Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Silnik gaśnie po 15 sekundach.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 mar 2016, 21:26

Miałem dokładnie te same objawy , gasło po kilkunastu sekundach - FOSS podpowiedział mi przez telefon : wymień pompę paliwa ( prawa strona w bagażniku ) i skończył się problem . Przez kilka dni zanim przyszła pompa jeździłem tylko na lewej ( kolega elektryk podłączył masę do przekaźnika od lewej pompy ) .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 mar 2016, 21:51

raczej pompa
albo bokiem gdzieś ucieka i z powrotem do baku

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 15 mar 2016, 22:34

Byłem w samochodzie podłączyć ponownie VCDS i wszedłem w Engine >Advanced Measuring Values i zaznaczyłem :

1 Electric Fuel Pump 1/2
2 Electric Fuel Pump 3/4

na zapłonie wartości dla powyższych były OFF i OFF
odpaliłem na benzynie to wartości wskoczyły na ON i ON
po jakiś 15 sekundach wartość dla Electric Fuel Pump 1/2 pozostało na ON ,a dla Electric Fuel Pump 3/4 wskoczyło na OFF i po jakiś kolejnych kilku sekundach auto zdechło.

Więc pojadę do tych gamoni i powiem żeby założyli nową pompę na moją odpowiedzialność......

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 16 mar 2016, 00:15

Zdecydowanie pompa, masz dwa objawy o tym mowiace...15-20sek i padaka i powyzej 3tys obr/min da rade jechac - wtedy tak naprawde zalacza ci sie dodatkowo lewa pompa i naniej jedziesz. Mialem tak samo. Lewego pradu, czy slabego alternatora zostaw na sam koniec. Na jakis czas mozesz zmostkowac przekaznik, tylko go wyjmuj po zgaszeniu auto, bo lewa pompa bedzie caly czas dzialac i ci wyczerpie akumulator.

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2016, 00:46

Pisałem wyraźnie-zmostkuj plusa jednej i drugiej i jesli auto nie zgasnie masz odpowiedź.
Pozdro

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 16 mar 2016, 07:06

Dobra,dzięki Panowie.

Dzisiaj podjadę do nich ,zapewme kilka dji będę musiał znowu czekać na wymianę. Jestem ciekaw co powiedzą teraz.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 16 mar 2016, 12:29

Apophis pisze:Pisałem wyraźnie-zmostkuj plusa jednej i drugiej i jesli auto nie zgasnie masz odpowiedź.
Pozdro
Z wtyczki od pompy prawej plus do wtyczki lewej pompy plus?

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2016, 13:21

Tak cos takiego. Można jeszcze gdzieś w instalacji zrobic to "profi" ale ten trick widziałem u naszego Marcina (k44) :) Miał identycznie ten sam problem.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 16 mar 2016, 15:28

Więc byłem u tych "znawców " od VW i AUDI ,twierdzą nadal ze to pompa niema winy, ale ciśnienia nie sprawdzali!!!!!!! <blee>

Mówili że jak sprawdzali to 2 pompy zaczynają pracę i po chwili przekaźnik rozlącza 2 pompy i koniec....

To im powiedziałem dlaczego powyżej 3000obr mogę jechać bez problemu-to mina gościa bezcenna......
Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....


Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2016, 15:42

jordan233 pisze:Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...
Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole" :)

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 16 mar 2016, 23:36

jordan233 pisze: Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...
Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 17 mar 2016, 06:58

Korton pisze:
jordan233 pisze: Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...
Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess :)
Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy?

Gość

Post autor: Gość » 17 mar 2016, 09:30

Tym z tamtego serwisu na bank lekko nie bedzie.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 17 mar 2016, 22:23

jordan233 pisze:
Korton pisze:
jordan233 pisze: Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę. ....
...
Temu co bedzie wymienial przynies dodatkowo leranium jakiess :)
Aź taka tragedia jest z wymianą tej pompy?
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-wy ... 278,15.htm

Male otwory rewizyjne, reka troche po omacku tam operujesz + nieszczesliwy waz laczacy prawa pome z lewa, przy montazu trzeba go przedziac na druga strone....jak ktos robi za pierwszym razem i nie bardzo pomysli glowa jak problemy rozwiazac to moze lekko nerwa zlapac :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 mar 2016, 22:49

Apophis pisze:
jordan233 pisze:Acha ... mówiąc im o zmostkowaniu pomp -to usłyszałem ze sie nie da. ..... ręce opadają. ...
Zrób to sam a tam na ich stronce internetowej jak taka posiadaja napisz-"znajomośc mechaniki poziom-przedszkole" :)
Znawcy VW/AUDI :P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl