części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Unknown Chocolate

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 208
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 28 paź 2018, 01:53

Michal_ST pisze:Bardzo ładne D3 :)
Dziękuję :]

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1368
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 28 paź 2018, 07:54

Unknown pisze:
pb41ns pisze:A gdzie regenerowales przekładnie i co w niej wymienili?
Zamówiłem przekładnie w firmie
Dostałem całą, zregenerowaną już.

Swoja wyciągnięta z samochodu, odeslalem im, aby odzyskać kaucję.
W swojej miałem luz na zebach/listwie.
Moja przekładnia ruszając kierą lewo-prawo nie ma luzów ,ale podczas ruchów słychać stuki właśnie tak jak by z maglownicy, ten sam stuk występuję podczas najeżdżania na krawężnik na skręconych kołach, na szczęście udało mi się nabyć przekładnię z przebiegiem 39 tys. <amasz> jak będzie chwilka to wymiana, co prawda ona pochodzi z "Esy" ale Michał twierdzi że podejdzie to na pewno tak będzie ;) Jaka cena za regenerację ?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 1797
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 28 paź 2018, 08:14

Podejdzie , zmieniałem z młodego D3 kiedyś w moim ale tam czujnik jest inny i przełożyłem ze starej .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 208
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 09 gru 2018, 18:18

Myślę, że można odświeżyć nieco temat, bo się podziało.

Nie wszystko akurat z własnej woli :)

Pewnego pięknego sobotniego dnia się zapatrzyłem, były korki i tak oto skończyłem:


Obrazek

Pierwsza myśl - "kuźwa tylko nie przodem"

Prędkość nie była duża - 20 - 30 km/h i nagłe hamowanie wszystkich w korku, bo ktoś w ostatniej chwili przypomniał sobie, że musi skręcić.

Próbowałem jeszcze odbić w prawo, ale nie było gdzie - co okazało się błędem! jak walić lekko to belką!

Ja uderzyłem lampą, gdzie tak naprawdę same plastiki.

No ale cóż...życie. Zaczęło coś wyciekać, więc laweta i od razu do znajomego lakiernika.

Trzeba było zrobić szybką inwentaryzacje strat więc rękawy do góry. Plus tego taki, że wiem jak rozebrać przód w końcu <chura>


Obrazek

Straty :

- Zderzak
- Grill + ramka
- Pas przedni
- Chłodnica klimy
- Chłodnica płynu
- Mocowania lampy
- Pogięta maska
- Inne drobniejsze

Ceny w/w na allegro zabijają, ale udało się skompletować, pomniejsze pierdoły zamówione w ASO.


Jak już i tak auto jest unieruchomione to zakupiłem lampę i obie wysłałem na regeneracje + mały lifting.



Obrazek

Lampy mają czarne wnęki, a odbłyśniki są zregenerowane, szkła spolerowane. Naprawdę polecam ten zabieg! Teraz jest mega jasno przed autem.

Przy okazji wizyty w SPA reflektory zyskały mały bajer - tzw Devil Eye. Sterowane z telefonu poprzez BT.


Obrazek Obrazek


Pas przedni, który dorwałem prosił się o odmalowanie, niestety fabrycznie jest pokryty takim jak by plastikiem? I tak musiałem ściągnąć tabliczkę auta, z którego był i nakleić swoją - więc szybki zabieg.


Obrazek

Kupienie tabliczki w ASO - to koszt 500zł. Na allegro gość dorabia za 100zł A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.


Tak więc z mojego błędu auto zyskało zregenerowane reflektory, ciemny przód (grill i ramka rejestracji od chyba W12? czarny połysk). Ramka grilla poszła w kolor - ściągnięcie tego chromu to można dać komuś za karę. Udręka. Lecz pomalowanie go będzie skutkowało, że lakier odejdzie. jest to prawdziwy chrom chrom. Zaślepka radaru pójdzie w kolor, ale to razem z maską, więc na razie jest szara.

W związku z powyższym przy 332 000 km wymienione:

- płyn chłodniczy na G12,
- ponownie olej wspomagania ASO
- zalany olej Motul 5W30
- filtry

Do wnętrza wleciał adapter AUX IN, wraz z funkcją BT - gra świetnie.


Obrazek Obrazek Obrazek



Jest to przygotowanie pod montaż Video Interface + Touch Screen prosto z Chin, pod to będzie wpięty Rasberry.

Montaż wydaje się być prosty, więc obfoce i podzielę się informacją. Niestety MMI 2G ma mniej gotowych rozwiązań. Większość gotowych zestawów jest pod MMI 3G przygotowywane.


No i wisienka na torcie - zamykanie bagażnika z pilota, dzięki schematom z forum.

takie małe, a cieszy...

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 208
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 02 sty 2019, 13:55

no to przerwa świąteczna minęła nie tylko na odpoczynku.


Wszystko zaczęło się od chęci zamontowania projektu od chłopaków z BlueWave Studio




Mega fajny projekt. Lecz nie do końca spełniał moje wymagania.


Więc poszedłem w swoim kierunku, system na androidzie 6.0 z panelem dotykowym postawione na Banana Pi.





Całość zamontowana w schowku. Zmieniarka CD wyrzucona, bo i tak nie używam.

Obrazek Obrazek Obrazek


Z wniosków - działa.

Ekran ma słabą rozdzielczość, ale da się z tym żyć. Teraz będę szukał czegoś co można wstawić w jego miejsce. W końcu do zwykły ekran RGB.

Panel dotykowy - rezystancyjny. Działa i w sumie na tyle. W drodze z azji jest już pojemnościowy wraz z kontrolerem.


Internet, google maps, YT i inne takie działają. Teraz kwestia poprawienia jakości.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 sty 2019, 17:27

Lecisz na OpenAuto? Ja własnie się nad tym zastanawiam :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 208
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 02 sty 2019, 20:39

Mam OpenAuto na biurku na rpi wrzucone. właśnie zasilacz też jest od nich.

Chłopacy z Wrocławia są więc widziałem jak na żywo to działa u nich w A8. W grudniu wypuścili ver 3 i jest obsługa dotyku i tel po BT z tego co pamiętam.

Ogólnie OpenAuto to fajny projekt, lecz ja chciałem coś bardziej niezależnego. W OpenAuto , aby uruchomić nawi musisz mieć tel z zainstalowanym Android Auto - możesz wrzucić modem usb do Rpi i bedzie YT. bo to na rasbianie wszystko. Ale nawigacja bez telefonu nie ruszy, nawet jak podłączysz GPS na USB.

Testowałem przez gpsd -c i w konsoli bez problemu pokazywał lokalizacje, lecz google maps przez przeglądarkę jej nie pobierają i ponoć to jest nie do przeskoczenia.

Apki Google Maps na Debiana nie ma, nawigacje na debiana pozostawiają wiele do życzenia.

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 03 sty 2019, 21:15

Jeżeli miałeś dostęp do androida, to może wystarczyło dograć sterowniki GPS?

https://github.com/dipcore/gps-glonass-android-driver

Mi się udawało nawet na androidowym boxie typu M8/M8S odpalić GPS'a

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 208
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 03 sty 2019, 22:12

na androidzie jest w miare okej.zimny start jest długi, a rasbian z OpenAuto jest odmianą debiana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl