
Ja bym dla świętego spokoju ustawił rozrząd jak należy - masz -7/-3 a to dość sporo i jedna strona mimo równego wysterowania (jeden pin z ECU) będzie lekko z tyłu - zresztą widać to.
Zmierzyć ciśnienie oleju przy odpalaniu, na postoju i wyższe rpm oraz w momencie jak wstają napinacze.
Terkotka może być przez uwalone hydropopychacze. Jeżeli jesteś w stanie określić z której głowicy dochodzi terkotanie to wymień tam komplet popychaczy. Poproś kogoś aby odpalił zimną furkę a Ty stój z łapkami na silniku.
Sprawdź czy przy montażu nie przestawiła się uszczelka pod napinaczem i czy została posmarowana uszczelniaczem tam gdzie pokazuje ELSA. Może blokować dopływ / odpływ oleju.
Czy zaworki zwrotne pod kolektorem w separatorze oleju masz wymienione ?
Pomierz odstęp między górą głowicy a najwyższym punktem trzonków zaworów - czasami gniazda "siadają" i zawór przestaje a to ściska popychacz. Ssące dźwigienki są tak zaprojektowane by się naddać gdy któryś stoi wyżej ale do pewnego wymiaru a potem ściska nadmiarowo popychacz. Musisz do tego wywalić wałki.
Sprawdź wisko i pompę wspomagania - widziałem już uwalone wisko, które przy odpalaniu trzepało jakby napinacz.
Co można jeszcze koledze podpowiedzieć Panowie ?