Co u mnie się dzieje to ja wiem temp lpg spada poniżej 5st co świadczy o tym że twin nie nadąża ogrzać gazu, chociaż ,,wymiennik" ma 80 st.FOSS pisze:
A co u ciebie się dzieje, że się przełącza na PB nie wiem... pewnie coś jest nie tak... ale ja nie wiem, nie znam się
A ja trójnik z czujnikiem temperatury mam na podszybiu, na powrocie z reduktora - to z komory silnika raczej niewiele tego ciepła idzie.
To że u ciebie podczas dynamicznej jazdy jest ok to dobrze (może masz min temp gazu 0st ustawioną), u mnie też jest dobrze podczas ,,dynamicznej" normalnej jazdy. niestety czerwone pole obrotomierza przez dłuższy czas powoduje taki pobór LPG że twin sobie nie radzi termicznie (no i spada ponizej 5st) pewnie jak bym ustawił min temp LPG nna 0st to teżby było dobrze. Tylko jak to mówią przy 5st LPG lotne nie jest lotne. Co do wpięcia reduktora w układ grzewczy to mam go wpiętego pod obwód nagrzewnicy (nagrzewa się dobrze, co widać po temp reduktora) a reduktor zamocowany pomiedzy miarką oleju a zbiorniczkiem wspomagania obok.