czesc dziś zeskanowałem auto - poprzednio męczyłem się z rozładowanym aku
wywaliło mi takie blędy
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V G 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 31062
WAUZZZ4DZYN013605 AUZ7Z0Y1367187
3 Faults Found:
17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
z googlowania wyszlo mi ze odpowiedzialna za to jest bateria tzn znalazlem to
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18010/P1602
tak czy nie ?
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] Błędy proszę o weryfikacje
[D2 00 4.2PB ] Błędy proszę o weryfikacje
bądź sobą, wariatów też lubią
17930 P1522 460A Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 2- uszkodzony
18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
18058 P1650 468A CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
Ten środkowy to na pewno wina słabego akumulatora. Miałem ten sam błąd jak aku był bardzo słaby i nie doładowany. U mnie dodatkowo wyskakuje błąd na FISie ( żółty akumulator )
Ostatnio miałeś z tym problem i właśnie wyskakuje ten błąd. Puki co nie martw się.
Pierwszy i ostatni mogą być powiązane. Wykasuj błędy i pośmigaj troszkę. Zobaczymy czy powrócą.
18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
18058 P1650 468A CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
Ten środkowy to na pewno wina słabego akumulatora. Miałem ten sam błąd jak aku był bardzo słaby i nie doładowany. U mnie dodatkowo wyskakuje błąd na FISie ( żółty akumulator )
Ostatnio miałeś z tym problem i właśnie wyskakuje ten błąd. Puki co nie martw się.
Pierwszy i ostatni mogą być powiązane. Wykasuj błędy i pośmigaj troszkę. Zobaczymy czy powrócą.
Na pewno. Pamiętaj że aby auto dobrze pracowało i jego mózg mógł wszystkim sterować to potrzebuje impulsu, napięcia. Stałego minimum 12V. Natomiast jeśli nie będzie miał dobrego podtrzymania to będzie generował właśnie takie kwiatki. Może i napięcie mógł mieć ale prąd był tak słaby, że nie był w stanie prawidłowo sterować wszystkimi czujnikami.preston81 pisze:bledy skasowalem dzis rano i zaden nie wrocil a wiecie ze wolno nie jezdze wiec przekulalem ponad 100 km i nic nie wrocilo wiec chyba to wina aku