[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Układ SAI dopuszcza powietrze do kolektora wydechowego.. Można te zawory wywalić i wyciąć to z ECU Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła. Dalej idąc tam jest elektrozaworek i to on wł/wył podciśnienie w gruszkach na określony czas po zapaleniu auta.krisker pisze:A SAI może wpływać na pracę silnika raczej tylko w kwestii nieszczelności dolotu.
O tym przecież pisałem. Jak coś w sterowaniu jest nieszczelne, to może być dziurawe podciśnienie. Ale to i tak mało prawdopodobna przyczyna.krzychu22.p1i pisze:Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła
[ Dodano: 2016-10-14, 13:59 ]
Coś nowego w temacie?
No dzięki kolego za podpowiedź, pewnie tutaj jest świetnie wyjaśnione z fotkami:
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-lpg-pr ... 876,15.htm
albo tutaj:
http://www.a8team.pl/04-d3-42-nie-przel ... t11349.htm
Dodam że parownik mam pod webasto
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-lpg-pr ... 876,15.htm
albo tutaj:
http://www.a8team.pl/04-d3-42-nie-przel ... t11349.htm
Dodam że parownik mam pod webasto
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Panowie, mam przez cały czas ubogą mieszankę na biegu jałowym rząd cylindrów 2 (strona kierowcy)
Wymienione:
Obie sondy
Filtr powietrza +paliwa
Pompa paliwa
Odma
Przepustnica była czyszczona
Gruszki działają prawidłowo
Regulator ciśnienia paliwa
I przez cały czas jest ubogo na rzędzie 2 ale tylko w grupie IDLE czyli na postoju , podczas jazdy korekty też są wysokie ale w granicach normy +6 i +8
Jakieś rady ?
Co dziwne, jak auto jest zimne korekty na postoju lecą nawet na +5,5 podczas nagrzewania się auta korekty zaczynają iść w dół czasami nawet do poziomu +1 (wszystko sprawdzałem vcds) auto postoi noc, , i rano znowu brakuje mu paliwa na drugim rzędzie.
Czasami odpala po pół obrotu silnika a czasami kręci 2-3 obroty zanim odpali.
Mowa oczywiście o jeździe na pb ... na lpg jest trochę oszukany i tą stronę mam podbite na +2% i mieści się w normach, ale tak być nie powinno.
W kompie są 2 błędy katów --- obie strony, niska efektywność, ale tylko jeżeli auto dostanie powyżej 4000 tyś obr, jak jeżdżę normalnie do 50 km/h nie przekraczając 4000 tyś obr nie ma katów.
Wymienione:
Obie sondy
Filtr powietrza +paliwa
Pompa paliwa
Odma
Przepustnica była czyszczona
Gruszki działają prawidłowo
Regulator ciśnienia paliwa
I przez cały czas jest ubogo na rzędzie 2 ale tylko w grupie IDLE czyli na postoju , podczas jazdy korekty też są wysokie ale w granicach normy +6 i +8
Jakieś rady ?
Co dziwne, jak auto jest zimne korekty na postoju lecą nawet na +5,5 podczas nagrzewania się auta korekty zaczynają iść w dół czasami nawet do poziomu +1 (wszystko sprawdzałem vcds) auto postoi noc, , i rano znowu brakuje mu paliwa na drugim rzędzie.
Czasami odpala po pół obrotu silnika a czasami kręci 2-3 obroty zanim odpali.
Mowa oczywiście o jeździe na pb ... na lpg jest trochę oszukany i tą stronę mam podbite na +2% i mieści się w normach, ale tak być nie powinno.
W kompie są 2 błędy katów --- obie strony, niska efektywność, ale tylko jeżeli auto dostanie powyżej 4000 tyś obr, jak jeżdżę normalnie do 50 km/h nie przekraczając 4000 tyś obr nie ma katów.