części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Nie równo pracuje na PB

georg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2013, 14:12
Lokalizacja: KRAKÓW

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Nie równo pracuje na PB

Post autor: georg » 19 cze 2013, 22:53

witam,mam pewien problem,zapalam sam.i czuje lekkie wibracje,przy delikatnym ruszaniu czuje jak lekko sam.szarpie,takie delikatne skoki,odczuwam też jakby nie wkręcał się na obroty,jak by coś przerywało,ale to jest mało odczuwalne,z początku czek czasem mrugał,a teraz świeci cały czas,w czasie gdy sam.przełączy się na gaz problem znika.dodam że cewkę jedną zmieniałem 3 lata temu zakupioną w inter carsie,a resztę 7szt.zmieniłem w aso audi 1 rok temu.miałem też złamane cięgła gruszek podciśnienia do sterowania klapami w kolektorze dolotowym i zrobiłem bez tych ciengełek około 500km,założyłem nowe cięgła ,po paru dniach zaczął się ten problem,może to zbieg okoliczności ,ale wole opisać całą tą sytuacje ,żeby któryś z kolegów miał pewien opis sytuacji.również mam sporadyczny błąd zwarcie na czujniku kompresora od zawieszenia pneumatycznego,ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym,błąd wyświetla cały czas ale zawieszenie chodzi normalnie ,podnosi i opuszcza,pisze że sporadyczny bo miesiąc temu miałem vcds i tak wyświetlało,teraz vcds oddałem na gwarancje i w przyszłym tyg.już go będę miał.proszę o jakieś rady.z góry wielkie dzięki
Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 22:48 przez georg, łącznie zmieniany 1 raz.
GEORG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 20 cze 2013, 10:55

mi sie wydaje ze po prostu jest problem ze skracaniem dolotu/zmiana dlugosci dolotu , zobacz kolego czy przy wkreceniu sie na 4500 + obrotów cięgno gruszki sie rusza , ja co prawda miałem ten objaw w swojej a6 powodem było zacinanie sie suwaka zmiany długosci dolotu i podobne objawy , po wyczyszczeniu suwaka, wymianie weżyków podcisnienia auto nie do poznania ;) , ew może byc znowu problem z wypadniem zapłonu ale to bedzie dopiero wiadomo jak sie vcds podepnie

georg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2013, 14:12
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: georg » 20 cze 2013, 18:18

raftor pisze:mi sie wydaje ze po prostu jest problem ze skracaniem dolotu/zmiana dlugosci dolotu , zobacz kolego czy przy wkreceniu sie na 4500 + obrotów cięgno gruszki sie rusza , ja co prawda miałem ten objaw w swojej a6 powodem było zacinanie sie suwaka zmiany długosci dolotu i podobne objawy , po wyczyszczeniu suwaka, wymianie weżyków podcisnienia auto nie do poznania ;) , ew może byc znowu problem z wypadniem zapłonu ale to bedzie dopiero wiadomo jak sie vcds podepnie
witam,wkręciłem silnik na 5000 obrotów i cięgła ładnie pracują .nie wiem jeszcze co to jest ten suwak zmiany długości dolotu który wyczyściłeś i gdzie on się znajduje wraz z wężykami,dzięks
GEORG

georg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2013, 14:12
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: georg » 20 cze 2013, 19:04

jeszcze znajomy mi powiedział że może być problem z pompą paliwa ponieważ od kąd założyłem gaz to zawsze tankowałem max 10l bp (ponoć za mało) i może pompa strzeliła,nigdy mi paliwa nie brakło,sam nie wiem czy to dobre stwierdzenie.na gazie zrobiłem 30tys.km.
GEORG

Gość

Post autor: Gość » 20 cze 2013, 19:08

Jeździłes z prawie suchym bakiem?? Jeśli tak to faktycznie pompa mogła dostac zawału. Ja w zasadzie poniżej połowy nie zchodze.

georg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2013, 14:12
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: georg » 20 cze 2013, 19:11

Apophis pisze:Jeździłes z prawie suchym bakiem?? Jeśli tak to faktycznie pompa mogła dostac zawału. Ja w zasadzie poniżej połowy nie zchodze.
a mam pytanie,czy tam jest jedna pompa,bo widziałem na allegro jakąś lewą i prawą i czy chodzi o tą pompę w baku?dzięks
GEORG

Gość

Post autor: Gość » 20 cze 2013, 19:17

W baku jest jedna pompa paliwowa. Nie ma żadnych dwóch czy więcej.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 20 cze 2013, 19:39

Jesteś pewien że w D3 jest jedna pompa paliwa ? Ja bym jeszcze sprawdził wtryski czy wszystko jest na swoim miejscu .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Gość

Post autor: Gość » 20 cze 2013, 19:41

Sorry nie dopatrzyłem sie że chodzi o D3. Nie wiem czy jest tam jedna ale wiem że tak samo trzeba miec waszki w baku bo zdechnie.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 22 cze 2013, 11:17

georg pisze:raftor napisał/a:
mi sie wydaje ze po prostu jest problem ze skracaniem dolotu/zmiana dlugosci dolotu , zobacz kolego czy przy wkreceniu sie na 4500 + obrotów cięgno gruszki sie rusza , ja co prawda miałem ten objaw w swojej a6 powodem było zacinanie sie suwaka zmiany długosci dolotu i podobne objawy , po wyczyszczeniu suwaka, wymianie weżyków podcisnienia auto nie do poznania ;) , ew może byc znowu problem z wypadniem zapłonu ale to bedzie dopiero wiadomo jak sie vcds podepnie


witam,wkręciłem silnik na 5000 obrotów i cięgła ładnie pracują .nie wiem jeszcze co to jest ten suwak zmiany długości dolotu który wyczyściłeś i gdzie on się znajduje wraz z wężykami,dzięks
w d3 chyba nie ma suwaka są klapy ?? ale jesli wszystko chodzi płynnie to na 99% nie to

dalej bym posprawdzał wszystko co jest odpowedzialne za wypadanie zapłonów czyli , świece , cewki , wtryski

ciezko bedzie znalezc przyczyne bez vcds

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 cze 2013, 22:53

georg pisze:
Apophis pisze:Jeździłes z prawie suchym bakiem?? Jeśli tak to faktycznie pompa mogła dostac zawału. Ja w zasadzie poniżej połowy nie zchodze.
a mam pytanie,czy tam jest jedna pompa,bo widziałem na allegro jakąś lewą i prawą i czy chodzi o tą pompę w baku?dzięks
Apophis pisze:W baku jest jedna pompa paliwowa. Nie ma żadnych dwóch czy więcej.
W D3 są na pewno dwie pompy paliwa, lewa i prawa.... jeżeli jedna nie domaga to silnik może mieć problem z pracą na PB.

Pompa, jak dobrze pamiętam, nowa w ASO to koszt 1.000+ ... zamiennik podobno ciężko znaleźć ale przyznaję, że osobiście sprawdzałem jakiś czas temu tylko w ASO.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

georg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2013, 14:12
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: georg » 23 cze 2013, 08:57

ok,dzięki wszystkim za pomoc,muszę jednak czekać do przyszłego tyg.aż vcds przyjdzie i będzie wiadomo na 100%,na pewno to coś związanego z paliwem bo gdy gaz się włączy to czek gaśnie i silnik pracuje równo.po diagnozie opiszę z czym problem.
GEORG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl