
poczytaj moje wczesniejsze posty opisałem wszystko o nastawnikach który u mnie po prostu wybuchł

rozsypał sie w mak i ledwo co uratowałem motor

pomierz Cisnienie oleju
rozruch 2.2 bara
2000 RPM około 3 bar
wolne obroty 1.3-1.50 bar takie powinienies mieć wskazania jak masz inne to zacznij od płukanki potem micha w doł wyczyśc miske i smoka od pompy oraz sitko jak załozysz spowrotem wszystko , wlej olej MILLERS 5W30 albo 5w40 tez millers I DALEJ bedzie terkotało to już wiesz ze nastawnik umarł
to jest Element wymienny zuzywalny który nie jest wieczny on sie po prostu wyrabia ja swój pociołem na drobne kawałeczki i w środku sa kanały olejowe popychajace tłoczek jak jest syf to ten tłoczek staje i go ciśnienie nie ma siły popchanać a to z koleji nie napina łancuszka a jak komp zmienia fazy to nastawniki ustawiaja sie od 0 do 26 stopni a jak sie tłoczek blokuje to wskazania VAGA w grupie 090 bedzie od 0 do np 13 lub 17 wtedy wiesz ze nastawnik RIP