DziękujęMichal_ST pisze:Bardzo ładne D3
Unknown Chocolate
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Moja przekładnia ruszając kierą lewo-prawo nie ma luzów ,ale podczas ruchów słychać stuki właśnie tak jak by z maglownicy, ten sam stuk występuję podczas najeżdżania na krawężnik na skręconych kołach, na szczęście udało mi się nabyć przekładnię z przebiegiem 39 tys. jak będzie chwilka to wymiana, co prawda ona pochodzi z "Esy" ale Michał twierdzi że podejdzie to na pewno tak będzie Jaka cena za regenerację ?Unknown pisze:Zamówiłem przekładnie w firmiepb41ns pisze:A gdzie regenerowales przekładnie i co w niej wymienili?Dostałem całą, zregenerowaną już.
Swoja wyciągnięta z samochodu, odeslalem im, aby odzyskać kaucję.
W swojej miałem luz na zebach/listwie.
Myślę, że można odświeżyć nieco temat, bo się podziało.
Nie wszystko akurat z własnej woli
Pewnego pięknego sobotniego dnia się zapatrzyłem, były korki i tak oto skończyłem:
Pierwsza myśl - "kuźwa tylko nie przodem"
Prędkość nie była duża - 20 - 30 km/h i nagłe hamowanie wszystkich w korku, bo ktoś w ostatniej chwili przypomniał sobie, że musi skręcić.
Próbowałem jeszcze odbić w prawo, ale nie było gdzie - co okazało się błędem! jak walić lekko to belką!
Ja uderzyłem lampą, gdzie tak naprawdę same plastiki.
No ale cóż...życie. Zaczęło coś wyciekać, więc laweta i od razu do znajomego lakiernika.
Trzeba było zrobić szybką inwentaryzacje strat więc rękawy do góry. Plus tego taki, że wiem jak rozebrać przód w końcu
Straty :
- Zderzak
- Grill + ramka
- Pas przedni
- Chłodnica klimy
- Chłodnica płynu
- Mocowania lampy
- Pogięta maska
- Inne drobniejsze
Ceny w/w na allegro zabijają, ale udało się skompletować, pomniejsze pierdoły zamówione w ASO.
Jak już i tak auto jest unieruchomione to zakupiłem lampę i obie wysłałem na regeneracje + mały lifting.
Lampy mają czarne wnęki, a odbłyśniki są zregenerowane, szkła spolerowane. Naprawdę polecam ten zabieg! Teraz jest mega jasno przed autem.
Przy okazji wizyty w SPA reflektory zyskały mały bajer - tzw Devil Eye. Sterowane z telefonu poprzez BT.
Pas przedni, który dorwałem prosił się o odmalowanie, niestety fabrycznie jest pokryty takim jak by plastikiem? I tak musiałem ściągnąć tabliczkę auta, z którego był i nakleić swoją - więc szybki zabieg.
Kupienie tabliczki w ASO - to koszt 500zł. Na allegro gość dorabia za 100zł A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.
Tak więc z mojego błędu auto zyskało zregenerowane reflektory, ciemny przód (grill i ramka rejestracji od chyba W12? czarny połysk). Ramka grilla poszła w kolor - ściągnięcie tego chromu to można dać komuś za karę. Udręka. Lecz pomalowanie go będzie skutkowało, że lakier odejdzie. jest to prawdziwy chrom chrom. Zaślepka radaru pójdzie w kolor, ale to razem z maską, więc na razie jest szara.
W związku z powyższym przy 332 000 km wymienione:
- płyn chłodniczy na G12,
- ponownie olej wspomagania ASO
- zalany olej Motul 5W30
- filtry
Do wnętrza wleciał adapter AUX IN, wraz z funkcją BT - gra świetnie.
Jest to przygotowanie pod montaż Video Interface + Touch Screen prosto z Chin, pod to będzie wpięty Rasberry.
