części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 07 paź 2015, 20:43

ManiekJames pisze:A takie pytanie mam - bo temat widzę dobry :)

Czy można tak jeździć ??
GDzie najprawdopodobniej szukać przyczyny zwarcia (pompa sama, kable do niej)??
Jakie są konsekwencje takiej jazdy od zawsze (od kiedy kupiłem to tak jest)??

<bezradny> <jezyk>
Pewnie ci wspomagajaca pompa nie pracuje, gdybys nie mial lpg i jezdzil tylko na benzynie, to powyzej pewnych obrotow (3.5-4tys obr/min) mialbys ubogo (jesli pojedyncza pompa by nie wyrabiala) i wyskakiwal by check. Nie wiem jeszcze jak z paliwem ponizej polowy zbiornika - pewnie bys wypalil z prawej komory zbiornika paliwa - a lewa miala by paliwo, wiec ponizej polowy zbiornika wskaznik paliwa powinien dwa razy szybciej wedrowac do rezerwy, bo plywak co mierzy poziom paliwa jest przy prawej pompie.

czaruś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 25 wrz 2013, 21:02
Lokalizacja: szczecin

Post autor: czaruś » 07 paź 2015, 21:46

Kolego Korton - wielkie dzięki za sesję fotograficzną Twojej pompy - SUPER , myślę że teraz już każdy wie jak wygląda pompa prawa - główna - o to takie fotki mi chodziło . Ale niestety - każdy ze sprzedających wkłady pomp na alledrogo lub w innych sklepach internetowych podaje numery lewych i prawych razem - czy więc one są między sobą zamienne a różnica jest tylko w koszu i w podłączeniu przewodów paliwowych ?

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 07 paź 2015, 22:15

czaruś pisze:każdy ze sprzedających wkłady pomp na alledrogo lub w innych sklepach internetowych podaje numery lewych i prawych razem - czy więc one są między sobą zamienne a różnica jest tylko w koszu i w podłączeniu przewodów paliwowych ?
Tego niestety nie wiem, ja dla pewnosci szukalem do siebie dokladnie takiej samej.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 paź 2015, 20:10

Korton pisze:bo plywak co mierzy poziom paliwa jest przy prawej pompie.
Jest ich aż cztery, dwa po prawej i dwa po lewej stronie ;)

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 paź 2015, 21:23

Moze nie 4, ale dwie napewno :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 paź 2015, 21:50

Korton, chodziło mi o pływaki/czujniki poziomu paliwa ;)

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 paź 2015, 22:48

danishow pisze:Korton, chodziło mi o pływaki/czujniki poziomu paliwa ;)
No wiem, jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 paź 2015, 06:41

ale się napalili zioła aby takie coś wymodzić
<bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 09 paź 2015, 11:36

Po ziole takich stanów sie nie ma-to tylko dopy.
Zwykłu dwukomorowy zbiornik paliwa nie magistrala zasilająca Nowy York więc po cholere tyle patentów zabierających de facto pojemnośc baku....pompy u góry wezyki na dole czujnik i wsio!

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 paź 2015, 13:03

jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa)
Dokladnie, na gorze zbiornika sa dwa cylindryczne w dolnych czesciach dodatkowo dwa tradycyjne czujniki poziomu z plywakiem!

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 09 paź 2015, 15:52

danishow pisze:
jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa)
Dokladnie, na gorze zbiornika sa dwa cylindryczne w dolnych czesciach dodatkowo dwa tradycyjne czujniki poziomu z plywakiem!
Kto bys pomyslal, dzieki za info.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 paź 2015, 21:50

moim zdaniem było zrobić zbiornik w zbiorniku i zastosować pompy przelewowe które by w jedno miejsce paliwo lały poniżej pewnego poziomu paliwa
I było by dobrze a jest jak jest

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 09 paź 2015, 21:52

Patrzcie - niby zwykły dla śmiertelnika z zewnątrz bak - a TYLE rzeczy w środku do popsucia <boisie> <faktycznie>
Pozdrawiam !!

czaruś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 25 wrz 2013, 21:02
Lokalizacja: szczecin

Post autor: czaruś » 13 paź 2015, 11:39

No i czekam na kupioną ( po długim poszukiwaniu i po wielu telefonach ) pompę główną-prawą. Auto stoi już tydzień czasu więc MMI pokazuje akumulator na jednej kresce. Ósemka z ledwością kręci i odpala ale tylko na ok. 20sek i gaśnie więc nie ma jak doładować aku. Więc postanowiłem zmostkować przekaźnik od pompy pomocniczej-lewej. Sprawa jest banalnie prosta - wystarczy w bagażniku zdjąć boczek-osłonę akumulatora ( po prawej stronie ) i w przekaźniku nr 167 ( dolny przy bezpiecznikach nad akumulatorem ) zmostkować zwykłym kawałeczkiem kabelka pin 30 i 87 . Po wsadzeniu tak zmostkowanego przekaźnika na swoje miejsce pompa pomocnicza-lewa odrazu zaczyna pracować . A teraz wystarczy odpalić auto. I silnik pracuje bez problemu na jednej pompie - lewej-pomocniczej. Nie gaśnie bo zmostkowany przekaźnik podaje cały czas prąd do pompy - UWAGA !!! - ALE PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ ZROBIONY PRZEZ NAS MOSTEK BO POMPA PRACUJE CAŁY CZAS - NAWET PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU. No i silnik popracował - nagrzał się - naładował akumulator. Więc czekam dalej na pompę - może dzisiaj lub jutro kurier przyniesie. I w ten prosty sposób można sprawdzić ( kiedy auto nam gaśnie po odpaleniu ) czy mamy uszkodzoną pompę paliwa prawą-główną. <okok>

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2015, 12:07

Chwilke-widziałem "zmostkowane" D3 ale pompy chodziły razem tylko po zapłonie więc cos chyba nie do końca zmostkowałes jak trza. No ale grunt że hasa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl