Tetek pisze:Z tego co mi wiadomo to ASO daje gwarancję na części u siebie zakupione pod warunkiem że sami je zamontują.
Hmmm... a wg. mnie to nie jest prawda
Tetek pisze:A ty FOSS nie indycz się....
Oj kolego, ja się nie indyczę, ja po prostu dyskutuję
Tetek pisze:Twierdziłeś że niema zamienników, ja tylko pokazałem Ci że są.
Szkoda tylko, że nie czytałeś dokładnie.
Lista części do kompletnej wymiany rozrządu to jakieś 50 pozycji... i to co wskazałeś to tylko ułamek tego o czym mówię
Zestaw z ebay'a zawiera 4 łańcuchy i 4 napinacze.
Cena zestawu 473,99€ + 31,50€ wysyłka
Ta wysyłka na terenie DE a do PL będzie pewnikiem droższa... ale nie idźmy po bandzie policzmy do PL po 35€ więc kwota końcowa to 509€
Patrząc po aktualnym kursie 4,48pln (wartość wziąłem pierwszą z brzegu z google) to cena zakupu w PL wynosi 2280pln
Cena detal brutto tych części w ASO które mam na sąsiedniej ulicy, dosłownie "za miedzą", wynosi 2590pln
Więc powiem tak... jeżeli kupujesz to prywatnie to może jest to dla ciebie atrakcyjne ale dla mnie jako firmy i jako warsztatu już niezbyt
Kontynuując temat zamienników... poproszę dobre zamienniki i w dobrych cenach do tych części:
079109204L
079109210L
079109087M
Jak już pisałem powyżej tylko te cztery części to cena detal jakieś 9700pln więc jakby nie było zjadają lwią część wszystkich kosztów.
Tetek pisze:I nie było w tym żadnych ukrytych kontekstów, nie próbuję ci tego sprzedać.
Spoko
Tetek pisze:I jeszcze jedno. SŁYSZAŁEM to SŁYSZAŁEM tamto o reklamacji w niemczech robi dużą różnicę.... Nie wypowiadaj się jak rozpatrywane są gwarancję reklamację w niemczech jeśli swoją wiedzę opierasz na SŁYSZAŁEM. Ja nie SŁYSZAŁEM tylko miałem przyjemność doświadczyć reklamacji czy wymiany towaru zakupionego w niemczech. Już samo to że kupiony sprzęt mogę użytkować przez tydzień lu dwa i po prostu oddać bo nie jestem zadowolony z jego działania. To chyba mówi samo za siebie. I nie piszę tu o usterce technicznej.
Co do kontaktów w Niemczech... zacytowałeś, że coś SŁYSZAŁEM ale pominąłeś fakt, że używam programów na które licencje kupuję właśnie w Niemczech już od kilku lat.
A tak się składa, że akurat w tym roku, kiedy wróciłem z DE do PL i zacząłem ponownie działać tutaj w swojej firmie to miałem kłopot z jedną z tych niemieckich firm. Zablokowano mi dostęp do jednego z tych programów i pomimo długiej korespondencji mailowej i przywróceniu tego dostępu fakturę VAT otrzymałem niewłaściwie wystawioną. Tłumaczyłem jak "krowie na miedzy" i odwoływałem się do określonych paragrafów i ustaw a i tak wystawiono to inaczej

Grubiaństwo, niekompetencja i olewactwo.
Gdyby mi na tym programie nie zależało to na tym poziomie konwersacji olałbym ich ciepłym moczem i kupiłbym sobie coś innego
Tetek pisze:Już samo to że kupiony sprzęt mogę użytkować przez tydzień lu dwa i po prostu oddać bo nie jestem zadowolony z jego działania. To chyba mówi samo za siebie. I nie piszę tu o usterce technicznej.
Ale przecież nie rozmawiamy o oponach czy żarówkach czy laptopie tylko o częściach zamiennych do rozrządu.
Jeżeli taki napinacz okaże się wadliwy to myślisz, że gdzie będzie łatwiej reklamować wadliwą części i odzyskać koszty jej wymiany?
Do wymiany napinacza trzeba targać cały silnik - zrzucać wydech, przedni zawias, skrzynię biegów... jaka jest robocizna to już pisali koledzy powyżej.
Ja wolę to kupić w ASO "za miedzą" albo w hurtowni z którą handluję od lat - moim zdaniem, w razie problemów z jakością części, tu z reklamacją będzie mi łatwiej.
A tak apropos...
Jako klient zawsze masz prawo przyjechać do warsztatu ze swoimi częściami. Sam kupisz taniej i zapłacisz tylko za wymianę.
A gwarancję na części masz wtedy od gościa u którego kupiłeś a nie od warsztatu
