części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędem 17538

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędem 17538

Post autor: kukiluki » 28 paź 2010, 11:19

Witka,

Powtarza mi się co chwilę ten sam błąd:

17538 P1130
Rząd 1 i Rząd 2, adaptacja mieszanki (mult.) mieszanka za uboga, statyczna.

WTF??

Ktoś jest w stanie ogarnąć o co chodzi?

Wyskakuje check - autko jeździ dobrze,

po kasowaniu przez parę km dusi się do 2500obr a potem jeździ dobrze.

Po ok 50-100km znowu zapala się check ale autko jeździ dobrze.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 lip 2014, 11:05 przez kukiluki, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 paź 2010, 11:55

Sugeruje przepływomierz, ale podobno zmieniałeś. Druga opcja - lambda.
Black Cars Matters

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 28 paź 2010, 13:07

Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 paź 2010, 13:26

ehhh, widzę że walka nadal trwa...
Jak dla mnie też przepływka... zmieniałeś ją na nową czy używkę?... ASO czy zamiennik?...
Przebadaj ją VAG-iem ile pokazuje na wolnych obrotach i co ważniejsze ile pokazuje przy maksymalnych obrotach podczas jazdy.

Mam dobrego elektronika/diagnostyka poza ASO - jak chcesz kontakt to dzwoń.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 paź 2010, 14:25

kukiluki pisze:Ja sprawdzic czy lambady dobrze działają?
Diagnostyka - Pomierzyć napiecie, sprawdzić przebieg (wykres podczas pracy),
Przy sondzie jednak teoretycznie wyskoczyłby np bład 17541, ale sprawdzić możesz co by eliminować po kolei.
Co do MAFa jeszcze - na pewno jest tam właściwa ? Dobierana po VINie ?
Black Cars Matters

saab
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 20 sie 2009, 07:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: saab » 28 paź 2010, 14:32

Miałem taki błąd przy padniętej przepływce.

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 28 paź 2010, 17:20

Przepływka jest nowa, boscha. Identyko miałem w aucie.

Na starej auto wcale nie chciało jeździć, dopiero po zmianie się poprawiło - no ale nie do końca.

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 28 paź 2010, 17:54

nowe przeplywki tez potrafia byc uszkodzne.... kupowales boscha w sklepie czy allegro moze kupile spodrobke podaj numer jaki kupiles i iel zaplaciles moze duzo powiedziec o tym.

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 28 paź 2010, 18:05

Przepływka kupiona w IC - po zniżce zapłaciłem 370zł.

Na którym kanale mogę sprawdzić jak pracuje przepływka i sondy?

Na co zwracać uwagę?

[ Dodano: 2010-10-28, 21:32 ]
A przypchane katy mogą powodować takie zamulenia?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 paź 2010, 23:44

kukiluki pisze:Na którym kanale mogę sprawdzić jak pracuje przepływka i sondy?
?
Z głowy, więc ew niech mnie ktoś poprawi:
1 grupy 003 i wartości w bloku 2 i 3
2 measuring blocks, blok silnika 001, blok 4 i 5, grupa bodaj 030 i 031, czy 32, 33
Black Cars Matters

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 29 paź 2010, 09:33

Qrde, w większości przypadków wypada na przepływkę.

Wpienię się jak się okaże, że ta nowa też jest nie teges :(

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 paź 2010, 12:12

Po prostu wymieniasz w IC na warunkach reklamacji - tylko zapewne cała procedura trochę potrwa.
Black Cars Matters

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 29 paź 2010, 12:31

Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:

blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V

Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00

blok 28
640rpm
0015.03%
96 C

blok 1
640rpm
96 C
-0002.34% do 0002.34

blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s

A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 paź 2010, 13:01

kukiluki pisze:Sprawdziłem dominatorem poszczególne bloki:
(...)

A teraz niech mi ktoś wytłumaczy o co biega hehe
Ja spróbuję podpowiedzieć ale zaznaczam że biegły w tym nie jestem.
kukiluki pisze:blok 33
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V
-0002.34% do 0003.12%
0001.50 do 53V

Blok 31
0001.00
0001.00
0001.00
0001.00
Bloki 31, 33 to jak dobrze pamiętam sondy lambda tylko (o ile dobrze pamiętam) jeden z nich (33) pokazuje parametry na biegu jałowym i wolnych obrotach a w drugim bloku (31) patrzymy w trakcie jazdy na określonym biegu i przy określonej liczbie obrotów (parametry porównujemy do wzorcowych opisanych w instrukcjach technicznych).
Nie pamiętam jakie powinny być wartości ale jeżeli sondy "pływają" (ich wartości zmieniają się przy nawet lekkim dodaniu gazu) to tak właśnie powinno być - gorzej jest jeżeli "stoją" (pokazują stałą wartość niezależnie od obrotów silnika i dodawania gazu) bo wtedy właśnie są padnięte...
to tak w uproszczeniu ;-)
kukiluki pisze:blok 28 (...)
blok 1 (...)
Nie kojarzę cóż tutaj jest :-|
kukiluki pisze:blok 2
0014.28%
0002.86ms
0004.02g/s
Jeżeli to przepływka to 4g/s na wolnych obrotach nie wydaje mi się prawidłową wartością... za mało jest :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 29 paź 2010, 13:57

A jaką wartość prawidłową powinna mieć przepływka?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl