
kupiłem komplet klocki + tarcze na przód i tył TRW po czym okazało się, że tarcze TRW (DF4268S) są bardzo uniwersalne i posiadają da rozstawy dziur i brak możliwości zamontowania blokady tarczy (ta taka mała śrubka).
A zawsze w D2 wnerwiało mnie zakładanie koła jak tarcza zsuwała się, albo kręciła razem z kołem jak chciałem natrafić na otwory.
Więc szybki manewr i wymiana tarcz przednich na ATE, które już mają tylko 5 otworów i normalnie możliwość montażu zabezpieczenia.
Z braku ATE na tył od ręki to już byłem zmuszony zamontować te nieszczęsne TRW.
i chyba dam na msze za tego kto wymyślił, że z tyłu nie trzeba demontować jarzma, aby wyciągnąć tarcze

przy okazji wpadły na przód łączniki do regulowania zawieszenia. Tył obniżyłem -25mm za pomocą samego VCDS'a i na chwilę obecną jest idealnie dla mnie. a przede wszystkim nie wygląda jak "załatwiający się pies"
U mnie w tym roku zima zaczęła się wcześniej i na zimówkach latam od sierpnia

Rotory made in china nie wytrzymały dziury przy 100km/h.
Prawa przednia felga zaliczyła 5 pęknięć i zeszło powietrze, tylna prawa zaliczyła 3 pęknięcia, ale dzielnie trzymała powietrze.
i pamiątkowa sesja sprzed zlotu i zakopanego
Mam wrażenie, że te chromy na bocznych trójkątach z tyłu były grzebane, są krzywo, a z jednego zszedł chrom. To da się jakoś prosto zdemontować?
i muszę podkleić listwę drzwi. odkleiła się przodem i przy otwieraniu haczy o przednie drzwi.
i trochę po czasie znalazłem kilka zdjęć
