Witam ponownie i zakończam sprawę.
A więc tak jak Nowotczyński stwierdził na początku był problem z podpięciem PLUSA do sterownika. Po podłączeniu w prawidłowym miejscu zasilania instalka rewelka. Zapala bez problemu, żadnego zalewania się. Kupujcie STAGA, po co przepłacać za PRINCE czy inny BRC.
Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 4.2]STAG-300 problem z odpaleniem ciepłego
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
ja mam też STAG 300 PLUS i bardzo dobrze mi samochód się sprawuje na gazie 

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- koszatnik
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 sie 2009, 00:46
- Lokalizacja: Bournemouth
Stag300
Ja miałem na samym początku ten sam problem. Ale został szybko rozwiązany. Chodzi właśnie o prąd. W cześniej do wtrysków był brany z cefki plus. Ale gdy wyłączałem na gazie silnik, cefka opóźniała odcięcie dopływu prądu do wtrysków i gaz zostawał w kolektorze. Potem gdy chciało się odpalić ponownie to trzeba było chwilę pokręcić żeby wydalił gaz, a odpalił na bęzynie. Musisz znaleść plusa gdzie wraz ze zgaszeniem silnika jednocześnie odetnie prąd, tak aby nie podawał gazu. I to tyle na ten temat. Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto