Time Bandit by FOSS :D
Odwiedziłem ponownie Nürburgring
.
O mały włos nie wpakowałem się swoją czarnulą ale w tym niedokończonym stanie moich silnikowych wariacji nie chciałem jej męczyć
Odjeżdżałem z dużym niedosytem
Ale... co się odwlecze to nie uciecze.
W sezonie zimowym dokończę to co wymyśliłem, na wiosnę może jeszcze jakiś lepszy hamulec zmotam i może next time to już będą zdjęcia i filmiki bezpośrednio z Ringu
.
O mały włos nie wpakowałem się swoją czarnulą ale w tym niedokończonym stanie moich silnikowych wariacji nie chciałem jej męczyć
Odjeżdżałem z dużym niedosytem
Ale... co się odwlecze to nie uciecze.
W sezonie zimowym dokończę to co wymyśliłem, na wiosnę może jeszcze jakiś lepszy hamulec zmotam i może next time to już będą zdjęcia i filmiki bezpośrednio z Ringu
Ostatnio zmieniony 02 paź 2017, 12:54 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No powiem ci, że naprawdę gryzłem się z samym sobą.dice111 pisze:No pacz, a ja dzisiaj po północnej pętli jeździłem - R8 LMS, tyle, że w... PC2
I właściwie to dobrze, że z małżonką byłem bo sam to bym pewnie poleciał dla samej przejażdżki.
Ale w swoich zabawach z wałkami rozrządu nie doszedłem do zadowalającego etapu więc rozsądnie było tym razem odpuścić
Ale my tu pitu pitu a tymczasem przyjechały do mnie właśnie nowe felgi na zimę
Poprzednie sprzedałem bo moim zdaniem za ładne na zimową pogodę były.
Nowe, podobnie jak poprzednie, w rozmiarze 8,5x19" więc pod zimówkę pasują jak ulał - zobaczymy jak na samochodzie będą wyglądały
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja widziałem 4.0 z przelotem 1300000 w DE. Byłem niedaleko oglądać auto i ciekawość nie pozwoliła mi go ominąć Wyglądał przyzwoicie i powiedziałbym, że podobnie albo nawet lepiej jak moje 430000
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jak już gdzieś wspominałem, na 2 dni przed urlopem i naszym zlotem zanotowałem ponowną już awarię sterownika ABS w moim D3
O tyle to wnerwiające, że nie dalej jak na wiosnę już ten sterownik wymieniałem
Na szczęście posiadałem na stanie jeden taki sterownik, może nie w pełni sprawny ale zdecydowanie lepszy niż ten co się popsuł więc dokonałem szybkiej przekładki i auto ruszyło.
Po powrocie ze zlotu zainteresowałem się wnikliwie tematem i sterownik został naprawiony - oceniam, że skutecznie i jak domniemuję teraz wystarczy na następne kilka lat bezawaryjnej pracy. I dobrze, bo znając usterkę tej elektroniki uważam, że kupno używanego to tylko półśrodek i każdy z tych sterowników jest obarczony tym samym problemem i każdy z nich, wcześniej czy później, padnie.
Po kilkunastodniowym okresie testowym stwierdzam, że z tymi typowymi usterkami aktualnie mogę naprawiać takie sterowniki i dać jeszcze na to gwarancję i nie będę już się borykał z nieudolnymi firmami oferującymi pseudo-regenerację
O tyle to wnerwiające, że nie dalej jak na wiosnę już ten sterownik wymieniałem
Na szczęście posiadałem na stanie jeden taki sterownik, może nie w pełni sprawny ale zdecydowanie lepszy niż ten co się popsuł więc dokonałem szybkiej przekładki i auto ruszyło.
Po powrocie ze zlotu zainteresowałem się wnikliwie tematem i sterownik został naprawiony - oceniam, że skutecznie i jak domniemuję teraz wystarczy na następne kilka lat bezawaryjnej pracy. I dobrze, bo znając usterkę tej elektroniki uważam, że kupno używanego to tylko półśrodek i każdy z tych sterowników jest obarczony tym samym problemem i każdy z nich, wcześniej czy później, padnie.
Po kilkunastodniowym okresie testowym stwierdzam, że z tymi typowymi usterkami aktualnie mogę naprawiać takie sterowniki i dać jeszcze na to gwarancję i nie będę już się borykał z nieudolnymi firmami oferującymi pseudo-regenerację
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Miało być na wiosnę ale jakoś tak mnie poniesło... i zrobiłem już teraz, przed zimą.
Podłubałem przednie hamulce i zmieniłem zaciski - zestaw od S8D3 zdemontowałem a zamiast tego wrzuciłem 6-cio tłoczkowe Brembo od RS6C6
Na razie zostawiłem w oryginalnej kolorystyce czyli czarne ale w planach mam jeszcze bigbrake z tyłu i jak już będzie komplet to zastanowię się nad jakimś innym kolorem
.
Różnica w wielkości klocka pozawala przypuszczać, że hamowanie będzie bardziej efektywne, nieprawdaż
Noi zimno się jakoś zrobiło, deszczowo, brzydko... więc wrzuciłem zimówki.
Koła już tradycyjnie 19-tki - zresztą 18-tki na obecne heble i tak już nie wejdą ale nie przeszkadza mi to wcale
Na razie brak dystansów bo nowe felgi mają ET35 i nic konkretnego pod to nie miałem na stanie. Nie wspominając już o tym, że jak dobry wujek pożyczyłem jakieś dystanse i jeszcze do mnie nie wróciły... a teraz by się właśnie przydały - życie.
Na ten sezon tak to wygląda
Poza tym, przed zimą wrzuciłem nowy akumulator - tym razem BOSCH bo VARTA jakoś średnio się spisywała
Podłubałem przednie hamulce i zmieniłem zaciski - zestaw od S8D3 zdemontowałem a zamiast tego wrzuciłem 6-cio tłoczkowe Brembo od RS6C6
Na razie zostawiłem w oryginalnej kolorystyce czyli czarne ale w planach mam jeszcze bigbrake z tyłu i jak już będzie komplet to zastanowię się nad jakimś innym kolorem
.
Różnica w wielkości klocka pozawala przypuszczać, że hamowanie będzie bardziej efektywne, nieprawdaż
Noi zimno się jakoś zrobiło, deszczowo, brzydko... więc wrzuciłem zimówki.
Koła już tradycyjnie 19-tki - zresztą 18-tki na obecne heble i tak już nie wejdą ale nie przeszkadza mi to wcale
Na razie brak dystansów bo nowe felgi mają ET35 i nic konkretnego pod to nie miałem na stanie. Nie wspominając już o tym, że jak dobry wujek pożyczyłem jakieś dystanse i jeszcze do mnie nie wróciły... a teraz by się właśnie przydały - życie.
Na ten sezon tak to wygląda
Poza tym, przed zimą wrzuciłem nowy akumulator - tym razem BOSCH bo VARTA jakoś średnio się spisywała
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ile Cię to Damian wyszło ? Chodzi mi o koszt samych kompletnych zacisków na przód jeśli możesz zdradzić (na alle widzę jeden komplet za 3,3k PLN, a za tyle to ja mam przód, tył i połowa jeszcze zostanie). Myślałem też nad tym, ale do D2 wystarczy 385, tyle, że u mnie będzie budżetowo na zaciskach z D4 (raz, że nowsze, w lepszym stanie, dwa - tańsze niż to co chcą aktualnie za S8, czy W12)
PS - S8 D4, ma chyba to samo co RS6 C6, 3 tłoki, ale ceny jeszcze wyższe
PS - S8 D4, ma chyba to samo co RS6 C6, 3 tłoki, ale ceny jeszcze wyższe
Black Cars Matters
Dawno tu nie pisałem ale spokojnie, project in progress
Ostatnio znalazłem wreszcie trochę czasu na dalsze modyfikacje wydechu.
Długo z tym wewnętrznie walczyłem bo wydech który miałem, moim zdaniem, był idealny ale trzeba iść dalej - aktualnie w toku jest wydech aktywny made by FOSS
Zewnętrznie nic się nie zmieniło - te same owalne końcówki tak samo wklejone w tylny zderzak.
Dźwiękowo zmian będzie sporo - krótki trailer z tego co się będzie działo znajdziecie tutaj:
Ostatnio znalazłem wreszcie trochę czasu na dalsze modyfikacje wydechu.
Długo z tym wewnętrznie walczyłem bo wydech który miałem, moim zdaniem, był idealny ale trzeba iść dalej - aktualnie w toku jest wydech aktywny made by FOSS
Zewnętrznie nic się nie zmieniło - te same owalne końcówki tak samo wklejone w tylny zderzak.
Dźwiękowo zmian będzie sporo - krótki trailer z tego co się będzie działo znajdziecie tutaj:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-