[D3 06 4.2MPI/LPG ] Nie równo pracuje na PB
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Nie równo pracuje na PB
witam,mam pewien problem,zapalam sam.i czuje lekkie wibracje,przy delikatnym ruszaniu czuje jak lekko sam.szarpie,takie delikatne skoki,odczuwam też jakby nie wkręcał się na obroty,jak by coś przerywało,ale to jest mało odczuwalne,z początku czek czasem mrugał,a teraz świeci cały czas,w czasie gdy sam.przełączy się na gaz problem znika.dodam że cewkę jedną zmieniałem 3 lata temu zakupioną w inter carsie,a resztę 7szt.zmieniłem w aso audi 1 rok temu.miałem też złamane cięgła gruszek podciśnienia do sterowania klapami w kolektorze dolotowym i zrobiłem bez tych ciengełek około 500km,założyłem nowe cięgła ,po paru dniach zaczął się ten problem,może to zbieg okoliczności ,ale wole opisać całą tą sytuacje ,żeby któryś z kolegów miał pewien opis sytuacji.również mam sporadyczny błąd zwarcie na czujniku kompresora od zawieszenia pneumatycznego,ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym,błąd wyświetla cały czas ale zawieszenie chodzi normalnie ,podnosi i opuszcza,pisze że sporadyczny bo miesiąc temu miałem vcds i tak wyświetlało,teraz vcds oddałem na gwarancje i w przyszłym tyg.już go będę miał.proszę o jakieś rady.z góry wielkie dzięki
Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 22:48 przez georg, łącznie zmieniany 1 raz.
GEORG
mi sie wydaje ze po prostu jest problem ze skracaniem dolotu/zmiana dlugosci dolotu , zobacz kolego czy przy wkreceniu sie na 4500 + obrotów cięgno gruszki sie rusza , ja co prawda miałem ten objaw w swojej a6 powodem było zacinanie sie suwaka zmiany długosci dolotu i podobne objawy , po wyczyszczeniu suwaka, wymianie weżyków podcisnienia auto nie do poznania , ew może byc znowu problem z wypadniem zapłonu ale to bedzie dopiero wiadomo jak sie vcds podepnie
witam,wkręciłem silnik na 5000 obrotów i cięgła ładnie pracują .nie wiem jeszcze co to jest ten suwak zmiany długości dolotu który wyczyściłeś i gdzie on się znajduje wraz z wężykami,dzięksraftor pisze:mi sie wydaje ze po prostu jest problem ze skracaniem dolotu/zmiana dlugosci dolotu , zobacz kolego czy przy wkreceniu sie na 4500 + obrotów cięgno gruszki sie rusza , ja co prawda miałem ten objaw w swojej a6 powodem było zacinanie sie suwaka zmiany długosci dolotu i podobne objawy , po wyczyszczeniu suwaka, wymianie weżyków podcisnienia auto nie do poznania , ew może byc znowu problem z wypadniem zapłonu ale to bedzie dopiero wiadomo jak sie vcds podepnie
GEORG
w d3 chyba nie ma suwaka są klapy ?? ale jesli wszystko chodzi płynnie to na 99% nie togeorg pisze:raftor napisał/a:
mi sie wydaje ze po prostu jest problem ze skracaniem dolotu/zmiana dlugosci dolotu , zobacz kolego czy przy wkreceniu sie na 4500 + obrotów cięgno gruszki sie rusza , ja co prawda miałem ten objaw w swojej a6 powodem było zacinanie sie suwaka zmiany długosci dolotu i podobne objawy , po wyczyszczeniu suwaka, wymianie weżyków podcisnienia auto nie do poznania , ew może byc znowu problem z wypadniem zapłonu ale to bedzie dopiero wiadomo jak sie vcds podepnie
witam,wkręciłem silnik na 5000 obrotów i cięgła ładnie pracują .nie wiem jeszcze co to jest ten suwak zmiany długości dolotu który wyczyściłeś i gdzie on się znajduje wraz z wężykami,dzięks
dalej bym posprawdzał wszystko co jest odpowedzialne za wypadanie zapłonów czyli , świece , cewki , wtryski
ciezko bedzie znalezc przyczyne bez vcds
georg pisze:a mam pytanie,czy tam jest jedna pompa,bo widziałem na allegro jakąś lewą i prawą i czy chodzi o tą pompę w baku?dzięksApophis pisze:Jeździłes z prawie suchym bakiem?? Jeśli tak to faktycznie pompa mogła dostac zawału. Ja w zasadzie poniżej połowy nie zchodze.
W D3 są na pewno dwie pompy paliwa, lewa i prawa.... jeżeli jedna nie domaga to silnik może mieć problem z pracą na PB.Apophis pisze:W baku jest jedna pompa paliwowa. Nie ma żadnych dwóch czy więcej.
Pompa, jak dobrze pamiętam, nowa w ASO to koszt 1.000+ ... zamiennik podobno ciężko znaleźć ale przyznaję, że osobiście sprawdzałem jakiś czas temu tylko w ASO.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-