Montaż wydaje się być prosty, więc obfoce i podzielę się informacją. Niestety MMI 2G ma mniej gotowych rozwiązań. Większość gotowych zestawów jest pod MMI 3G przygotowywane.
No i wisienka na torcie - zamykanie bagażnika z pilota, dzięki schematom z forum.
takie małe, a cieszy...
Pozdrawiam!
Nie wszystko akurat z własnej woli
Pewnego pięknego sobotniego dnia się zapatrzyłem, były korki i tak oto skończyłem:
Pierwsza myśl - "kuźwa tylko nie przodem"
Prędkość nie była duża - 20 - 30 km/h i nagłe hamowanie wszystkich w korku, bo ktoś w ostatniej chwili przypomniał sobie, że musi skręcić.
Próbowałem jeszcze odbić w prawo, ale nie było gdzie - co okazało się błędem! jak walić lekko to belką!
Ja uderzyłem lampą, gdzie tak naprawdę same plastiki.
No ale cóż...życie. Zaczęło coś wyciekać, więc laweta i od razu do znajomego lakiernika.
Trzeba było zrobić szybką inwentaryzacje strat więc rękawy do góry. Plus tego taki, że wiem jak rozebrać przód w końcu
Straty :
- Zderzak
- Grill + ramka
- Pas przedni
- Chłodnica klimy
- Chłodnica płynu
- Mocowania lampy
- Pogięta maska
- Inne drobniejsze
Ceny w/w na allegro zabijają, ale udało się skompletować, pomniejsze pierdoły zamówione w ASO.
Jak już i tak auto jest unieruchomione to zakupiłem lampę i obie wysłałem na regeneracje + mały lifting.
Lampy mają czarne wnęki, a odbłyśniki są zregenerowane, szkła spolerowane. Naprawdę polecam ten zabieg! Teraz jest mega jasno przed autem.
Przy okazji wizyty w SPA reflektory zyskały mały bajer - tzw Devil Eye. Sterowane z telefonu poprzez BT.
Pas przedni, który dorwałem prosił się o odmalowanie, niestety fabrycznie jest pokryty takim jak by plastikiem? I tak musiałem ściągnąć tabliczkę auta, z którego był i nakleić swoją - więc szybki zabieg.
Kupienie tabliczki w ASO - to koszt 500zł. Na allegro gość dorabia za 100zł A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.
Tak więc z mojego błędu auto zyskało zregenerowane reflektory, ciemny przód (grill i ramka rejestracji od chyba W12? czarny połysk). Ramka grilla poszła w kolor - ściągnięcie tego chromu to można dać komuś za karę. Udręka. Lecz pomalowanie go będzie skutkowało, że lakier odejdzie. jest to prawdziwy chrom chrom. Zaślepka radaru pójdzie w kolor, ale to razem z maską, więc na razie jest szara.
W związku z powyższym przy 332 000 km wymienione:
- płyn chłodniczy na G12,
- ponownie olej wspomagania ASO
- zalany olej Motul 5W30
- filtry
Do wnętrza wleciał adapter AUX IN, wraz z funkcją BT - gra świetnie.
Jest to przygotowanie pod montaż Video Interface + Touch Screen prosto z Chin, pod to będzie wpięty Rasberry.
Montaż wydaje się być prosty, więc obfoce i podzielę się informacją. Niestety MMI 2G ma mniej gotowych rozwiązań. Większość gotowych zestawów jest pod MMI 3G przygotowywane.
No i wisienka na torcie - zamykanie bagażnika z pilota, dzięki schematom z forum.
takie małe, a cieszy...
Pozdrawiam!
no to przerwa świąteczna minęła nie tylko na odpoczynku.
Wszystko zaczęło się od chęci zamontowania projektu od chłopaków z BlueWave Studio
Mega fajny projekt. Lecz nie do końca spełniał moje wymagania.
Więc poszedłem w swoim kierunku, system na androidzie 6.0 z panelem dotykowym postawione na Banana Pi.
Całość zamontowana w schowku. Zmieniarka CD wyrzucona, bo i tak nie używam.
Z wniosków - działa.
Ekran ma słabą rozdzielczość, ale da się z tym żyć. Teraz będę szukał czegoś co można wstawić w jego miejsce. W końcu do zwykły ekran RGB.
Panel dotykowy - rezystancyjny. Działa i w sumie na tyle. W drodze z azji jest już pojemnościowy wraz z kontrolerem.
Internet, google maps, YT i inne takie działają. Teraz kwestia poprawienia jakości.
Wszystko zaczęło się od chęci zamontowania projektu od chłopaków z BlueWave Studio
Mega fajny projekt. Lecz nie do końca spełniał moje wymagania.
Więc poszedłem w swoim kierunku, system na androidzie 6.0 z panelem dotykowym postawione na Banana Pi.
Całość zamontowana w schowku. Zmieniarka CD wyrzucona, bo i tak nie używam.
Z wniosków - działa.
Ekran ma słabą rozdzielczość, ale da się z tym żyć. Teraz będę szukał czegoś co można wstawić w jego miejsce. W końcu do zwykły ekran RGB.
Panel dotykowy - rezystancyjny. Działa i w sumie na tyle. W drodze z azji jest już pojemnościowy wraz z kontrolerem.
Internet, google maps, YT i inne takie działają. Teraz kwestia poprawienia jakości.
Lecisz na OpenAuto? Ja własnie się nad tym zastanawiam
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Mam OpenAuto na biurku na rpi wrzucone. właśnie zasilacz też jest od nich.
Chłopacy z Wrocławia są więc widziałem jak na żywo to działa u nich w A8. W grudniu wypuścili ver 3 i jest obsługa dotyku i tel po BT z tego co pamiętam.
Ogólnie OpenAuto to fajny projekt, lecz ja chciałem coś bardziej niezależnego. W OpenAuto , aby uruchomić nawi musisz mieć tel z zainstalowanym Android Auto - możesz wrzucić modem usb do Rpi i bedzie YT. bo to na rasbianie wszystko. Ale nawigacja bez telefonu nie ruszy, nawet jak podłączysz GPS na USB.
Testowałem przez gpsd -c i w konsoli bez problemu pokazywał lokalizacje, lecz google maps przez przeglądarkę jej nie pobierają i ponoć to jest nie do przeskoczenia.
Apki Google Maps na Debiana nie ma, nawigacje na debiana pozostawiają wiele do życzenia.
Chłopacy z Wrocławia są więc widziałem jak na żywo to działa u nich w A8. W grudniu wypuścili ver 3 i jest obsługa dotyku i tel po BT z tego co pamiętam.
Ogólnie OpenAuto to fajny projekt, lecz ja chciałem coś bardziej niezależnego. W OpenAuto , aby uruchomić nawi musisz mieć tel z zainstalowanym Android Auto - możesz wrzucić modem usb do Rpi i bedzie YT. bo to na rasbianie wszystko. Ale nawigacja bez telefonu nie ruszy, nawet jak podłączysz GPS na USB.
Testowałem przez gpsd -c i w konsoli bez problemu pokazywał lokalizacje, lecz google maps przez przeglądarkę jej nie pobierają i ponoć to jest nie do przeskoczenia.
Apki Google Maps na Debiana nie ma, nawigacje na debiana pozostawiają wiele do życzenia.
Jeżeli miałeś dostęp do androida, to może wystarczyło dograć sterowniki GPS?
https://github.com/dipcore/gps-glonass-android-driver
Mi się udawało nawet na androidowym boxie typu M8/M8S odpalić GPS'a
https://github.com/dipcore/gps-glonass-android-driver
Mi się udawało nawet na androidowym boxie typu M8/M8S odpalić GPS'a