Nie prawa głowica to jest ta która jest z lewej strony gdy stoisz przodem do auta i to w niej właśnie łatwiej jest wymienić nastawnik.Nadol pisze:Powiedzcie mi czy prawa głowica kiedy stoję przodem do auta to jest ta, w ktorej łatwiej wymienić nastawnik?
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
aha sorki może źle się wyraziłem nie wiem czy na całej długości się różnią tylko chodziło mi że na prawej głowicy ustawia się na 16 ogniwach między wałkami a na lewej na 15 ogniwach i temu jest łatwiej. Aha i jeszcze jedno jak już kupiłeś łańcuchy tzn. że rozrząd zrzucasz tak?? to już chyba nie ma znaczenia na której głowicy łatwiej jest z wymianą
łukasz88
Powiem tak, z jednej strony głowica z napinaczem była robiona wcześniej przez poprzedniego właściciela i nie ma tam żadnych dźwięków, dźwięki pochodzą z prawej głowicy czyli tej od kierowcy. Wyrzuca mi blad dotyczący niskich wartości na bloku 2 czyli prawdopodobnie na drugiej głowicy jest cos z nastawnikiem no i to by sie zgadzało. Co do oleju to pomyślałem, ze wleje półsyntetyczny taki na jakim jeździła przez 5 lat, zalałem 10w40 jest ciszej, ale dalej przy schodzeniu z obrotów słychać jakby łańcuszek, występuje to przy około 900-1200 obrotów. Planuje zmienić nastawnik plus do tego ponowna wymiana oleju i Ew czyszczenie odmy. Najpierw zdejmę pokrywę i zobaczę jak wyglada łańcuch czy jest luźny i zobaczę ślizgi moze uda sie zrobic same ślizgi. Co do logow dynamicznych to wiem jak je robić, ale nie wiem jak zapisać. Sprawdzałem dzis bloki 90 92 i 93 czy dobrze sprawdzałem? Jakie sa dopuszczalne wartości? Na banku drugim w którymś bloku dokładnie nie pamietam stoi na -11 lub 11 nie pamietam, ale sam fakt, ze stoi bez względu na obroty. Tak ma byc czy to definitywnie cos z nastawnikiem? Dodam ze jeździłem swoją poprzednia d3 i powiem, ze mocy ma troche wiecej z dołu.
Dołączam film z pracy silnika:
Dołączam film z pracy silnika:
090 - http://vaglog.pl/log_235788.html
090 - http://vaglog.pl/log_235789.html proba druga
092 - http://vaglog.pl/log_235790.html
093 - http://vaglog.pl/log_235791.html
Pierwszy raz robilem logi i nie wiem czy dobrze to zrobilem. Jak mozecie to sprawdzcie jak to wyglada.
edit: mogę nagrać jak pracuje rano, ale to juz jutro.
090 - http://vaglog.pl/log_235789.html proba druga
092 - http://vaglog.pl/log_235790.html
093 - http://vaglog.pl/log_235791.html
Pierwszy raz robilem logi i nie wiem czy dobrze to zrobilem. Jak mozecie to sprawdzcie jak to wyglada.
edit: mogę nagrać jak pracuje rano, ale to juz jutro.
mozliwe ze juz slizgu nie ma i trze o czapke albo jedzie po łapie nastawnika , ale jak dodasz gazu nie cichnie to ?
jutro zrob jeszcze logi dynamiczne w 1 odczycie grupy 93,90
2 bieg zapiety na tipie i podłoga do odciecia i przejscia na bieg 3 zrob tak z 2x ale pamietaj o bezpieczenstwie wiec najlepiej autostrada
tj moj log
http://vaglog.pl/log_230934.html
jutro zrob jeszcze logi dynamiczne w 1 odczycie grupy 93,90
2 bieg zapiety na tipie i podłoga do odciecia i przejscia na bieg 3 zrob tak z 2x ale pamietaj o bezpieczenstwie wiec najlepiej autostrada
tj moj log
http://vaglog.pl/log_230934.html
bądź sobą, wariatów też lubią
Jak zrobic w pierwszym odczycie ? nie rozumiem. A jak te logi co zrobilem wygladaja? Da sie cos zdiagnozować? Tak, jak dodam gazu to cichnie, zazwyczaj dzwiek slychac przy schodzenia z obrotow, jestem raczej przekonany, ze z glowicy od strony kierowcy, moze wystarczy wymienic slizg?
edit: Z drugiej strony dzwiek slyszalny jest bardziej z dolu auta, jak podniose maske nie slysze az tak bardzo tego.
edit: Z drugiej strony dzwiek slyszalny jest bardziej z dolu auta, jak podniose maske nie slysze az tak bardzo tego.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 21:19 przez Nadol, łącznie zmieniany 1 raz.