Pawle nie ma co pisać o rzeczach które chyba każdy wie.. ja tu opisałem trochę inny sposób zamontowania reduktora. Nie był to przypadkowy montaż tylko poprzedzony analizą i porównaniem innych rozwiązań.
Reduktor od uruchomienia silnika na LPG przełącza się w znacznie krótszym czasie od reduktora umieszczonego w podszybiu. Nie ma możliwości by się zapowietrzył. Dodatkowym plusem jest brak ingerencji w obieg nagrzewnicy oraz co dość istotne brak ingerencji w obieg webesto.
A co do wychłodzenia przy "bucie" to też oczywiste że te na trójnikach są na to bardziej podatne, więc jeśli wszystkim którzy mają na trójnikach i wyrabiają reduktory tzn że taki podłączony bez ma jeszcze łatwiej no nie tak..?
Będę wdzięczny za komentarze takim montażem każdemu kto logicznie do tego podejdzie a nie na zasadzie jest inaczej podłączone to musi być źle ...

Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2