heja, pomóżcie:)
Auto przez 2 tygodnie dostało mocno po dupie, zrobiło ponad 6 tysięcy km, często z prędkościami 200+,
jutro jadę na kompa ale chciałbym zapytać czy ktoś miał coś podobnego,
po pierwszej trasie EPC, obrroty ograniczone do 4 tys, zgasło po zgaszeniu auta i się nie pojawiło,
2 tys km dalej znowu się pojawiło, zgasło , ubyło płynu chłodniczego w zbiorniczku, ale auto bez problemu przejechało 2 tys km do domu ( moc jest ok ). Pojawił się teraz na stałe CHECK a przy samym domu dzisiaj głośny pisk spod maski ( bez względu na obroty , po czasie przestaje ).
miał ktoś coś podobnego? Jutro oczywiście napiszę jaki błędy są , ale może znacie temat?
Czytałem już dużo na temat jakosci elektroniki w D4, ale to jest przegięcie .. BTW - wiecie jakie auta głównie stoją na autostradach na poboczu w oczekiwaniu na assistance? Same nowe
Stan oleju ok, nie dymi, od góry nie widać żadnych wycieków płynu, moc bez zmian, a pisk pojawił się jak kilka razy przeciągnąłem ją do odcięcia - jak już skończyłem trasę nie miałem obaw o to , że stanie na niemieckiej banie
czy pisk nie jest związany z EPC, kolektorem, odmą , jakąś nieszczelnością?
[ Dodano: 2019-01-27, 20:35 ]
taki ciekawy temat i nikt nic nie napisze?
[D4 12 4.2FSI ] EPC , check i pisk spod maski
ciężko nazwać to piskiem ,to tak jakbyś jechał na zablokowanych hamulcach, hałas taki , że psy się odwracały głupie te samochody, trzeba wrócić do aut, które dają Ci pewność dojazdu z pkt A do B.CINEK pisze:EPC jest związany bezpośrednio z silnikiem oraz elektroniką. Musisz sprawdzic kompem jakie błędy wysypie. W większości przypadków są to wtryskiwacze, przepustnica, komputer sterujący kable, cewki.
Co do pisku to ciężko stwierdzić. najlepiej jak byś to nagrał.
U mnie w S8 4.0T był pęknięty wężyk i każdy kickdown powodował zapalenie się EPC.W D3 4.2 BFM też miałem podobną sytuację-pęknięty był wężyk LPG i powodował zapalanie się check engine.walus30 pisze:czy pisk nie jest związany z EPC, kolektorem, odmą , jakąś nieszczelnością?
Stawiałbym na jakąś nieszczelność.
pewnie tak jest , objawy u mnie podobne, szukają.greg26 pisze:U mnie w S8 4.0T był pęknięty wężyk i każdy kickdown powodował zapalenie się EPC.W D3 4.2 BFM też miałem podobną sytuację-pęknięty był wężyk LPG i powodował zapalanie się check engine.walus30 pisze:czy pisk nie jest związany z EPC, kolektorem, odmą , jakąś nieszczelnością?
Stawiałbym na jakąś nieszczelność.
zastanawia mnie czy w jakikolwiek sposób może to być związane z ubytkiem płynu w zbiorniczku wyrównawczym? jednorazowe.
No raczej nie. Albo nieszczelność na którymś króćcu, albo uszczelce np. pompy wody, upg,zastanawia mnie czy w jakikolwiek sposób może to być związane z ubytkiem płynu w zbiorniczku wyrównawczym? jednorazowe.
Niestety tylko organoleptycznie można to sprawdzić gdzie leci. Jeśli nigdzie nie widać ślady ubytku, to....
Co do reszty to bez kompa ani rusz
to nie jest zwykły napęd...to