[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędem 17538
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędem 17538
Witka,
Powtarza mi się co chwilę ten sam błąd:
17538 P1130
Rząd 1 i Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) mieszanka za uboga, statyczna.
WTF??
Ktoś jest w stanie ogarnąć o co chodzi?
Wyskakuje check - autko jeździ dobrze,
po kasowaniu przez parę km dusi się do 2500obr a potem jeździ dobrze.
Po ok 50-100km znowu zapala się check ale autko jeździ dobrze.
pozdrawiam
Powtarza mi się co chwilę ten sam błąd:
17538 P1130
Rząd 1 i Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) mieszanka za uboga, statyczna.
WTF??
Ktoś jest w stanie ogarnąć o co chodzi?
Wyskakuje check - autko jeździ dobrze,
po kasowaniu przez parę km dusi się do 2500obr a potem jeździ dobrze.
Po ok 50-100km znowu zapala się check ale autko jeździ dobrze.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 lip 2014, 11:05 przez kukiluki, łącznie zmieniany 5 razy.
ehhh, widzę że walka nadal trwa...
Jak dla mnie też przepływka... zmieniałeś ją na nową czy używkę?... ASO czy zamiennik?...
Przebadaj ją VAG-iem ile pokazuje na wolnych obrotach i co ważniejsze ile pokazuje przy maksymalnych obrotach podczas jazdy.
Mam dobrego elektronika/diagnostyka poza ASO - jak chcesz kontakt to dzwoń.
Jak dla mnie też przepływka... zmieniałeś ją na nową czy używkę?... ASO czy zamiennik?...
Przebadaj ją VAG-iem ile pokazuje na wolnych obrotach i co ważniejsze ile pokazuje przy maksymalnych obrotach podczas jazdy.
Mam dobrego elektronika/diagnostyka poza ASO - jak chcesz kontakt to dzwoń.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Diagnostyka - Pomierzyć napiecie, sprawdzić przebieg (wykres podczas pracy),kukiluki pisze:Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają?
Przy sondzie jednak teoretycznie wyskoczyłby np bład 17541, ale sprawdzić możesz co by eliminować po kolei.
Co do MAFa jeszcze - na pewno jest tam właściwa ? Dobierana po VINie ?
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:
blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00
blok 28
640rpm
0015.03%
96 C
blok 1
640rpm
96 C
-0002.34% do 0002.34
blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s
A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe
blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00
blok 28
640rpm
0015.03%
96 C
blok 1
640rpm
96 C
-0002.34% do 0002.34
blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s
A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe
Ja spróbuję podpowiedzieć ale zaznaczam że biegły w tym nie jestem.kukiluki pisze:Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:
(...)
A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe
Bloki 31, 33 to jak dobrze pamiętam sondy lambda tylko (o ile dobrze pamiętam) jeden z nich (33) pokazuje parametry na biegu jałowym i wolnych obrotach a w drugim bloku (31) patrzymy w trakcie jazdy na określonym biegu i przy określonej liczbie obrotów (parametry porównujemy do wzorcowych opisanych w instrukcjach technicznych).kukiluki pisze:blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00
Nie pamiętam jakie powinny być wartości ale jeżeli sondy "pływają" (ich wartości zmieniają się przy nawet lekkim dodaniu gazu) to tak właśnie powinno być - gorzej jest jeżeli "stoją" (pokazują stałą wartość niezależnie od obrotów silnika i dodawania gazu) bo wtedy właśnie są padnięte...
to tak w uproszczeniu ;-)
Nie kojarzę cóż tutaj jest :-|kukiluki pisze:blok 28 (...)
blok 1 (...)
Jeżeli to przepływka to 4g/s na wolnych obrotach nie wydaje mi się prawidłową wartością... za mało jest :-?kukiluki pisze:blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-