Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] Błędy proszę o weryfikacje

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

[D2 00 4.2PB ] Błędy proszę o weryfikacje

Post autor: Preston81 » 07 lip 2015, 12:07

czesc dziś zeskanowałem auto - poprzednio męczyłem się z rozładowanym aku
wywaliło mi takie blędy


Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V G 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 31062
WAUZZZ4DZYN013605 AUZ7Z0Y1367187
3 Faults Found:
17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000


z googlowania wyszlo mi ze odpowiedzialna za to jest bateria tzn znalazlem to
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18010/P1602

tak czy nie ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 12:17

A skasowałes i to wraca czy zeskanowałeś i znalazłes?

ernesto

Post autor: ernesto » 07 lip 2015, 15:01

17930 P1522 460A Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 2- uszkodzony

18010 P1602 465A Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

18058 P1650 468A CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.

Ten środkowy to na pewno wina słabego akumulatora. Miałem ten sam błąd jak aku był bardzo słaby i nie doładowany. U mnie dodatkowo wyskakuje błąd na FISie ( żółty akumulator )
Ostatnio miałeś z tym problem i właśnie wyskakuje ten błąd. Puki co nie martw się.
Pierwszy i ostatni mogą być powiązane. Wykasuj błędy i pośmigaj troszkę. Zobaczymy czy powrócą.

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 15:19

Dlategom pytał czy to sie pojawiło raz czy wraca bo rozłaczanie aku czy tez słaby powoduje wiele niemających wiele wspólnego z rzeczywistością błedów.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 07 lip 2015, 18:49

wiecie zeskanowalem po tych przygodach z aku i mialem takie kwiatki , bledy skasowalem dzis rano i zaden nie wrocil a wiecie ze wolno nie jezdze wiec przekulalem ponad 100 km i nic nie wrocilo wiec chyba to wina aku
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 19:04

No właśnie :) Ja jak odłaczam aku czy coś to jesli odrazu po tym nie wyzeruje powstałych błedów to potem skanuje na 2razy bo stare babole wisza tam.

ernesto

Post autor: ernesto » 07 lip 2015, 20:33

preston81 pisze:bledy skasowalem dzis rano i zaden nie wrocil a wiecie ze wolno nie jezdze wiec przekulalem ponad 100 km i nic nie wrocilo wiec chyba to wina aku
Na pewno. Pamiętaj że aby auto dobrze pracowało i jego mózg mógł wszystkim sterować to potrzebuje impulsu, napięcia. Stałego minimum 12V. Natomiast jeśli nie będzie miał dobrego podtrzymania to będzie generował właśnie takie kwiatki. Może i napięcie mógł mieć ale prąd był tak słaby, że nie był w stanie prawidłowo sterować wszystkimi czujnikami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl