Witam ponownie i zakończam sprawę.
A więc tak jak Nowotczyński stwierdził na początku był problem z podpięciem PLUSA do sterownika. Po podłączeniu w prawidłowym miejscu zasilania instalka rewelka. Zapala bez problemu, żadnego zalewania się. Kupujcie STAGA, po co przepłacać za PRINCE czy inny BRC.
Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów.
[D2 4.2]STAG-300 problem z odpaleniem ciepłego
ja mam też STAG 300 PLUS i bardzo dobrze mi samochód się sprawuje na gazie
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Stag300
Ja miałem na samym początku ten sam problem. Ale został szybko rozwiązany. Chodzi właśnie o prąd. W cześniej do wtrysków był brany z cefki plus. Ale gdy wyłączałem na gazie silnik, cefka opóźniała odcięcie dopływu prądu do wtrysków i gaz zostawał w kolektorze. Potem gdy chciało się odpalić ponownie to trzeba było chwilę pokręcić żeby wydalił gaz, a odpalił na bęzynie. Musisz znaleść plusa gdzie wraz ze zgaszeniem silnika jednocześnie odetnie prąd, tak aby nie podawał gazu. I to tyle na ten temat. Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto