A8 Air
A8 Air
MODEL: Audi A8 D2 1995
SILNIK: 4.2
MOC: 300 PS
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: AIR ride na amorach KONI, butla 25 L, zawory 4x1/2”, kompresory 1xViair + 1x WABCO
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: 2 częściowe skręcane RIAL Daytona RACE ranty radinox, przód 9x20 +235/30 tył 10,5x20 + 245/30. Z przodu dystanse H&R 20 mm.
NADWOZIE: Zderzaki poliftowe po modyfikacjach, US kierunki, duże lustro,
WNETRZE: Kompletna tapicerka z Audi S8 czarna skóra, kierownica i gałka obszyte na nowo. Ringi na zegarach zegary w milach,
AUDIO: Alpina, wzmacniacz, skrzynia
Zmiany przeprowadzone:
Audi A8 D2 z 1995 roku (modelowo 96 i taki rok podany jest w dowodzie). Silnik 4.2 skrzynia automat 4 biegi.
Auto kupione w listopadzie 2009 roku Od mojego dobrego kolegi z Wrocławia (Kamil zawsze dbał o to aby auto było sprawne technicznie a na tym mi dosyć mocno zależało). D2 przed liftem pasowało mi ze względu na to że jest już niewiele warte (ale mało popularne do "stylowego" tuningu) i przez to nie straci już dużo na wartości.
Tak wyglądało po kupnie (już po zdarciu folii z szyb). Zamontowałem instalacje gazową wymieniłem radio z clariona z monitorem na zwykłą czarną alpinie z czerwonym podświetleniem. Pierwsza zime użytkowałem auto normalnie chociaż wiedziałem że to z pewnością ostatnia zima tego auta na drogach w moim posiadaniu
Na początku sezonu 2010 w aucie pojawiły się sprężyny obniżające bo wiedziałem że nad pneumatyką zejdzie mi jeszcze trochę czasu. Na aucie przewinęło się sporo felg ale najlepiej pasowały RIALE Daytona race 9x20 + 225/35 i 10,5x20 + 265/30.
W sierpniu przyśpieszyłem robote. Pneumatyczne zawieszenie (wielkie podziękowania dla Przemka z zg za pomoc przy AIR).
Do tego doszedł tylny zderzak ze zlikwidowanym wycięciem na klapke i wycięciem na wydech. Końcówki tłumika ukryte. Przedni zderzak również poliftowy zmodyfikowany do przedliftowego przodu. Przerobione chromy i zlikwidowana szpara pod maską. Przeróbki + lakierowanie to w 100% moje autorstwo. Niestety po montażu air tlne błotniki oparły się na oponach w rialach i musiałem założyć inne koło. Troche nietypowo zrobiony lowenchart 9i10x20 (opony w tych samych rozmiarach). Tak zrobione auto zawiozło mnie do ślubu 
Cały sezon zimowy auto przestało w garażu. W tym czasie doszły jedynie kierunkowskazy US.
Zimą również zakupiłem drugie A8 4,2 4hp z Anglii jako magazyn części zamiennych. Dawca części miał czarną skórę RECARO w bardzo dobrym stanie. U mnie wszechogarniający był szaro granatowy kolor i drewno.
Po rozpoczęciu sezonu auto wyglądało już tak. Wyleciały znaczki S8. NA rialach pojawiły się opony przód 235/30 tyl 245/30. Z tyłu koło zmieściło się na styk. Szpara 1 mm od rantu felgi do nadkola.
W maju dzięki pomocy Mariusza z Bolesławca udało się przełożyć środek. Przy okazji przykręcone zostało wszystko to co odkręcone, przyklejone to co odklejone. Wszystko co było pokryte imitacją drewna zostało oklejone imitacją karbonu 3M. Przy okazji wyleciały chromowane nakładki na lustra. A małe lustro po przeróbce z anglika zostało zastąpione dużym (lusterko jest zmodyfikowane i posiada prawidłowy kąt . Obydwa zostały polakierowane. Poprawiłem troche wgnioty i odświeżony został lakier.
Tak prezentowało się auto na pierwszym zlocie po wymianie środka.
W tym tygodniu ruszyła przeróbka pneumata (trzeba to wszystko ładnie poukładać i zabudować). Udało się również kupić poliftowe podłokietniki i przerzucić zegary z anglika (skala w MPH) które dostały aluminiowe ringi.
na montaż czekają również hamulce na przód
O takich rzeczach jak bieżące naprawy czy wymiany eksploatacyjne nie wspominam bo naturalne dla mnie jest że auto przede wszystkim ma być w dobrym stanie technicznym.
Plany:
W najbliższym czasie atrapa i kratki w zderzak zostaną polakierowane na czarny połysk. Listwy na drzwiach i progi w kolor nadwozia. Przód musi jeszcze minimalnie usiąść ale wiąże się z tym sporo przeróbek także najszybciej zima. Jak się uda dostać to troche szersze ranty (najchętniej takie same jak na tyle) na przód. Z pewnością kilka elementów zostanie polakierowanych. US klapa.
SILNIK: 4.2
MOC: 300 PS
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: AIR ride na amorach KONI, butla 25 L, zawory 4x1/2”, kompresory 1xViair + 1x WABCO
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: 2 częściowe skręcane RIAL Daytona RACE ranty radinox, przód 9x20 +235/30 tył 10,5x20 + 245/30. Z przodu dystanse H&R 20 mm.
NADWOZIE: Zderzaki poliftowe po modyfikacjach, US kierunki, duże lustro,
WNETRZE: Kompletna tapicerka z Audi S8 czarna skóra, kierownica i gałka obszyte na nowo. Ringi na zegarach zegary w milach,
AUDIO: Alpina, wzmacniacz, skrzynia
Zmiany przeprowadzone:
Audi A8 D2 z 1995 roku (modelowo 96 i taki rok podany jest w dowodzie). Silnik 4.2 skrzynia automat 4 biegi.
Auto kupione w listopadzie 2009 roku Od mojego dobrego kolegi z Wrocławia (Kamil zawsze dbał o to aby auto było sprawne technicznie a na tym mi dosyć mocno zależało). D2 przed liftem pasowało mi ze względu na to że jest już niewiele warte (ale mało popularne do "stylowego" tuningu) i przez to nie straci już dużo na wartości.
Tak wyglądało po kupnie (już po zdarciu folii z szyb). Zamontowałem instalacje gazową wymieniłem radio z clariona z monitorem na zwykłą czarną alpinie z czerwonym podświetleniem. Pierwsza zime użytkowałem auto normalnie chociaż wiedziałem że to z pewnością ostatnia zima tego auta na drogach w moim posiadaniu
Na początku sezonu 2010 w aucie pojawiły się sprężyny obniżające bo wiedziałem że nad pneumatyką zejdzie mi jeszcze trochę czasu. Na aucie przewinęło się sporo felg ale najlepiej pasowały RIALE Daytona race 9x20 + 225/35 i 10,5x20 + 265/30.
W sierpniu przyśpieszyłem robote. Pneumatyczne zawieszenie (wielkie podziękowania dla Przemka z zg za pomoc przy AIR).
Do tego doszedł tylny zderzak ze zlikwidowanym wycięciem na klapke i wycięciem na wydech. Końcówki tłumika ukryte. Przedni zderzak również poliftowy zmodyfikowany do przedliftowego przodu. Przerobione chromy i zlikwidowana szpara pod maską. Przeróbki + lakierowanie to w 100% moje autorstwo. Niestety po montażu air tlne błotniki oparły się na oponach w rialach i musiałem założyć inne koło. Troche nietypowo zrobiony lowenchart 9i10x20 (opony w tych samych rozmiarach). Tak zrobione auto zawiozło mnie do ślubu 
Cały sezon zimowy auto przestało w garażu. W tym czasie doszły jedynie kierunkowskazy US.
Zimą również zakupiłem drugie A8 4,2 4hp z Anglii jako magazyn części zamiennych. Dawca części miał czarną skórę RECARO w bardzo dobrym stanie. U mnie wszechogarniający był szaro granatowy kolor i drewno.
Po rozpoczęciu sezonu auto wyglądało już tak. Wyleciały znaczki S8. NA rialach pojawiły się opony przód 235/30 tyl 245/30. Z tyłu koło zmieściło się na styk. Szpara 1 mm od rantu felgi do nadkola.
W maju dzięki pomocy Mariusza z Bolesławca udało się przełożyć środek. Przy okazji przykręcone zostało wszystko to co odkręcone, przyklejone to co odklejone. Wszystko co było pokryte imitacją drewna zostało oklejone imitacją karbonu 3M. Przy okazji wyleciały chromowane nakładki na lustra. A małe lustro po przeróbce z anglika zostało zastąpione dużym (lusterko jest zmodyfikowane i posiada prawidłowy kąt . Obydwa zostały polakierowane. Poprawiłem troche wgnioty i odświeżony został lakier.
Tak prezentowało się auto na pierwszym zlocie po wymianie środka.
W tym tygodniu ruszyła przeróbka pneumata (trzeba to wszystko ładnie poukładać i zabudować). Udało się również kupić poliftowe podłokietniki i przerzucić zegary z anglika (skala w MPH) które dostały aluminiowe ringi.
na montaż czekają również hamulce na przód
O takich rzeczach jak bieżące naprawy czy wymiany eksploatacyjne nie wspominam bo naturalne dla mnie jest że auto przede wszystkim ma być w dobrym stanie technicznym.
Plany:
W najbliższym czasie atrapa i kratki w zderzak zostaną polakierowane na czarny połysk. Listwy na drzwiach i progi w kolor nadwozia. Przód musi jeszcze minimalnie usiąść ale wiąże się z tym sporo przeróbek także najszybciej zima. Jak się uda dostać to troche szersze ranty (najchętniej takie same jak na tyle) na przód. Z pewnością kilka elementów zostanie polakierowanych. US klapa.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 13 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: lubin
jak kolega wyżej już wspomniał coś o tym zawieszeniu możesz napisać więcej, co tam dokładnie robiłeś i jak to sie sprawuje w normalnym użytkowaniu , jak już założysz te hamulce od porsche to napisz co tam trzeba było przerabiać czy podeszły bez większych kombinacji bo bardzo mnie ten temat interesuje, też sie zastanawiam nad takim rozwiązaniem bo ori hamulce są bardzo słabe jak na te auto.
Dzięki za miłe słowa.
Odnośnie air napisze coś więcej jak skończe przeróbkę.
biorąc pod uwage ewolucje auta to raczej nie grozi mu totylko nie spapraj tak zacnej limuzyny ;-)
hamulce są zdjęte z A8 także jedyna przeróbka to przyłączenie przewodów hamulcowych bo jest inne.kojot1 pisze:jak już założysz te hamulce od porsche
Odnośnie air napisze coś więcej jak skończe przeróbkę.
A8- nie dla idiotów !!
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A8 Air
Przełozyłeś stopkę ze starego?Pszendza pisze:A małe lustro po przeróbce z anglika zostało zastąpione dużym (lusterko jest zmodyfikowane i posiada prawidłowy kąt .
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020