[D3 05 4.2MPI ] Tiptornic nie przęłącza na S
[D3 05 4.2MPI ] Tiptornic nie przęłącza na S
Witam
Mam pytanko odnosnie zmiany biegów,czy to normalne że w trakcie jazdy nie można lewarka biegów przesunąć na "S"
Silnik 4,2 mpi
Bardzo prosze o odpowiedzi.
Mam pytanko odnosnie zmiany biegów,czy to normalne że w trakcie jazdy nie można lewarka biegów przesunąć na "S"
Silnik 4,2 mpi
Bardzo prosze o odpowiedzi.
U mnie w D3 także można bez problemu zmienić z D na S i wrzucić tiptronic.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Tez mnie nurtowalo podobne pytanie.......
U mnie mozna przelaczyc z D na S w czasie jazdy,
ale trzeba przytrzymac przycisk na lewarku.
Zastanawialo mnie czy zrobiono tak specjalnie, aby wlasnie tego
nie robic w czasie jazdy. Czy moze nie gra roli, kiedy sie przalacza na S.
Dodam,ze w moich poprzednich automatach zawsze bez problemu
mozna bylo zrzucac na S w czasie jazdy.
U mnie mozna przelaczyc z D na S w czasie jazdy,
ale trzeba przytrzymac przycisk na lewarku.
Zastanawialo mnie czy zrobiono tak specjalnie, aby wlasnie tego
nie robic w czasie jazdy. Czy moze nie gra roli, kiedy sie przalacza na S.
Dodam,ze w moich poprzednich automatach zawsze bez problemu
mozna bylo zrzucac na S w czasie jazdy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
A może to jest takie zabezpieczenie aby się zastanowić czy aby na pewno jest potrzeba przełączenia w tryb eS :lol:WiZ pisze:U mnie mozna przelaczyc z D na S w czasie jazdy,
ale trzeba przytrzymac przycisk na lewarku.
Zastanawialo mnie czy zrobiono tak specjalnie, aby wlasnie tego
nie robic w czasie jazdy.
- kiedy to się dzieje.... tylko w trakcie jazdy czy na postoju również ?
- czy wciskasz ten przycisk na selektorze podczas próby zmiany z D na S ?
Generalnie elektroniki jakoś w tym nie widzę.
Może ktoś "zgubił" "coś" na selektorze?..... ostatnio jeden z kolegów miał podobny problem i okazało się, że w selektorze leżała "zgubiona" śrubka która mechanicznie blokowała dźwignię :roll:
- czy wciskasz ten przycisk na selektorze podczas próby zmiany z D na S ?
Generalnie elektroniki jakoś w tym nie widzę.
Może ktoś "zgubił" "coś" na selektorze?..... ostatnio jeden z kolegów miał podobny problem i okazało się, że w selektorze leżała "zgubiona" śrubka która mechanicznie blokowała dźwignię :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W czasie jazdy i w czasie postoju.
Zawsze kiedy chce zmienic z D na S musze wcisnac przycisk.
Ogolnie mi to nie przeszkadza. Zastanawia tylko dlaczego?
W sumie wymusilo to na mnie,ze nigdy w czasie jazdy nie zmieniam.
Moze taki byl zamysl. lol.
Czyli rozumiem,ze bez problemu w czasie jazdy moge zrzucic z D na S?
Zawsze kiedy chce zmienic z D na S musze wcisnac przycisk.
Ogolnie mi to nie przeszkadza. Zastanawia tylko dlaczego?
W sumie wymusilo to na mnie,ze nigdy w czasie jazdy nie zmieniam.
Moze taki byl zamysl. lol.
Czyli rozumiem,ze bez problemu w czasie jazdy moge zrzucic z D na S?
Możesz w czasie jazdy przełączyć z D na S....WiZ pisze:Czyli rozumiem,ze bez problemu w czasie jazdy moge zrzucic z D na S?
tak samo jak zrzucić z S na D...
takie ruchy selektora w trakcie jazdy są dozwolone i pozostają bez konsekwencji dla stanu technicznego auta.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-