja: michałowo
aha sorki może źle się wyraziłem nie wiem czy na całej długości się różnią tylko chodziło mi że na prawej głowicy ustawia się na 16 ogniwach między wałkami a na lewej na 15 ogniwach i temu jest łatwiej. Aha i jeszcze jedno jak już kupiłeś łańcuchy tzn. że rozrząd zrzucasz tak?? to już chyba nie ma znaczenia na której głowicy łatwiej jest z wymianą
łukasz88
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
- Lokalizacja: Chełm
Powiem tak, z jednej strony głowica z napinaczem była robiona wcześniej przez poprzedniego właściciela i nie ma tam żadnych dźwięków, dźwięki pochodzą z prawej głowicy czyli tej od kierowcy. Wyrzuca mi blad dotyczący niskich wartości na bloku 2 czyli prawdopodobnie na drugiej głowicy jest cos z nastawnikiem no i to by sie zgadzało. Co do oleju to pomyślałem, ze wleje półsyntetyczny taki na jakim jeździła przez 5 lat, zalałem 10w40 jest ciszej, ale dalej przy schodzeniu z obrotów słychać jakby łańcuszek, występuje to przy około 900-1200 obrotów. Planuje zmienić nastawnik plus do tego ponowna wymiana oleju i Ew czyszczenie odmy. Najpierw zdejmę pokrywę i zobaczę jak wyglada łańcuch czy jest luźny i zobaczę ślizgi moze uda sie zrobic same ślizgi. Co do logow dynamicznych to wiem jak je robić, ale nie wiem jak zapisać. Sprawdzałem dzis bloki 90 92 i 93 czy dobrze sprawdzałem? Jakie sa dopuszczalne wartości? Na banku drugim w którymś bloku dokładnie nie pamietam stoi na -11 lub 11 nie pamietam, ale sam fakt, ze stoi bez względu na obroty. Tak ma byc czy to definitywnie cos z nastawnikiem? Dodam ze jeździłem swoją poprzednia d3 i powiem, ze mocy ma troche wiecej z dołu.
Dołączam film z pracy silnika:
Dołączam film z pracy silnika:
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
- Lokalizacja: Chełm
090 - http://vaglog.pl/log_235788.html
090 - http://vaglog.pl/log_235789.html proba druga
092 - http://vaglog.pl/log_235790.html
093 - http://vaglog.pl/log_235791.html
Pierwszy raz robilem logi i nie wiem czy dobrze to zrobilem. Jak mozecie to sprawdzcie jak to wyglada.
edit: mogę nagrać jak pracuje rano, ale to juz jutro.
090 - http://vaglog.pl/log_235789.html proba druga
092 - http://vaglog.pl/log_235790.html
093 - http://vaglog.pl/log_235791.html
Pierwszy raz robilem logi i nie wiem czy dobrze to zrobilem. Jak mozecie to sprawdzcie jak to wyglada.
edit: mogę nagrać jak pracuje rano, ale to juz jutro.
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
mozliwe ze juz slizgu nie ma i trze o czapke albo jedzie po łapie nastawnika , ale jak dodasz gazu nie cichnie to ?
jutro zrob jeszcze logi dynamiczne w 1 odczycie grupy 93,90
2 bieg zapiety na tipie i podłoga do odciecia i przejscia na bieg 3 zrob tak z 2x ale pamietaj o bezpieczenstwie wiec najlepiej autostrada
tj moj log
http://vaglog.pl/log_230934.html
jutro zrob jeszcze logi dynamiczne w 1 odczycie grupy 93,90
2 bieg zapiety na tipie i podłoga do odciecia i przejscia na bieg 3 zrob tak z 2x ale pamietaj o bezpieczenstwie wiec najlepiej autostrada
tj moj log
http://vaglog.pl/log_230934.html
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
- Lokalizacja: Chełm
Jak zrobic w pierwszym odczycie ? nie rozumiem. A jak te logi co zrobilem wygladaja? Da sie cos zdiagnozować? Tak, jak dodam gazu to cichnie, zazwyczaj dzwiek slychac przy schodzenia z obrotow, jestem raczej przekonany, ze z glowicy od strony kierowcy, moze wystarczy wymienic slizg?
edit: Z drugiej strony dzwiek slyszalny jest bardziej z dolu auta, jak podniose maske nie slysze az tak bardzo tego.
edit: Z drugiej strony dzwiek slyszalny jest bardziej z dolu auta, jak podniose maske nie slysze az tak bardzo tego.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 21:19 przez Nadol, łącznie zmieniany 1 raz.