![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Łożysko wisko / wentylatora
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lut 2011, 13:50
- Lokalizacja: Nad Rzeką
potrzebuję dwie części :
- 077115124A -napinacz łańcucha pompy oleju ( zamiennik Ruville)
- 077115125A - łańcuch pompy oleju ( SWAG )
W ASO Audi mogą być dopiero za tydzień, w Polsce zamienników też nie ma na magazynach, a przydały by się na już.
Jeżli ktoś wie jak można to szybciej zdobyć proszę o info
- 077115124A -napinacz łańcucha pompy oleju ( zamiennik Ruville)
- 077115125A - łańcuch pompy oleju ( SWAG )
W ASO Audi mogą być dopiero za tydzień, w Polsce zamienników też nie ma na magazynach, a przydały by się na już.
Jeżli ktoś wie jak można to szybciej zdobyć proszę o info
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lut 2011, 13:50
- Lokalizacja: Nad Rzeką
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
trzeba bylo dolozyc 100zl i kupic oryginal albo faga mialbys spokoj a tak to nieqiadomo co to za zamiennikrobsonik4 pisze:wczoraj wieczorem kupiłem łożysko na Allegro za 127 pln - te od LT 2.5, klient daje 24 miesiące gwarancji, zobaczymy co to za ustrojstwo jak przyjdzie
24 miesiace gwaracnii hmmm...... tylko jest problem pamietaj ze ty to zakladasz do a8/s8 a nie do lt do ktoego te lozysko zostalo stworzone wiec wrazie draki gwarancji niemasz
[ Dodano: 2011-02-22, 22:04 ]
jutroposzukam po mniejszych hurtowniach u mnie moze ktora przypakdiem bedzie to miala bo rozumie ze te najwieksze hurtownie juz sprawdzilesmabarte pisze:potrzebuję dwie części :
- 077115124A -napinacz łańcucha pompy oleju ( zamiennik Ruville)
- 077115125A - łańcuch pompy oleju ( SWAG )
W ASO Audi mogą być dopiero za tydzień, w Polsce zamienników też nie ma na magazynach, a przydały by się na już.
Jeżli ktoś wie jak można to szybciej zdobyć proszę o info
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Super Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
- Lokalizacja: Wrocław
w aukcji jest napisane VW LT, AUDI więc powinno być ok, jak tylko przyjdzie dam znać jak z jakością, jak podziała z 2 lata to będzie ok, rozrząd i reszte bebechów będę brał od dice111 i tomekzabrze24 miesiace gwaracnii hmmm...... tylko jest problem pamietaj ze ty to zakladasz do a8/s8 a nie do lt do ktoego te lozysko zostalo stworzone wiec wrazie draki gwarancji niemasz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
co do gwarancji na lozysko wiskozy to moze i byc napisane ze audi ale chodiz o silniki pewnie 2.5
w modelu 4.2 numer lozyska wiskozy powinien byc taki 077121211, ale koszt to z tego co pamietam okolo 900zl
jako ze polak sprytny dzieki forum audi wie ze mozna zalozyc łozysko z lt 2,5 tdi koszt od 130 do 300zl bo jest identyczne, ale jesli takie łożysko z lt sie rozleci, rozwali sie rozzrad itp itd..... ( krotko mowiac remont silnika) to wtedy reklamujac taka czesc po numerze vin chcac uzyskac pieniazki na remont ktos odpowie ladnie ze te łozysko nie powinno byc zastosowane w tym silniku i koniec kropka, nici z odszkodowania
wiec moim zdaniem jak juz wkladac cos co nie powinno byc w aucie to lepiej wlozyc cos firmowego pewnego typu oryginal czy fag i miec spokoj a nie cudowac z zamiennikiem pewnie chinskim 100zl tanszym bo potem mozesz miec duuuuzo wiecej problemow.
ogolnie te łozysko powinno dlugo wytrzymac ale lepiej dmuchac na zime.. bo róznie bywa
w modelu 4.2 numer lozyska wiskozy powinien byc taki 077121211, ale koszt to z tego co pamietam okolo 900zl
jako ze polak sprytny dzieki forum audi wie ze mozna zalozyc łozysko z lt 2,5 tdi koszt od 130 do 300zl bo jest identyczne, ale jesli takie łożysko z lt sie rozleci, rozwali sie rozzrad itp itd..... ( krotko mowiac remont silnika) to wtedy reklamujac taka czesc po numerze vin chcac uzyskac pieniazki na remont ktos odpowie ladnie ze te łozysko nie powinno byc zastosowane w tym silniku i koniec kropka, nici z odszkodowania
wiec moim zdaniem jak juz wkladac cos co nie powinno byc w aucie to lepiej wlozyc cos firmowego pewnego typu oryginal czy fag i miec spokoj a nie cudowac z zamiennikiem pewnie chinskim 100zl tanszym bo potem mozesz miec duuuuzo wiecej problemow.
ogolnie te łozysko powinno dlugo wytrzymac ale lepiej dmuchac na zime.. bo róznie bywa
-
- Super Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
- Lokalizacja: Wrocław
baaardzo dawno temu miałem Miska 123 300D i zachciało mi sie wymienić łożyska w przednich kołach bo był delikatny luz, więc do serwisu autoryzowanego - cena za komplet coś koło 700 pln, więc podjechałem w celu zakupu (2001 rok), łożyska Koyo, a że nie można było płacić kartą więc pojechałem do bankomatu, który był nieczynny więc do domu z planem zakupu w dniu nastepnym. Znajomy polecił mi AUTO- ZATOK-ę więc phone i okazało się że to samo łożysko (dokładnie to samo) kosztuje 210 pln za komplet.
Nie jest powiedziane, że to co przyjdzie nie będzie identyczne z tym, które oferują autoryzowane serwisy. Ja nie czekam, aż coś sie zepsuje tylko wymieniam jak przyjdzie na to czas, swego czasu pisałem na temat cewek WN, które należy wymieniać co 4-6 lat a nie czekać, aż padną; podobnie z innymi częściami. W Polsce jeździ się aż padnie a potem rozpacz a Niemcy przynajmniej 2 razy do roku jeżdżą do serwisu na przeglądy i wymiany części, które należy wymienić. To że jakaś część działa nie znaczy, że będzie działać dalej bezawaryjnie, projektanci projektują daną część na określony czas i po tym czasie należy wymienić. Weżmy np pasek wieloklinowy - czas pomiędzy wymianami zależnie od producenta 60k - 100k kilometrów lub co 3-5 lat.
Nie jest powiedziane, że to co przyjdzie nie będzie identyczne z tym, które oferują autoryzowane serwisy. Ja nie czekam, aż coś sie zepsuje tylko wymieniam jak przyjdzie na to czas, swego czasu pisałem na temat cewek WN, które należy wymieniać co 4-6 lat a nie czekać, aż padną; podobnie z innymi częściami. W Polsce jeździ się aż padnie a potem rozpacz a Niemcy przynajmniej 2 razy do roku jeżdżą do serwisu na przeglądy i wymiany części, które należy wymienić. To że jakaś część działa nie znaczy, że będzie działać dalej bezawaryjnie, projektanci projektują daną część na określony czas i po tym czasie należy wymienić. Weżmy np pasek wieloklinowy - czas pomiędzy wymianami zależnie od producenta 60k - 100k kilometrów lub co 3-5 lat.