części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Jaki olej do 6HP , typ tipa GNU - 239zł /

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 11 mar 2011, 15:25

Ja jestem umówiony w ASO na wymianę i tak:
filtr 156zł
uszczelka 160zł
olej 119zł - wchodzi jakieś 8 litrów.
Tkaże chyba nie będe kombinował z zamiennikami. A co do longlifów to tak jak zanjac napisał. To podpucha. Tak samo jest w BMW- zresztą ZF robi skrzynie dla wiekszości aut. Co dziwne oni raczej zalecają wymianę oleju.... a poszczególne ASO już nie :mrgreen:

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 17 mar 2011, 09:54

EVAN, 8l to za dużo na statyczną i za mało na dynamiczną wymianę.

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 17 mar 2011, 10:02

To już ASO będzie się martwić ;-)
Myślę, że będą robic statyczną wymianę.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2107
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 17 mar 2011, 10:28

szoszon1983 pisze:EVAN, 8l to za dużo na statyczną i za mało na dynamiczną wymianę.
do pustej skrzyni wchodzi 7,5 litra oleju , wiem bo wymieniałem jakieś 6 miesięcy temu .

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 266
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 17 mar 2011, 10:36

EVAN na statyczna wymianę potrzeba jakieś 7,5 L. kupiłem pól roku temu 10L i zostało się 2,5 :P

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 17 mar 2011, 10:38

Czyli to co mówił gość z serwisu -> 8L- się zgadza ;-)
Jadę jutro rano na wymainę to będzie wszystko wiadomo :-)

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 06 kwie 2011, 20:31

Ravenol 6HP 10 litrów zakupione + filtr + uszczelka + oring jutro wymiana :) oby wszystko poszło ok typ skrzyni GQF postaram się zrobić zdjęcie oleju filtra i szlamu w skrzyni wymieniam tylko statycznie ze względu na przebieg i niemal 100% pewność że olej nigdy nie był wymieniany

[ Dodano: 2011-04-07, 23:11 ]
olej wymieniony przy wymianie statycznej weszło tyko 6 litrów i ani setki więcej filtr nie wymieniany od nowości jak i olej który był koloru brązowego ciemnego na magnesach tylko śladowa ilość zanieczyszczeń w misce o dziwo żadnego szlamu tylko troszke ciemnego nalotu po wymianie skrzynia chodzi tak samo żadnej różnicy śpie spokojniej wiedząc że skrzynia polata jeszcze troche a ta wymiana wydłużyła jej życie koszty:
olej 10 litrów : 390 zł
filtr oleju + uszczelka + oring : ASO rabat 16% 270 zł
polecam wszystkim wymiane i olej RAVENOL 6 HP

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 366
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 15 cze 2011, 15:04

koledzy a może ktoś podpowie jaki olej powinienem nalac do swojej skrzyni nr.vin WAUZZZ4E76N024117 - bo w aso i poza aso podali mi inne oznaczenia i zgłupiałem..... :lol:
A8>eSka

JIMM

Post autor: JIMM » 16 cze 2011, 16:51

Wejdź pod spód samochodu i najpierw odczytaj typ skrzyni który masz , ewentualnioe odczytaj z posiadanej dokumentacji lub wklejki w bagazniku...........ale najbezpieczniej ze skrzyni........na pewno 6HP.......ale ważny jest trzy literowy typ np GNU ;-)

[ Dodano: 2011-06-16, 16:52 ]
badyl pisze:polecam wszystkim wymiane i olej RAVENOL 6 HP
a może jakiś punkcik dla mnie, ze pomógł :?:

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 16 cze 2011, 19:11

mdamian pisze:
szoszon1983 pisze:EVAN, 8l to za dużo na statyczną i za mało na dynamiczną wymianę.
do pustej skrzyni wchodzi 7,5 litra oleju , wiem bo wymieniałem jakieś 6 miesięcy temu .
no ale chyba w D2, bo w D3 do pustej zalewa się 10,4l. W misce jest 6l, reszka w układzie.

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 366
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 24 lip 2011, 11:31

ja akurat w swojej d3 4,2 zmieniałem w serwisie olej w skrzyni - komplet z filtrem i uszczelką zapłaciłem 1400zł ( litr oleju 116 zł) w aso katowice - jedno mnie dziwi napisali na F.VAT olej ATF - mam nadzieje ze wlali co trzeba a nie jakiegoś zwykłego atf :roll: :?:
no i załapałem się od razu na akcję serwisową wymiana cewek wszystkich :mrgreen: :mrgreen: za free
A8>eSka

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 lip 2011, 19:51

Pisałem już w innym temacie dotyczącym oleju w skrzyni...
ja zmieniałem jakiś miesiąc temu (niedawno przekroczyłem magiczne 200kkm a w Germaniii nikt jeszcze tego przede mną nie wymieniał) i olej oraz filtr otrzymałem oryginalny ZF'a... takie jak poniżej:

:arrow: olej
Obrazek

:arrow: filtr
Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Hesher

Post autor: Hesher » 13 wrz 2013, 17:09

koledzy , dzisiaj sciaglem miche ze skrzyni biegow ale takiego oleju jak JIMM nie ujrzalem przebieg 215000, wymiana oleju byla robiona, ale filtr stary razem z uszczelniaczem takim oringiem stary zostal wlozony nie wiem co to za polityka aso, ale kazdego w kant robia, pisza ze zalozyli nowy, by skasowac , a zakladaja stary , po dacie 2001 skapnalem sie, widniala na filtrze, olej czysciutki, lekkawo metny , gdzieniegdzie jakis tam maly syfek w postaci stalego drobniutkiego opileczka, biorac na palec widac ze zolty, w zbiorniczku do ktorego zlalem kolor , taki nijaki, nie zolty , ni czarny taki jakby brazowawy sie robil, ale nie taki jak u JIMM, magnesy w miare czyste, lekki nagar oleju i okruszki stalych elementow no i ze skrzyni wylecialo o 1,5 litra oleju mniej jak tu wszyscy mowia.
Robie wymiane dynamiczna, razem z moim mechanikiem, skrzynia pracuje bez zadnych problemów, no i olej tez tragiczny nie byl ale widac ze po 100000 km byl przepracowany, sam kolor wpadajacy w braz swiadczyl o tym,

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1442
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 15 wrz 2013, 12:07

Saberek pisze: moze ktos powiedziec jaki olej do GQF bo ASO odmawia podania numeru :/
Saberek, wymieniałeś już olej w skrzyni? Też mam GQF, ale dopiero zbliżam się to 90 tysi. Myślałem o statycznej wymianie oleju + filtry, tak po zapięciu setki. Jak coś ogarniesz ze skrzynią, odezwij się, chyba że ja zrobię coś wcześniej, to napiszę.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 969
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 08 paź 2013, 09:49

Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl