[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
Nie wiedziałem że te gold-y mają taką słaba termikę. Są dość polecane na lpg forum.
Nie myślałem o jednej cegłę a 2 tak jak ma jedne kolega u nas na forum, jednak cena ok tys za 1 szybko ostudzić mój zapał.
Kme Twin dosyć ciekawe wygląda. Myślę że skuszę się na niego a te 2 reduktory sprzedam i wyjdzie na jedno.
A ten Wąż zasilania nagrzewnicy to jest pierwszy waż do nagrzewnic od strony prawego koła ????
Nie myślałem o jednej cegłę a 2 tak jak ma jedne kolega u nas na forum, jednak cena ok tys za 1 szybko ostudzić mój zapał.
Kme Twin dosyć ciekawe wygląda. Myślę że skuszę się na niego a te 2 reduktory sprzedam i wyjdzie na jedno.
A ten Wąż zasilania nagrzewnicy to jest pierwszy waż do nagrzewnic od strony prawego koła ????
Tak mam webasto
Dodam że byłem dziś w zakładzie z reklamację jestem umówiony na poniedziałek. Wnioski montera
Wpisał się z powrotem obiegu w przewód od webasta przed zaworem n279, twierdzi że przednie się za zawor n279 i problem zniknie.
Szczerze zobaczymy, jeśli nie zniknie to rozmawiałem z czakram-em i w ramach reklamacji naprawia mi ten problem, a kosztami obciąża zakład zakładającym
Teraz płęta, w czakram-ie Pan poleca 1 cegłę brc i dotrysk gazu na wysokich obrotach od 5tys obrotów w górę, lub jeśli chce całkowicie bez dotdysku benzyny to 2 cegły brc.
Osobiście co Panowie polecicie tańszego a równie wydajnego termicznie oraz gazowo ???
Jakieś 2 reduktory innej formy Kme Extream x2 czy coś innego??
Troszkę szkoda mi wydać 2tys na cegły brc...
Dodam że byłem dziś w zakładzie z reklamację jestem umówiony na poniedziałek. Wnioski montera
Wpisał się z powrotem obiegu w przewód od webasta przed zaworem n279, twierdzi że przednie się za zawor n279 i problem zniknie.
Szczerze zobaczymy, jeśli nie zniknie to rozmawiałem z czakram-em i w ramach reklamacji naprawia mi ten problem, a kosztami obciąża zakład zakładającym
Teraz płęta, w czakram-ie Pan poleca 1 cegłę brc i dotrysk gazu na wysokich obrotach od 5tys obrotów w górę, lub jeśli chce całkowicie bez dotdysku benzyny to 2 cegły brc.
Osobiście co Panowie polecicie tańszego a równie wydajnego termicznie oraz gazowo ???
Jakieś 2 reduktory innej formy Kme Extream x2 czy coś innego??
Troszkę szkoda mi wydać 2tys na cegły brc...
Pepi czy ugram. Nie wiem mnie jako klienta nie obchodzi co się dzieje zakład ma naprawić.
Ja już diagnoze mam za małe reduktory tak jak pisaliście. Zakład twierdzi że dobrze dobrane że to przerabiali itp . Jakie to szczęście że rozmowy z nimi akurat nagrałem.
Moim zdaniem wymiania reduktorów załatwi sprawę, ja mogę sfinansować 1 cegłę a 2 oni.
Generalnie to błąd zakładu który dobra instalacje powoduje problemy i tyle. Jeśli oni nie dojdą do ładu to dojdzie czakram już rozmawiałem a kosztami obciąża tamten zakład.
Jak uda mi się polubownego dogadać to zamontowaniami 2 cegły brc.
Na koniec. Moim zdaniem wpiecie jest dobre waż powrotny jest goracy, zasilanie tak samo, co ciekawe reduktory też a gaz zamarzaniety. Czakram stwierdził najlepiej ze takie reduktorki to nie w takim samochodzie.
Tu minimum cegła z dotryskiem benzyny, a jeśli bez dotrysku to 2 cegły i to wszystko.
Ja już diagnoze mam za małe reduktory tak jak pisaliście. Zakład twierdzi że dobrze dobrane że to przerabiali itp . Jakie to szczęście że rozmowy z nimi akurat nagrałem.
Moim zdaniem wymiania reduktorów załatwi sprawę, ja mogę sfinansować 1 cegłę a 2 oni.
Generalnie to błąd zakładu który dobra instalacje powoduje problemy i tyle. Jeśli oni nie dojdą do ładu to dojdzie czakram już rozmawiałem a kosztami obciąża tamten zakład.
Jak uda mi się polubownego dogadać to zamontowaniami 2 cegły brc.
Na koniec. Moim zdaniem wpiecie jest dobre waż powrotny jest goracy, zasilanie tak samo, co ciekawe reduktory też a gaz zamarzaniety. Czakram stwierdził najlepiej ze takie reduktorki to nie w takim samochodzie.
Tu minimum cegła z dotryskiem benzyny, a jeśli bez dotrysku to 2 cegły i to wszystko.
szanowny kolego walka niekiedy to walka z wiatrakami ile razy tutaj na forum to już było przerabiane ?
Tak na poważnie to temat lpg to bardzo śliski temat firmy które produkują reduktory zawsze zawyżają ich parametry !
kiedyś były polecane np wtryskiwacze hana jak wyszły na rynek Barracudy -to hany zrobiły się be porozdawali je do testów za friiiiiiiiii to .
Nie ma wytycznych co do lpg względem estetyki i poprawności montażu a brc pod tym względem ...
Tak na poważnie to temat lpg to bardzo śliski temat firmy które produkują reduktory zawsze zawyżają ich parametry !
kiedyś były polecane np wtryskiwacze hana jak wyszły na rynek Barracudy -to hany zrobiły się be porozdawali je do testów za friiiiiiiiii to .
Nie ma wytycznych co do lpg względem estetyki i poprawności montażu a brc pod tym względem ...
Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....
Wiem pepi do czego zmierzasz. I masz pełną rację.pepi pisze:szanowny kolego walka niekiedy to walka z wiatrakami ile razy tutaj na forum to już było przerabiane ?
Tak na poważnie to temat lpg to bardzo śliski temat firmy które produkują reduktory zawsze zawyżają ich parametry !
kiedyś były polecane np wtryskiwacze hana jak wyszły na rynek Barracudy -to hany zrobiły się be porozdawali je do testów za friiiiiiiiii to .
Nie ma wytycznych co do lpg względem estetyki i poprawności montażu a brc pod tym względem ...
Jednak byłem już w czakramie w Tarnowie, bardzo miłe podejście i po oględzinach i rozmowach z dwoma ważnymi osobami obrana została droga. Gdyby w poniedziałek zakład który to montował nie podołał problemem, czakram się tym zajmie.
Po rozmowach wnioskuje, że na koszt tamtego zakładu. Jednak gdybym musiał coś zapłacić to to zrobię bo już dostaję szefskiej pasji z tym gazem.
Kolego jesteś pewny że gaz wpięty prawidłowo??? Trochę to wygląda jak wpięcie szeregowe pod nagrzewnicę.KYLOmC pisze:Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....
Ciśnienie w układzie chłodzenia masz dobre ??
Reduktor zamarza + gaz ??
Czy tylko wyłącza gaz ?
Jeśli wyłącza gaz, a gaz nie zamarza to może być uszkodzony czyjnik temperatury w reduktorze, pokazuje zaniżone wartości i system wyłącza gaz. Zamykasz obieg na nagrzewnicę ciśnienie wzrasta w układzie i nagrzewnice nie zabierają energii układ działa.
Opisz więcej szczegółów i tak jak pepi pisze jaki dokładnie reduktor.
Na wstępie zaznaczam, że nie jestem znawcą instalacji LPG ale na pewno coś masz źle bo ja aktualnie również mam KME TWIN (wpięty do instalacji BRC) i mój jest zainstalowany na podszybiu czyli teoretycznie dosyć wysoko i jak niektórzy nie polecają... i u mnie nie ma problemów z przełączaniem się na gaz ani z dynamiczną jazdą na gazie nawet przy obecnych temperaturach -10 czy -15°CKYLOmC pisze:Reduktor jest taki KME TWIN TUR ver.2
Podłączony jest rownolegle bo sprawdzalem teraz przy -12 st to niechce sie włączyć...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-