Witam!
Użytkownikiem A8 jestem od niedawna wszystko było ok do wczoraj. Oświecił sie check, zczytałem błędy no i jest coś takiego:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
P1577 - 004 - No Signal/Communication
18284 - Valve for Torque Support Mount: Open Circuit
P1876 - 004 - No Signal/Communication
17985 - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 - otwarty obwód - przewody
ktoś może wspomóż jakąś fotka lub tez opisem gdzie szukać przyczyny
18284 - zawór łożyska oporowego
tu tez niezabardzo wiem od czego zacząć
z góry dziekuję za wszelki odzew
Pozdrawiam
[D3 03 4.2MPI] Błąd 17985 i 18284
[D3 03 4.2MPI] Błąd 17985 i 18284
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 19:58 przez kapsel, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wygląda na to że istnieje przerwa w układzie... Posprawdzaj przewody/złącza prowadząse do solenoidu. Ross tech proponuje podobie przy podobnym problemie tyle iż przy zwraciu spolenoidu do plusa ale to mało istotna różnica:
Sprawdź przewody przy poduszkach silnika i skrzynce przekażników.
17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
natomiast problem cewki może wskazywać na jej koniec żywota. zamień cewke z innego cylindra i skasuj błędy. jeśli problem powraca tyle iż już nie w sekcji banku 1 a tego na który zamieniłeś to masz diagnoze. (check raczej pochodzi od tego błędu).
co do ostatniego błędu 18284 sprawa jest podobna "Special Notes
When found in Audi A8 (4E): 3.7l/4.2l/4.0l TDI or 6.0l Engine, check TPL/TSB 2006451.
Due to changes in the Production Process the Valve may not be used anymore and requires further steps." Sorki za wklejanie nie z naszego ale myśle że pomocne. Pozdrawiam Michał
Sprawdź przewody przy poduszkach silnika i skrzynce przekażników.
17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
natomiast problem cewki może wskazywać na jej koniec żywota. zamień cewke z innego cylindra i skasuj błędy. jeśli problem powraca tyle iż już nie w sekcji banku 1 a tego na który zamieniłeś to masz diagnoze. (check raczej pochodzi od tego błędu).
co do ostatniego błędu 18284 sprawa jest podobna "Special Notes
When found in Audi A8 (4E): 3.7l/4.2l/4.0l TDI or 6.0l Engine, check TPL/TSB 2006451.
Due to changes in the Production Process the Valve may not be used anymore and requires further steps." Sorki za wklejanie nie z naszego ale myśle że pomocne. Pozdrawiam Michał
hmm zdaję się tu chodzi o cewkę na poduszce silnika a nie cewke zapłonową .... istnieje mozliwość wymiany samego czujnika czy jest to nierozbieralne z poduszką ?
Gdzie ewentualnie moge taką poduche dostać
18284 - rozumiem że audi zrezygnowało z tego patentu i teraz kombinują inaczej. Jakie formy naprawy poza ASO pozostają w takim razie ?
Dzieki
Gdzie ewentualnie moge taką poduche dostać
18284 - rozumiem że audi zrezygnowało z tego patentu i teraz kombinują inaczej. Jakie formy naprawy poza ASO pozostają w takim razie ?
Dzieki
a może opcja szukaj się przyda?:
http://www.a8team.pl/topics28/1325.htm :->
[ Dodano: 2011-04-21, 21:46 ]
http://www.a8team.pl/topics28/1325.htm :->
[ Dodano: 2011-04-21, 21:46 ]
kapsel pisze:.... istnieje mozliwość wymiany samego czujnika czy jest to nierozbieralne z poduszką ?