Akumulator padł od stania, a już mi się nie chciało na szybko podmieniać. Po weekendzie wsadzę nowy, bo będę potrzebował energi do diagnostyki abs, oraz błędu poduszki powietrznej. Gdzie szukać przyczyny, taśma abs pod poduszką czy w którym miejscu? A 80tke mam od stycznia, dzielnie zrobiła po europejskich drogach 15 tys km... a mi pod domem baba wymusiła pierwszeństwo. Szukam zderzaka i błotnika w kolor
No dobra.. w ostatnim czasie było mniej czasu na A8, bo z inspekcji miski w Saabie zrobił się remont silnika.. ale zamawiam komplet reperaturek zacisków, jak to nie pomoże i dalej będzie słabo hamować - jakiś lepszy kit tarcze/klocki przód/tył.. a z blacharki, to niestety znalezienie zderzaka przedniego w kolor graniczy z cudem - kupuję jakiś przód pod lakier i zaczynam już powoli składać to do kupy. Felgi lecą do regeneracji (to jakiś chinczyk, czy originał Audi?), a na nie zakładam nowiutkie oponki, które właśnie doszły
No i tak pomału.. idzie do przodu A z kwestii technicznych.. zderzak od polifta podejdzie jakby wymienić błotniki, maskę, pas przedni itp? Podłoga chyba jest identyczna niezależnie, czy to S8 czy A8 przed/polift?
Dzięki, uznałem że będzie to lepszy wybór niż Toyo T1R, które równolegle zamówiłem do Saaba.. mam nadzieję, że chociaż Pirelli starczą na dwa-trzy sezony
Szukam również zaślepek do felg, dwóch sztuk.. bo Szwed gdzieś zgubił.. zderzak chyba udało mi się ogarnąć od forumowego kolegi - ze spryskiwaczami ksenonów.. a że ich wychodzi na to, że nie mam - to również lampy z przetwornicami. W przyszłym tygodniu odbieram graty, to w połowie maja już powinien być zrobiony i polakierowany przód
[ Dodano: 2016-05-15, 15:13 ]
Oczywiście standardowo poślizg ze wszystkimi terminami, ale żeby nie było.. jest już nowy zderzak, lampy, podłokietnik, nawet te dwa brakujące kapselki się znalazły.. to od razu grzechem by było nie założyć do ładnego samochodu nowych tablic, w miejsce tamtych starych, pogniecionych..
A pod koniec tego miesiąca, nowe hamulce i zawieszenie.. ale to dam znać jak już wszystko fizycznie będzie w moich rękach
[ Dodano: 2016-05-24, 16:52 ]
No dobra.. to z większych zmian, doszły nowe tarcze i klocki, stalowy oplot goodridge będzie pojutrze.. ściągam dzisiaj komplet zacisków do regeneracji, plus ten błotnik i zderzak do przymiarek nowego
A z kosmetyki..
Niedługo będzie rownież nowe zawieszenie, postawiłem na Bilsteiny B6 ze sprężynami Eibacha -25 mm.. jak będzie słabo, robię low ridera
Dokładnie tak, myśle do seryjnych 300 km na razie wystarczy. Pózniej można jakieś zaciski z porsche zaadaptować, pewnie są gotowe setupy. Nie mam czasu na doktoryzowanie się co kupować, nie mam doświadczenia z Audi, to i pewnie nie będzie póki co jakiś mega wypasiony projekt.. aktualnie to chce z nim dojść trochę do ładu i się wreszcie porządnie przejechać
[ Dodano: 2016-05-25, 13:12 ]
No i doszły amortyzatory.. po weekendzie trzeba wziąć się za lakierowanie przodu i jakieś pierwsze jazdy testowe po włożeniu nowych gratów.. gdzie te eibachy?
Życie jednak pokazuje że seryjny hebel to spowalniacz do spokojnej jazdy tak ale zahamuj 2 x z dużej predkości pod rzad i nie masz hebla. To raz a dwa jak u mnie brzeczą,piszcza bo zaciski jak dersy wyluzowane ciągle i nie idzie tego zrobic. Złom i tyle
Oj tam panowie przesadzacie, to nawet w moim 9000 który ma hamulce wyjęte z daewoo lanosa (288 mm przód, 266 mm tył) normalnie da radę zahamować z ponad 250 km/h i nic się nie dzieje.. a zwykle go nie oszczędzam
Takie tam, z powrotu do domu na niemieckiej autostradzie