części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 10 wrz 2016, 19:09

Daj znać co było, albo niech Foss tu pisze.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 wrz 2016, 20:59

krisker pisze:A SAI może wpływać na pracę silnika raczej tylko w kwestii nieszczelności dolotu.
Układ SAI dopuszcza powietrze do kolektora wydechowego.. Można te zawory wywalić i wyciąć to z ECU :P Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła. Dalej idąc tam jest elektrozaworek i to on wł/wył podciśnienie w gruszkach na określony czas po zapaleniu auta.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 11 wrz 2016, 14:45

krisker pisze:Daj znać co było, albo niech Foss tu pisze.
Na pewno się odezwiemy ;) tyle, że w okolicy października
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 14 paź 2016, 13:59

krzychu22.p1i pisze:Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła
O tym przecież pisałem. Jak coś w sterowaniu jest nieszczelne, to może być dziurawe podciśnienie. Ale to i tak mało prawdopodobna przyczyna.

[ Dodano: 2016-10-14, 13:59 ]
Coś nowego w temacie?

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 25 paź 2016, 16:38

Koledzy podpowiecie mi gdzie macie wpięty parownik w obieg wodny w D3 4.2 PB? Jakieś jaja zaczęły mi się dziać odkąd potrzebuję ciepła w kabinie...

Gość

Post autor: Gość » 25 paź 2016, 16:40

Uzyj szukajki o tym juz pisano w uj duzo..

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 26 paź 2016, 22:21

No dzięki kolego za podpowiedź, pewnie tutaj jest świetnie wyjaśnione z fotkami:
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-lpg-pr ... 876,15.htm

albo tutaj:
http://www.a8team.pl/04-d3-42-nie-przel ... t11349.htm

Dodam że parownik mam pod webasto

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 18 lip 2017, 21:07

Panowie, mam przez cały czas ubogą mieszankę na biegu jałowym rząd cylindrów 2 (strona kierowcy)

Wymienione:

Obie sondy
Filtr powietrza +paliwa
Pompa paliwa
Odma
Przepustnica była czyszczona
Gruszki działają prawidłowo
Regulator ciśnienia paliwa

I przez cały czas jest ubogo na rzędzie 2 ale tylko w grupie IDLE czyli na postoju , podczas jazdy korekty też są wysokie ale w granicach normy +6 i +8

Jakieś rady ?

Co dziwne, jak auto jest zimne korekty na postoju lecą nawet na +5,5 podczas nagrzewania się auta korekty zaczynają iść w dół czasami nawet do poziomu +1 (wszystko sprawdzałem vcds) auto postoi noc, , i rano znowu brakuje mu paliwa na drugim rzędzie.

Czasami odpala po pół obrotu silnika a czasami kręci 2-3 obroty zanim odpali.

Mowa oczywiście o jeździe na pb ... na lpg jest trochę oszukany i tą stronę mam podbite na +2% i mieści się w normach, ale tak być nie powinno.

W kompie są 2 błędy katów --- obie strony, niska efektywność, ale tylko jeżeli auto dostanie powyżej 4000 tyś obr, jak jeżdżę normalnie do 50 km/h nie przekraczając 4000 tyś obr nie ma katów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl