[D3 08 4.2TDI ] Wymontowanie alternatora
[D3 08 4.2TDI ] Wymontowanie alternatora
Witam
Jak w temacie - jak podejsc do gnojka. Dostep masakryczny pytanie czy zrzucenie przodu cos da? A moze jest jakis patent ?
Przy okazji - tak gowniane rozwiazanie glownego kabla zasilajace w takim aucie wola o pomste do nieba - to jedyne auto ktore mialem z takim szajsem!
1 usterka zaliczona
Pozdrawiam
Jak w temacie - jak podejsc do gnojka. Dostep masakryczny pytanie czy zrzucenie przodu cos da? A moze jest jakis patent ?
Przy okazji - tak gowniane rozwiazanie glownego kabla zasilajace w takim aucie wola o pomste do nieba - to jedyne auto ktore mialem z takim szajsem!
1 usterka zaliczona
Pozdrawiam
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Co prawda w benzynie ale wyjmowałem u siebie bez zdejmowania przodu , jak zdejmiesz przód to będzie łatwiej wyjąć długie śruby które u mnie zapierały się o chłodnice . Pamiętaj żeby odkręcić klemę na akumulatorze . Ogólnie nie ma tragedii dobre klucze , spuścić płyn trzeba , odkręcasz śrubę która trzyma rurki aluminiowe od chłodzenia alternatora i śruby które trzymają alternator .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Słaby dostęp jest do niego. Tutaj jest instrukcja http://www.sendspace.pl/file/6d2ad587fbde57f8ccb28c1
Krzychu jeszcze podaj linka do elsy:)
pkt poszedl
dziekowa
Posiadacze tego motoru - sprawdzie polaczenie alternatora i kabla zasilajacego - wada fabryczna ujawania sie tym ze kabel i wtyczka sie po prostu przepala - niestety nie obejmuje tego zadna akcja serwisowa Auto na kanal i oblukac miedzy miska olejowa a saniami.
u mnie dodatkowo jest to rozwiazanie rozladowywujacego sie akumulatora - potrafil w ciagu paru chwil z pelnej baterii zejsc do "zera".
sluze pomoca gdybys ktos mial podobny problem.
pozdrawiam
pkt poszedl
dziekowa
Posiadacze tego motoru - sprawdzie polaczenie alternatora i kabla zasilajacego - wada fabryczna ujawania sie tym ze kabel i wtyczka sie po prostu przepala - niestety nie obejmuje tego zadna akcja serwisowa Auto na kanal i oblukac miedzy miska olejowa a saniami.
u mnie dodatkowo jest to rozwiazanie rozladowywujacego sie akumulatora - potrafil w ciagu paru chwil z pelnej baterii zejsc do "zera".
sluze pomoca gdybys ktos mial podobny problem.
pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Potwierdzam, kabelek a głównie na łączeniu przy alternatorze wypalony.shakal pisze:Krzychu jeszcze podaj linka do elsy:)
pkt poszedl
dziekowa
Posiadacze tego motoru - sprawdzie polaczenie alternatora i kabla zasilajacego - wada fabryczna ujawania sie tym ze kabel i wtyczka sie po prostu przepala - niestety nie obejmuje tego zadna akcja serwisowa Auto na kanal i oblukac miedzy miska olejowa a saniami.
u mnie dodatkowo jest to rozwiazanie rozladowywujacego sie akumulatora - potrafil w ciagu paru chwil z pelnej baterii zejsc do "zera".
sluze pomoca gdybys ktos mial podobny problem.
pozdrawiam
to ja poproszę o pomocshakal pisze:Krzychu jeszcze podaj linka do elsy:)
pkt poszedl
dziekowa
Posiadacze tego motoru - sprawdzie polaczenie alternatora i kabla zasilajacego - wada fabryczna ujawania sie tym ze kabel i wtyczka sie po prostu przepala - niestety nie obejmuje tego zadna akcja serwisowa Auto na kanal i oblukac miedzy miska olejowa a saniami.
u mnie dodatkowo jest to rozwiazanie rozladowywujacego sie akumulatora - potrafil w ciagu paru chwil z pelnej baterii zejsc do "zera".
sluze pomoca gdybys ktos mial podobny problem.
pozdrawiam
http://pl.realoem.me/Audi/CA/A8Q/2006/2 ... 971/972005
czy chodzi o wtyczuszkę nr 3?
resztę połączeń np masowych da się sprawdzić od dołu?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Bardziej chodzi o oczko dokręcane nakrętką, pozycja 15 na rysunku.
Oprócz tego masz jeszcze przewód masowy dokręcony do skrzyni, dostęp do niego uzyskasz po poluzowaniu stabilizatora (potrzebny klucz spline, bodajże rozmiar 10).
Kolejne newralgiczne połączenie jest ukryte pod prawym przednim nadkolem (o ile pamiętam jest to masa nadwozia).
Oprócz tego masz jeszcze przewód masowy dokręcony do skrzyni, dostęp do niego uzyskasz po poluzowaniu stabilizatora (potrzebny klucz spline, bodajże rozmiar 10).
Kolejne newralgiczne połączenie jest ukryte pod prawym przednim nadkolem (o ile pamiętam jest to masa nadwozia).
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Kolego CZAPI 20 napisz mi w jaki sposób uporałeś się z padającym akumulatorem bo u mnie jest taki objaw że jet dobrze a nagle zero prądu po naładowaniu mogę jeździć miesiąc dwa tydzień i nagle w ciągu paru godzin zero stan naładowania na MMI jedna kreska opisz co robiłeś bo ta niepewność czy odpali czy nie jest wkurzająca czekam na info