[D3 06 4.2TDI ] Drżenie samochodu przy przyspieszaniu
[D3 06 4.2TDI ] Drżenie samochodu przy przyspieszaniu
Witam !
Od jakiegoś czasu zauważyłem objaw drżenia samochodu podczas
gwałtownego przyspieszania. Przy spokojnej jeździe nie ma problemu
skrzynia pracuje idealnie natomiast przy gwałtownym przyspieszeniu pojawia
się delikatne drżenie samochodu. Czy opisywany objaw można
zakwalifikować do wymiany przegubów wewnętrznych ?? Czy jest może znany
przez Was inny problem z takim objawem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i
pomoc
Pozdrawiam Mario
Od jakiegoś czasu zauważyłem objaw drżenia samochodu podczas
gwałtownego przyspieszania. Przy spokojnej jeździe nie ma problemu
skrzynia pracuje idealnie natomiast przy gwałtownym przyspieszeniu pojawia
się delikatne drżenie samochodu. Czy opisywany objaw można
zakwalifikować do wymiany przegubów wewnętrznych ?? Czy jest może znany
przez Was inny problem z takim objawem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i
pomoc
Pozdrawiam Mario
Dziękuję za odpowiedź
Tak drganie pojawia się tylko przy gwałtownym przyspieszeniu w przypadku spokojnego zwiększania prędkości problem jest nie zauważalny. Zaczyna się w okolicy 80 a 120 km/h
Jutro postaram się sprawdzić opisane rzeczy
Czyli mam rozumieć ze problem z przegubem to raczej nie to??
Pozdrawiam Mario
Tak drganie pojawia się tylko przy gwałtownym przyspieszeniu w przypadku spokojnego zwiększania prędkości problem jest nie zauważalny. Zaczyna się w okolicy 80 a 120 km/h
Jutro postaram się sprawdzić opisane rzeczy
Czyli mam rozumieć ze problem z przegubem to raczej nie to??
Pozdrawiam Mario
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 28 lip 2012, 13:02
- Lokalizacja: Poznań
odkopie temat bo mam porobny problem
z tym ze wczoraj to się totalnie nasiliło:
Jechałem sobie spokojnie a tu nagle zaczyna całe auto drgać jakby sie miało zaraz rozpaść, nie wazne czy przyśpieszam czy jade 60 czy 100
Normalnie już miałem się zatrzymywać (ale nie było gdzie bo droga ekspresowa)
podniosłem auto w tryb LIFT i drzenie ustało ! to jest najciekawsze w tym wszystkim... no ale jechać po ekspresówce do 100km/h to jakaś masakra
postanowilem sprawdzić czy jak polece szybciej to też będzie bicie, o dziwo było ok, może nie idealnie ale ok.
Zjechałem z ekspresu i auto juz nie drżało... wróciło do tego co było poprzednio czyli:
drżenie przy 100-120, drżenie przy przyśpieszaniu.
przeguby ok.
podpora wału piszecie do sprawdzenia, można to zrobić bez demontażu wału ?
co i jak jeszcze sprawdzić ???
z tym ze wczoraj to się totalnie nasiliło:
Jechałem sobie spokojnie a tu nagle zaczyna całe auto drgać jakby sie miało zaraz rozpaść, nie wazne czy przyśpieszam czy jade 60 czy 100
Normalnie już miałem się zatrzymywać (ale nie było gdzie bo droga ekspresowa)
podniosłem auto w tryb LIFT i drzenie ustało ! to jest najciekawsze w tym wszystkim... no ale jechać po ekspresówce do 100km/h to jakaś masakra
postanowilem sprawdzić czy jak polece szybciej to też będzie bicie, o dziwo było ok, może nie idealnie ale ok.
Zjechałem z ekspresu i auto juz nie drżało... wróciło do tego co było poprzednio czyli:
drżenie przy 100-120, drżenie przy przyśpieszaniu.
przeguby ok.
podpora wału piszecie do sprawdzenia, można to zrobić bez demontażu wału ?
co i jak jeszcze sprawdzić ???
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
mkbewe, ja mam u siebue ten sam problem z drzeniem przy 120-130km/h podczas ciaglej jazdy.
Przy przyspieszaniu nic nie trzesie....
Jesli to nie kola (felgi lub opony) to zostaje tylko układ napedowy. Jak szeryfisch, pisze sprawdz przeguby wewnetrzne, luzy na wale, podpra, przeguby. Chyba zr z zawiecha jeezcze cos, skoro na obnizonym drzenie wystepuje a na liftcie juz nie .... Ale ja bym od półosiek zaczął
Przy przyspieszaniu nic nie trzesie....
Jesli to nie kola (felgi lub opony) to zostaje tylko układ napedowy. Jak szeryfisch, pisze sprawdz przeguby wewnetrzne, luzy na wale, podpra, przeguby. Chyba zr z zawiecha jeezcze cos, skoro na obnizonym drzenie wystepuje a na liftcie juz nie .... Ale ja bym od półosiek zaczął
to nie jest zwykły napęd...to
być może, prawie na pewno... niestety.mkbewe pisze:I tak też zrobiłem, wszystkie wydają się być ok ale jedna to jakaś masakra, być może to jest winowajca ( mam nadzieję)
Półoś do wymiany.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-