części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI] Błąd 17985 i 18284

kapsel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 07 kwie 2011, 16:17
Lokalizacja: ruda śląska

[D3 03 4.2MPI] Błąd 17985 i 18284

Post autor: kapsel » 17 kwie 2011, 18:43

Witam!
Użytkownikiem A8 jestem od niedawna wszystko było ok do wczoraj. Oświecił sie check, zczytałem błędy no i jest coś takiego:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
P1577 - 004 - No Signal/Communication
18284 - Valve for Torque Support Mount: Open Circuit
P1876 - 004 - No Signal/Communication
17985 - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 - otwarty obwód - przewody

ktoś może wspomóż jakąś fotka lub tez opisem gdzie szukać przyczyny

18284 - zawór łożyska oporowego

tu tez niezabardzo wiem od czego zacząć
z góry dziekuję za wszelki odzew
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 19:58 przez kapsel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 17 kwie 2011, 22:03

Witam wygląda na to że istnieje przerwa w układzie... Posprawdzaj przewody/złącza prowadząse do solenoidu. Ross tech proponuje podobie przy podobnym problemie tyle iż przy zwraciu spolenoidu do plusa ale to mało istotna różnica:
Sprawdź przewody przy poduszkach silnika i skrzynce przekażników.
17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
Check/Repair Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)

natomiast problem cewki może wskazywać na jej koniec żywota. zamień cewke z innego cylindra i skasuj błędy. jeśli problem powraca tyle iż już nie w sekcji banku 1 a tego na który zamieniłeś to masz diagnoze. (check raczej pochodzi od tego błędu).

co do ostatniego błędu 18284 sprawa jest podobna "Special Notes
When found in Audi A8 (4E): 3.7l/4.2l/4.0l TDI or 6.0l Engine, check TPL/TSB 2006451.
Due to changes in the Production Process the Valve may not be used anymore and requires further steps." Sorki za wklejanie nie z naszego ale myśle że pomocne. Pozdrawiam Michał

kapsel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 07 kwie 2011, 16:17
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: kapsel » 18 kwie 2011, 07:36

hmm zdaję się tu chodzi o cewkę na poduszce silnika a nie cewke zapłonową .... istnieje mozliwość wymiany samego czujnika czy jest to nierozbieralne z poduszką ?
Gdzie ewentualnie moge taką poduche dostać

18284 - rozumiem że audi zrezygnowało z tego patentu i teraz kombinują inaczej. Jakie formy naprawy poza ASO pozostają w takim razie ?

Dzieki

JIMM

Post autor: JIMM » 21 kwie 2011, 21:45

a może opcja szukaj się przyda?:
http://www.a8team.pl/topics28/1325.htm :->

[ Dodano: 2011-04-21, 21:46 ]
kapsel pisze:.... istnieje mozliwość wymiany samego czujnika czy jest to nierozbieralne z poduszką ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl