Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB ] Pomoc przy rozszyfrowaniu błędów

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

[D2 96 4.2PB ] Pomoc przy rozszyfrowaniu błędów

Post autor: Klimass1 » 01 lis 2011, 01:57

Witam , ostatnio podłączyliśmy nasze A8 pod VAG-a i wykazało następujące błędy:
17919-Zawór przełączający kolektora ssącego 1-uszkodzenie elektryczne brak osprzętu/nie związany ze sprzętem.
17916-Regulacja wolnych obrotów-górna wartość graniczna.

Dodam że samochód potrafi czasami zgasnąć przy gwałtownym hamowaniu czy też nierówno pracować na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny wyskakiwania błędów ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 10:44 przez Klimass1, łącznie zmieniany 1 raz.
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 01 lis 2011, 08:14

pierwsze to mieszek i zawór sterujący od długości kolektora ssącego oba są z przodu silnika
pod osłoną, dać mu gazu z ręki i patrzeć czy steruje kolektorem (zdaje się że coś koło 4krpm
to następuje)

druga to krokowiec, nie mam w tej chwili patrzeć na konkretny ten błąd ale wyjęcie
krokowca i jego umycie np zmywaczem do tarcz + podanie mu 12v i sprawdzenie
czy się nie zacina to 15 minut, krokowiec jest z kolei z tyłu przy przepustnicy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 01 lis 2011, 18:53

A orientuje się ktoś może czy po wymienię przepływomierza trzeba go jakoś zaadaptować ? i jak wygląda ta procedura ?
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Pomoc przy rozszyfrowaniu błędów

Post autor: tomi26 » 02 lis 2011, 07:25

Klimass1 pisze:Witam , ostatnio podłączyliśmy nasze A8 pod VAG-a i wykazało następujące błędy:
17919-Zawór przełączający kolektora ssącego 1-uszkodzenie elektryczne brak osprzętu/nie związany ze sprzętem.
17916-Regulacja wolnych obrotów-górna wartość graniczna.

Dodam że samochód potrafi czasami zgasnąć przy gwałtownym hamowaniu czy też nierówno pracować na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny wyskakiwania błędów ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Nie pamiętam jakie vag wypluł błędy,ale miałem to samo i jak dobrze pamiętam to wyczyszczenie krokowca pomogło...jak dobrze pamiętam to jakiś czas temu rozbieraliście a8,jeżeli silniczek krokowy gdzieś tam jeszcze wam się uchował to podmieńcie.
Klimass1 pisze:A orientuje się ktoś może czy po wymienię przepływomierza trzeba go jakoś zaadaptować ? i jak wygląda ta procedura ?
Wymieniasz,kasujesz błąd w pamięci(choć w zasadzie to nie musisz) i jeździsz.(ewentualnie sprawdzasz bezpiecznik od przepływki czyli MAF) ;-)

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 02 lis 2011, 15:52

podziękował ślicznie :)
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl